PDA

View Full Version : Complete pickguards



R. Flagg
11 mei 2005, 14:50
test

R. Flagg
11 mei 2005, 14:51
Ik moest vandaag wachten op me budda wah pedaal, dus om de tijd te doden dacht ik eens me strat schoon te maken. Alleen bij het losdraaien van mijn pickguard trok ik een draadje los. Nu leek mij dit een mooie reden om een nieuwe pickguard te kopen met een setje van zandt blues pick ups erop.

Ik wil een hele nieuwe pickguard omdat de onderdelen die op mijn huidge pickguard zitten niet van de allerbeste kwalititeit zijn, en omdat ik totaal geen soldeer skills heb om alles zelf te doen.
Weten jullie misschien waar ik zoiets zou kunnen kopen?

john.3001
11 mei 2005, 14:55
ik heb ook geen soldeerskills, maar zoiets kun je echt wel zelf hoor...

Swan
11 mei 2005, 14:59
ehh je koopt geen slagplaat met pickups...maar alles apart...en n los draadje moet daar echt geen aanleiding toe zijn hoor...als je n snaar breekt is dat toch ook geen aanleiding om n hele nieuwe gitaar te kopen?

R. Flagg
11 mei 2005, 15:13
@ swan
Ik wilde al een tijdje nieuwe pickups, de gitaar is een fernandes law suit model en de elektronica hiervan kan wel een upgrade gebruiken. Nu zijn er van emg hele setjes maar ik zoek zoiets met van zandt pick ups.

almarvk
11 mei 2005, 15:27
ehh je koopt geen slagplaat met pickups...maar alles apart...en n los draadje moet daar echt geen aanleiding toe zijn hoor...als je n snaar breekt is dat toch ook geen aanleiding om n hele nieuwe gitaar te kopen?

Wel een goede reden :D

Robbert
11 mei 2005, 15:39
ik heb ook geen soldeerskills, maar zoiets kun je echt wel zelf hoor...

Ben ik niet met je eens. Je wilt dat die meuk goed gesoldeerd is, wanneer dat niet zo is heb je namelijk al een slecht begin van je signaal en je wilt je signaal ook een beetje proper afgeschermd hebben.


@R. Flagg: Waar ga je die Van Zandt's kopen? Eventueel kan ik wel een slagplaat voor je aansluiten... heb er net zelf een klaar gestoomd voor Van Zandt's True vintage :D

Quink
11 mei 2005, 15:52
Weten jullie misschien waar ik zoiets zou kunnen kopen?

Yep, precies wat je zoekt:

http://www.acmeguitarworks.com/PREWIRED-C2.aspx

kun je zelf e.e.a. helemaal zelf samenstellen. Aardige lui ook.

iam
11 mei 2005, 15:55
solderen is mss wel simpel, maar je moet het materiaal ook hebben hé!! (dat wilde ik even kwijt)

Quink
11 mei 2005, 15:57
@###$#!! forum.http://smile.smilies.nl/443.gif Kan mijn bericht niet bewerken dus dan maar zo.

Toevoeging op mijn vorige post:

Let wel op: die jongens van Acme versturen verzekerd, en vermelden de werkelijke waarde op de verpakking. Je kunt er dus van uit gaan dat er een aanslag BTW bijkomt.

Robbert
11 mei 2005, 16:12
@###$#!! forum.http://smile.smilies.nl/443.gif Kan mijn bericht niet bewerken dus dan maar zo.

Toevoeging op mijn vorige post:

Let wel op: die jongens van Acme versturen verzekerd, en vermelden de werkelijke waarde op de verpakking. Je kunt er dus van uit gaan dat er een aanslag BTW bijkomt.

Dat is dus ongeveer +25%

En dan hopen dat ze niet de dure UPS nemen :P

R. Flagg
11 mei 2005, 16:18
Thanks voor de info ben nu aan het rekenen wat het me allemaal gaat kosten maar doordat de de dollar zo laag staat, denk ik dat acme wel een goede optie is, ik zal eens contact met ze opnemen.

Quink
11 mei 2005, 16:23
En dan hopen dat ze niet de dure UPS nemen :P

Neen:


International orders are shipped via the US Postal Service. We use Global Priority Mail and Airmail Parcel Post. We would prefer to use UPS, but they are typically much more expensive that the US Postal Service.

$15-$30 zal e.e.a. kosten.

Ze verzenden dus wel onverzekerd. i.t.t. wat ik eerder typte :oops: . Maar vermelden wel de waarde op het pakket.

Robbert
11 mei 2005, 16:34
En dan hopen dat ze niet de dure UPS nemen :P

Neen:


International orders are shipped via the US Postal Service. We use Global Priority Mail and Airmail Parcel Post. We would prefer to use UPS, but they are typically much more expensive that the US Postal Service.

$15-$30 zal e.e.a. kosten.

Ze verzenden dus wel onverzekerd. i.t.t. wat ik eerder typte :oops: . Maar vermelden wel de waarde op het pakket.

USPS gebruiken scheelt al de helft op de verzendkosten. Als ze dan toch de echte waarde opschrijven kun je beter wel verzekerd laten overkomen..

RS-Rik
11 mei 2005, 19:11
Oh kutje bef.

ik heb dus vandaag een setje GFS'jes over laten komen en dat gaat via airmail... moek dan ook bij de postbode weer een x aantal euro's achterlaten? ik betaal al 10 euro verzendkosten.

Ik denk dat dit de meest ongelukkige dag voor de postbode wordt als dit het geval is.

Robbert
11 mei 2005, 19:35
Oh kutje bef.

ik heb dus vandaag een setje GFS'jes over laten komen en dat gaat via airmail... moek dan ook bij de postbode weer een x aantal euro's achterlaten? ik betaal al 10 euro verzendkosten.

Ik denk dat dit de meest ongelukkige dag voor de postbode wordt als dit het geval is.

Als je buiten Europa koopt moet je BTW (19%) en inklaringskosten betalen. Ik reken voor het gemak altijd 25%.

Misschien heeft de verzender je gematst door de waarde lager neer te kalken... misschien niet :lol:

Quink
11 mei 2005, 20:32
ik heb dus vandaag een setje GFS'jes over laten komen en dat gaat via airmail... moek dan ook bij de postbode weer een x aantal euro's achterlaten? ik betaal al 10 euro verzendkosten.


Hangt er van af. Wat kosten die GFS'jes (WTF zijn dat überhaupt :???: ), en staat de waarde op de verpakking vermeld?