PDA

View Full Version : Zangeres voor ladyz-grunge band gezocht!!!



Dila
10 oktober 2001, 22:19
Hai ik ben Dila en ik ben gitariste van een grunge bandje, ladyz-grunge noemen we het, we zijn namelijk met allemaal meisjes. We hadden een erg goeie zangeres maar helaas heeft die ons bandje verlaten. We hebben al een hoop geprobeerd om een nieuwe zangeres te vinden maar we hebben nog geen resultaat. Woon je in de buurt van Uithoorn (= uithoek in de buurt van Amstelveen, Aalsmeer) en wil je wel zangeres van Little Creep worden, mail me op bklaassen@hetnet.nl mzzl Dila

Incubus
10 oktober 2001, 22:23
Little Creep, vernoemd naar Radiohead?

Ik weet misschien wel iemand, maar Amersfoort is misschien toch een beetje ver... Hoe vaak oefenen jullie?

Greetz, Marijn

Groene stip // De Kelder rules;->

Dila
11 oktober 2001, 21:41
Jah is een beetje ver jah... we oefenen een keer in de week bij de drumster in de schuur :smile: we zijn niet echt vernoemd naar radiohead maar het eerste waar ik aan dacht toen onze bassiste die naam voorstelde was wel dat nummer ja....

anoniem
3 december 2001, 19:33
Ik woon in Nieuw-Vennep...das wel te doen... Ik zing sinds mn 12e heel vaak (ben nu 16) en krijg ik januari voor het eerst les. Van welke bands spelen jullie zoal muziek?? Mial me ff op zonnige_heks@hotmail.com bye kimmie