PDA

View Full Version : Zoals belooft, een hele jam, op Led Zeppelin blues



Axl Rose
11 mei 2005, 19:05
Van begin tot eind. One take, gitaareffecten (lichte delay) zijn later met Cool Edit toegevoegd. Led Zeppelin verveeld nooit. :P

http://brendmusic.com/cant_quit_you_baby.mp3



:cool:

Richwoodje
11 mei 2005, 22:01
Van begin tot eind. One take, gitaareffecten (lichte delay) zijn later met Cool Edit toegevoegd. Led Zeppelin verveeld nooit. :P

http://brendmusic.com/cant_quit_you_baby.mp3



:cool:

persoonsvormen zijn moeilijk he?

blues ook, maar dat kan je dan weer wel :-D

Axl Rose
12 mei 2005, 09:26
Van begin tot eind. One take, gitaareffecten (lichte delay) zijn later met Cool Edit toegevoegd. Led Zeppelin verveeld nooit. :P

http://brendmusic.com/cant_quit_you_baby.mp3



:cool:

persoonsvormen zijn moeilijk he?

blues ook, maar dat kan je dan weer wel :-D

:D :razz:

Stratman70
12 mei 2005, 17:04
Lekker gespeeld hoor, daar niet van, maar met "kop en staart" bedoelde ik eigenlijk iets van jezelf, een compleet nummer (opbouw, dinges, nog iets, brug, afbouw etc.) zeg maar. Dat wat je laatst postte was toch ook van jezelf?

Je speelt wel echt te gek blues man. Ben er wel wat jaloers op eigenlijk. :evil:


:wink:

Axl Rose
12 mei 2005, 22:52
Lekker gespeeld hoor, daar niet van, maar met "kop en staart" bedoelde ik eigenlijk iets van jezelf, een compleet nummer (opbouw, dinges, nog iets, brug, afbouw etc.) zeg maar. Dat wat je laatst postte was toch ook van jezelf?

Je speelt wel echt te gek blues man. Ben er wel wat jaloers op eigenlijk. :evil:


:wink:

Hey, die Stratman! Bedankt voor je compliment man! :oops: :cool:

Die laatste "not present" is inderdaad van mezelf.

Voor de rest was ik vorige week al met iets van mezelf begonnen (de complete rambam). Alleen valt het dan nog behoorlijk tegen om iets echt origineels te maken.

Ben behoorlijk gelimiteerd qua achtergrond drum samples, omdat ik graag 'orginele' ouderwets klinkende (Led Zeppelin-achtig, als je dat zo kunt noemen) drum samples zoek. Haal ze overal weg waar ik ze kan vinden (heb al best coole beats gevonden overigens) maar das toch een gehannes van hier tot Egypte om echt iets moois ervan te maken. Tis overigens wel erg leuk om iets proberen te verzinnen maar ook erg tijd rovend.

Kheb al een paar kleine ideetjes met onder andere slide gitaar, maar das echt een vak apart. Jesus wat valt dat tegen zeg. :D

Dus al met al zal het nog wel eventjes duren voordat ik daarmee kom. Met eigen werk ben ik net iets serieuzer ingesteld dan het inspelen van een cover. Dus respect voor al die mensen met echte orginele tunes.

Wanneer post jij weer eens iets Stratman? Altijd tof om weer wat goeie blues van je te horen!

Roy K.
13 mei 2005, 12:16
Mooi gespeeld, lekkere feel heb je altijd! :cool:

Tja backings zijn gewoon makkelijk want je kunt gelijk aan de slag. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een belemmering voor je eigen creativiteit.

Zie het als oma die een trui koopt en daar zelf een mooie afbeelding op breidt. Het is misschien wel mooi gedaan, maar ze dwingt meer respect af als ze zelf de héle trui had gemaakt 8-)