PDA

View Full Version : Mesa 50/50 icm Pod xt (Live)



DarknessAwaits
12 mei 2005, 11:16
Na vervanging van de zekering van de Laney VH100R (zie http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=56391), heb ik hem samen met de verkoper nog eens uitgeprobeerd. De verkoper zegt dat de ruis die ik hoor niet bovenmodaal is, en dat buizenversterkers altijd wel wat meer ruis hebben (?).

Ik ga dus hoogstwaarschijnlijk niet voor deze versterker, ook dankzij z'n niet foutloze verleden. Ik kan echter ook een Mesa 50/50 kopen voor €750,- bij dezelfde verkoper, die nog als nieuw is. Hij is dan eigenlijk ook gewoon nog nieuw, hij is alleen uit de verpakking geweest om in het demo-rack tentoon te stellen. Derhalve zitten er een paar hele kleine krasjes op de bovenkant, maar daar kan ik me niet echt druk over maken.

Maar bij een poweramp moet natuurlijk ook een preamp. Zijn voorstel was om een Line6 pod te gebruiken. Laat ik nou toevallig een PODxt thuis hebben staan voor opnames e.d. Wat denken jullie van deze combinatie?

Voor later heb ik dan een PODxt Live gepland, omdat ik toch ook wel thuis wil blijven opnemen, en omdat ik geen pedaal heb voor bij de PODxt.

Nog 1 probleem: hij heeft nog een andere geinteresseerde die aan het eind van deze week zou laten weten wat hij doet. Als ik moet beslissen moet ik snel zijn dus.