PDA

View Full Version : Fender 30 probleem, Help !



rvdh
11 mei 2005, 22:17
Hallo, ik was gisteren aan het repeteren met mijn band en opeens begon mijn versterker te ruisen, als ik een noot aanslaag dan ruist ie ook, ech distortion hoewel mijn distortion pedaal van Boss niet opstond. Zette ik de distortion aan dan klonk die verschrikkelijk rommelig ! Heb hem dan maar afgezet en later thuis heb ik opnieuw gebrobeert maar was nog altijd hetzelfde, ik had ook opgemerkt dat als ik er een klein, heel licht tikje opgaf kreeg ik die ruis ook, ook als ik de inputs (en vooral de input die ik alijd gebruik (reverb 1). Uiteindelijk heb ik het opgegeven, na de speakers te checken op scheuren en de lampen te checken).
Nu daarnet zette ik hem op en alles was perfect in orde ! Behalve een constante zachte ruis die overgaat als ik de input van de gitaar of alle metalen delen op de versterker aanraak (dit kan ook aan de gitaar liggen aangezien mijn fender strat voor herstelling binnen is en ik een goedkope, slecht onderhouden Jim Harley moest gebruiken).
Voor ik vandaag opnieuw probeerde heb ik wel eerst even de versterker op zijn kant gelegd om alles binnenin te checken, daarom dat ik dacht aan een loszittend draadje of slecht contact. Ik heb zaterdag een optreden en ik wil niet dat hij midden in de set die ruis weer krijgt !
Wat kan ik doen?
Bedankt.