PDA

View Full Version : Ritchie Blackmore ontmoet!



bamboozler
17 augustus 2002, 22:48
Onlangs naar het concert van Blackmore's Night geweest bij een kasteel te Solingen, Duitsland.
De avond ervoor zaten ik en mijn vriend rustig te eten in het restaurant van het hotel waar wij verbleven, en plotseling komt hij met Candice Night ( zangeres en huidige vriendin) de trap aflopen en gaan een tafel van ons vandaan zitten eten!
Nu ben ik al ruim twintig jaar een enorme bewonderaar van de man vanwege zijn weergaloze gitaarspel, dus ik zat toch wel een beetje te trillen op mijn stoeltje, vreemde gewaarwording.
Afijn, na het eten, inmiddels zit heel de band daar aan tafel. De instumenten komen erbij, en jawel, wij hebben ruim een uur lang een privé-concert gehad!!!! Echt fantastisch. Daarna nog even met ze gepraat, en ondanks zijn reputatie was Blackmore heel relaxed en vriendelijk tegen ons.
Nou ja, weet niet zo goed waarom ik dit hier neer zet, maar moest het toch even kwijt geloof ik. De meeste mensen tegen wie ik het vertel hebben zoiets van 'wie is dat dan wel', dus....

Bins
17 augustus 2002, 22:54
Vet! De enige waar ik mee gepraat heb zijn die gasten van Peter Pan speedrock, en dat was al masterlijk, kan je nagaan hoe cool het moet zijn om met Richie Blackmore te praten!

BLOK182
18 augustus 2002, 12:35
Enige waarmee ik heb gepraat was Neet Oet Lottum, maja, das een Limboband, denk niet dat jullie die kennen.

Thomasvv
18 augustus 2002, 13:28
Wow..das wel erg kewl... zou ik eigenlijk ookw el willen :smile:

Wie heb ik ontmoet...

John Petrucci van DT
dinges.. de gitarist/zanger van Pain Of Salvation
Frank Gambale (dag mee opgetrokken, prima kerol)
Ty Tabor van King's X.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thomasvv op 2002-08-18 13:29 ]</font>

Fluffy
18 augustus 2002, 14:19
ik heb ontmoet:

Mike en brandon van Incubus
Gitarist POD
gitarist drummer slipknot
Korn
Coby van Papa roach
en lost prophets

Dila&Kitaar
18 augustus 2002, 15:02
anna en bart van k-otic :grin: liepen we een keer bijna tegen op in amsterdam.

MAY
18 augustus 2002, 15:22
Mijn buurman met Zijn vrouw!!!

Yorrit
18 augustus 2002, 17:27
heb een keer getafelvoetbalt met gasten van Leftover Crack. maarja die kennen jullie toch niet :smile:. ze kunnen et verbazend goed, voor amerikanen :smile:.

hoofd
18 augustus 2002, 17:45
Ik heb de gasten van Slayer ontmoet :grin::D
Was bij Tattoo the Planet, ik had een meet &amp; greet gewonnen :smile:

BLOK182
18 augustus 2002, 17:47
Op 2002-08-18 15:02, schreef Dila&amp;Kitaar:
anna en bart van k-otic &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> liepen we een keer bijna tegen op in amsterdam.

Ik ben Martijn van K-Otic wel eens tegengekomen, die woont niezo ver van Venlo af :wink:

moretel
19 augustus 2002, 14:02
Chris Whitley een keer mee gesproken.
Tegen Jan Akkerman een keer opgebotst (bij Feedback)

Harry
19 augustus 2002, 14:20
sloeg Jan erg hard?



Op 2002-08-19 14:02, schreef moretel:
Chris Whitley een keer mee gesproken.
Tegen Jan Akkerman een keer opgebotst (bij Feedback)

moretel
19 augustus 2002, 15:21
Hij keek wel geirriteerd, maar dat zit in zijn karakter geloof ik, hij had zo'n lange lerenjas aan zoals ze die dragen in de betere spaghetti westerns en een bijpassende hoed. Mijn botsing verstoorde denk ik zijn incognito zijn :smile:

Markie
19 augustus 2002, 16:41
Interessant om te lezen dat zoveel mensen nog artiesten tegenkomen die ze bewonderen.
Dat verhaal van Blackmore is gewoon geluk hebben begrijp ik, toppie!
Maar de anderen, hebben jullie er moeite voor gedaan of was het ook toeval?

Ik zelf doe er geen moeite voor, heb daarom waarschijnlijk nog nooit iemand ontmoet.
Echter, wel vaak conversaties met Kurt 's nachts - vond het in het begin wel leuk maar wordt nu een beetje moedeloos van dat gezanik terwijl ik wil slapen.
Mijn partner zegt dat het in m'n hoofd zit...

taylor
19 augustus 2002, 21:40
ik geef er geen reet om die bekende lui te ontmoeten.

wat ik zo erg vind dat ze dan echt als zo'n fan gaan gedragen daar begin ik niet aan.

ik weleens wat bekendere mensen ontmoet maar dan was ik gewoon mezelf niet perse gelijk over muziek praten enzo.

Thomasvv
20 augustus 2002, 03:41
Hmm... je komt Schumacher tegen en je gaat over de bloemetjes praten..

Dila
20 augustus 2002, 09:23
Op 2002-08-19 16:41, schreef Markie:
Interessant om te lezen dat zoveel mensen nog artiesten tegenkomen die ze bewonderen.
Dat verhaal van Blackmore is gewoon geluk hebben begrijp ik, toppie!
Maar de anderen, hebben jullie er moeite voor gedaan of was het ook toeval?

