PDA

View Full Version : Epip LP Std. Plus >> Gibson LP Studio



Reel Big Fish
12 mei 2005, 15:07
Thin Lizzy is chill :lol:

Reel Big Fish
12 mei 2005, 15:08
Oké, hoi!

Ik ben dus van plan mijn Epiphone Les Paul Standard Plus te gaan verkopen om vervolgens een Gibson Les Paul Studio te kopen. Is dit een goede stap of kan ik beter doorsparen voor iets beters? Zoja, wat dan?

Thanks! :)

Floris1984
12 mei 2005, 15:18
Het is sowieso een goeie stap, maar als je weet dat je toch niet tevreden gaat zijn met 'maar' een studio dan kan je beter gelijk sparen voor een standard of custom.

Tis ook maar hoeveel geld je te besteden hebt...

En moet die Studio kosten eigenlijk?

Reel Big Fish
12 mei 2005, 15:23
Nou ik heb op marktplaats een mooie in de buurt gezien, een wijnrode voor 800 euries:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/45617.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dhoogvliet%2 Bgibson

Misschien als ik em op ga halen dat ik dan minder kwijt ben, hoop ik... :lol: .

Maar het zit dus zo: ik ben geen professioneel gitarist maar ik wil wel iets goeds hebben. Zelf ben ik niet ontevreden met mijn Epi. maar misschien ben ik dat over een jaar wel... Maar dan ga ik ongeveer studeren, auto rijden enz... dus dan heb ik waarschijnlijk geen geld meer om zo'n aankoop te doen (mede door het studentenleven en auto kopen dus). Daarom twijfel ik nu. Ik speel sinds kort wel ska, dat gaat al redelijk de goede kant op en vandaar dat ik mn sound wil verbeteren!

....... dus :)

Floris1984
12 mei 2005, 15:37
Ik zelf heb een beetje hetzelfde. Ik ben nog geen echt goeie gitarist waarbij een mooie gitaar nodig is. Maar ik weet wel dat ik mijn hele leven gitaar wil blijven spelen, en waarom dan niet ook gelijk op een mooie gitaar spelen!

Laatst heb ik daarom ook een 2e hands Studio gekocht, voor 500 euro. Had wel aardig wat gebruiks sporen, maarja daar speelt hij niet minder door.

En als je nu al zegt dat je niet veel geld gaat hebben over een tijdje door studeren etc, dan zou ik als ik jou was hem gewoon nu kopen. Gibsons zijn ook waarde vast dus verkopen lukt altijd wel.

Reel Big Fish
12 mei 2005, 15:40
Juistum, nette deal, €500 voor een Studio trouwens want wat kosten die dingen nieuw? :wink:

Kweenie, ik ga er geen €800 voor neerleggen, wel een beetje afdingen, omdat ik hem ook op komen halen enzo en ik geef hem het aanbod een snel groeiende punkrock band te sponsoren door de prijs laag te houden :razz: :razz: :razz: 8-)

Ik slaap er gewoon nog een nachtje over en dan zie ik het wel. Ik heb in ieder geval al gemailt om foto's dus ik ben benieuwd :)

Floris1984
12 mei 2005, 15:49
Degene die ik heb, was nieuw gekocht in 1996 voor 1999 gulden.

Maar ik zou niet echt weten wat die studio die jij op het oog hebt nieuw moet kosten. 1200 euro ofzo?

ToTaL FaKe
12 mei 2005, 15:50
800 euro is volgens mij wel ietsje aan de duren kant. Maak daar 700 van en je hebt een redelijke deal lijkt me :)

Chroxy
12 mei 2005, 16:19
ik heb trouwens precies dezelfde epiphone .. ook gekocht in Hardenberg of Harden nogiets? :-D

En ik zat ook te dneken aan een Studio..
zie mijn topic.. een paar dagen terug.. best veel reacties erop gehad :)..!

Reel Big Fish
12 mei 2005, 18:08
ik heb trouwens precies dezelfde epiphone .. ook gekocht in Hardenberg of Harden nogiets? :-D

Ja uit Overijssel, van Erik... had ik jou toen getipt? :)

Chroxy
12 mei 2005, 18:49
geen idee.. volgens mij had ik hem eerder.. (begin november).. en jij kreeg hem later ofzo?