PDA

View Full Version : Absolute Beginnersgids ???



woogie
18 augustus 2002, 15:08
Hey
ik speel al 8 jaar klassieke gitaar en sinds enkele jaren heb ik een tweedehands electrische gitaar gekregen van een kennis. Deze was om mee te beginnen maar is te oud om echt mee door te gaan. Nu zou ik me graag een nieuwe (ev. tweedehands) model aanschaffen maar ik ken absoluut niets over specificaties ofzo.
Weet er iemand een site of... waar je echt alle beginnersinfo vindt over waar je op moet letten bij het aankopen??

bedankt
greetz

Dkong
18 augustus 2002, 15:11
Beste manier is hier uit te leggen wat je precies wilt. Ik zuo er wel op rekenen flinkt wat uit te gaan geven als je juist ene betere gitaar wlit dan je hebt, als je die niet goed genoeg vind om mee door te gaan.

Neals
18 augustus 2002, 15:16
Ik denk dat de meeste mensen een moord doen voor een mooie vintage-gitaar, dattie te oud is hoeft nix uit te maken, vertel eens wat meer over je gitaar...

Dkong
18 augustus 2002, 15:24
Goed idee, ik kan er altijd overheen, die ik er gewoon 2 moorden voor :wink:. Of ruilen voor een Squier Affinity, die zijn heel goed! :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dkong op 2002-08-18 15:25 ]</font>

woogie
18 augustus 2002, 15:31
Het is een Aria
maar ik vind geen verdere info
enkel dat ze "Made in Japan" is met een "steel adjustable neck" en een nr (ik veronderstel serie nr.) = 706676

Brianmayrulezzz
18 augustus 2002, 21:55
Waar je echt veel van leert is gitaartijdschriften lezen, bijv. gitarist.

FragDaddy
19 augustus 2002, 11:01
waar je ook veel van leert is gitaar forums (fora?) lezen!

maar, ga gewoon eens naar een gitaarwinkel, en ga gitaren die in jou prijsklasse vallen proberen. kijk ook eens waar andere mensen op spelen die dezelfde soort muziek maken als jij.

rwFREAK
23 augustus 2002, 16:47
Als je een gitaar wilt voor een redelijke prijz zou ik inderdaad wat gaan rondkijke bij gitaarshops enzo. Ik kan een richwood gitaartje wel aanraden, mooie l-paul copyz