Ik zelf doe er geen moeite voor, heb daarom waarschijnlijk nog nooit iemand ontmoet.
Echter, wel vaak conversaties met Kurt 's nachts - vond het in het begin wel leuk maar wordt nu een beetje moedeloos van dat gezanik terwijl ik wil slapen.
Mijn partner zegt dat het in m'n hoofd zit...


lolzz

moretel
20 augustus 2002, 11:48
Maar de anderen, hebben jullie er moeite voor gedaan of was het ook toeval?


Bij concerten in de Boerderij zit een cafe, vaak drinken artiesten daar een pilsje.
Vaak voer je dan geen uitgebreide gesprekken vlak voor een optreden.

Ook verkopen (de nog wat minder bekende bands, maar wat niet is kan nog komen) hun eigen CD's. Met die muzikanten is het erg leuk om te praten na afloop van het concert. Ze zijn dan ook niet beroerd om een aangeschafte CD van handtekeningen te voorzien.

L4A
22 augustus 2002, 12:54
@bamboozler

Supergaaf man!!!

artnaz
23 september 2006, 21:45
Onlangs naar het concert van Blackmore's Night geweest bij een kasteel te Solingen, Duitsland.
De avond ervoor zaten ik en mijn vriend rustig te eten in het restaurant van het hotel waar wij verbleven, en plotseling komt hij met Candice Night ( zangeres en huidige vriendin) de trap aflopen en gaan een tafel van ons vandaan zitten eten!
Nu ben ik al ruim twintig jaar een enorme bewonderaar van de man vanwege zijn weergaloze gitaarspel, dus ik zat toch wel een beetje te trillen op mijn stoeltje, vreemde gewaarwording.
Afijn, na het eten, inmiddels zit heel de band daar aan tafel. De instumenten komen erbij, en jawel, wij hebben ruim een uur lang een privé-concert gehad!!!! Echt fantastisch. Daarna nog even met ze gepraat, en ondanks zijn reputatie was Blackmore heel relaxed en vriendelijk tegen ons.
Nou ja, weet niet zo goed waarom ik dit hier neer zet, maar moest het toch even kwijt geloof ik. De meeste mensen tegen wie ik het vertel hebben zoiets van 'wie is dat dan wel', dus....

Dude..... Mijn dromen gaan meestal over een concert met Blackmore.. Hoogstens dat ik hem off stage zie lopen...........

Maar echt praten op een terras incl. optreden... Ongelofelijk!

Gefeliciteerd!!!

heavy-metal-thunder
24 september 2006, 11:31
hier ben ik best wel jaloers van. heb je hier foto's van?

Ratdawg
24 september 2006, 12:54
Ik heb al een paar zatte nachten gehad met Nashville Pussy. Wie doet beter?:p

nopster
24 september 2006, 17:53
De originele post was in 2002. :satisfie:

sjoerd5
24 september 2006, 19:49
De originele post was in 2002. :satisfie:


:lol: :seriousf:

heavy-metal-thunder
24 september 2006, 20:50
De originele post was in 2002. :satisfie:

so??? RB = Hero 4ever!!!!!!!!!!!

had hij dan ook zijn medieval pakje aan? Of gewoon een zwarte tenue?

Ratdawg
25 september 2006, 00:01
De originele post was in 2002. :satisfie:
So what? Zo komen we eens te weten wie van al die sterren best wel sympathiek is en wie niet.

nopster
25 september 2006, 10:27
so??? RB = Hero 4ever!!!!!!!!!!!

had hij dan ook zijn medieval pakje aan? Of gewoon een zwarte tenue?

So? Dat er niet veel kans is dat er nog reactie zal komen op je vraag of hij foto's heeft...

nopster
25 september 2006, 10:31
So what? Zo komen we eens te weten wie van al die sterren best wel sympathiek is en wie niet.

Als dat je hoofddoel is kun je beter een apart topic openen met als titel: sympathieke gitaristen (of zoiets). Er gaan al veel mensen dit topic niet bekijken omdat het specifiek gaat over RB.

artnaz
25 september 2006, 15:47
Er gaan al veel mensen dit topic niet bekijken omdat het specifiek gaat over RB.

Of er gaan juist wel mensen kijken omdat het specifiek gaat over RB. (Ik heb nog steeds hoop op foto's en meer info:D)

nopster
25 september 2006, 16:47
Het is duidelijk dat de RB-fans zich roeren. :)

artnaz
25 september 2006, 16:59
Het is duidelijk dat de RB-fans zich roeren. :)

Aha........ :lol:

Danny Drug
26 september 2006, 12:06
Jerry only en Dez Cadena van de misfits

hele aardige mensen... me vriendin vroeg of ze wat bassnaren mocht hebben... heeft ze gehad ook Dean signature jerry only snaren.. met handtekening.. te vet

http://www.roadrunnerrecords.com/shared/pictures/Misfits/dez.jpg
http://alaskanabroad.typepad.com/an_alaskan_abroad/Jerry%20Only%201-tm.jpg

heavy-metal-thunder
26 september 2006, 12:58
Jerry only en Dez Cadena van de misfits

hele aardige mensen... me vriendin vroeg of ze wat bassnaren mocht hebben... heeft ze gehad ook ]

Wat zeiden die gasten? You can have my strings, if I can have yours? :-)

Danny Drug
26 september 2006, 13:39
Wat zeiden die gasten? You can have my strings, if I can have yours? :-)

gelukkig niet.. anders had ik hem een lesje moeten leren.. (al had hij me compleet op me bek gemet ... die armen!)

nee we liepen ff terug naar ze auto en toen gaf hij ze "have fun" zei die nog.. :rockon:

Ratdawg
26 september 2006, 19:40
Nu dat hier toch goed vertrokken is, kan iemand van de mods een afsplitsing maken ofzo?