PDA

View Full Version : gitaar met waterschade



skitta
17 augustus 2002, 18:10
heb laatst een gitaar gekocht een jackson kelly standaard proffesional met waterschade maar wel een jaar garantie op elektronica, wie heeft ook met ervaring met een gitaar met waterschade en wat kan je nog meer doen behalve het schoon maken en anti roest spul op de schroefe etc

Theije
17 augustus 2002, 18:45
Heb je die toevallig in Groningen gekocht bij muziekhuis westerhaven???

Lacrymosa
17 augustus 2002, 18:52
Leuk dat je garantie op de elektronice heb gekregen, maar dat slaat verder nergens op, want als dat eenmaal droog is, is er nix meer aan de hand

het probleem is echt het hout.......dit gaat meestal niet zo goed samen met water.

CheerS!!

Anders Destium
17 augustus 2002, 19:21
Ik denk ook dat je vooral problemen kan krijgen met een (kromme) hals en dat soort dingen, als je circuits niet zijn aangetast lijkt me er niet echt veel aan de hand
Ik heb trouwens een jaar of 8 terug wel eens clips gezien met gitaren in zwembaden en zo, maar hoe dat verder zat...

Anders Destium
17 augustus 2002, 19:21
Ik denk ook dat je vooral problemen kan krijgen met een (kromme) hals en dat soort dingen, als je circuits niet zijn aangetast lijkt me er niet echt veel aan de hand
Ik heb trouwens een jaar of 8 terug wel eens clips gezien met gitaren in zwembaden en zo, maar hoe dat verder zat...

Anders Destium
17 augustus 2002, 19:28
Mooie gitaren zijn dat trouwens :smile: , hoeveel moest je er nog voor betalen (als ik zo vrij mag zijn)

Ic3gl0vE
18 augustus 2002, 16:00
supermooie gitaar wel.. maar van water gaat het hout uitzetten en dan gaat de lak kapot als je pecht hebt en komen er scheurtjes in je gitaar blablabla. Ligt er natuurlijk maar net aan of je gitaar een uur op de bodem van de zee heeft gelegen of dat er een bekertje water overheen is gevallen hè...

skitta
18 augustus 2002, 16:31
idd bij westerhaven, hoe raad je het zo?
en de prijs....niet teveel laat k het zo zegge. de hals humbucker doet het soms niet als je em hier op zet maar zet je hem ervan af en er weer op wel...waar kan dit aan liggen> aan de schakeling misschien

skitta
18 augustus 2002, 16:32
scheur zat er trouwens al in daarom wat goedkoper gekregen. maar scheurt nu niet meer, * 2 week later*

Lacrymosa
18 augustus 2002, 16:47
Nieuw schakelaartje er in zetten......
vin ik zowiezo een must voor iedere gitaar.......eerste wat ik doe als ik een gitaar koop, pot meters en schakelaars vervangen voor echt goede kwaliteit.

CheerS!!

FragDaddy
18 augustus 2002, 16:48
dat een van je elementen het soms niet helemaal goed doet, komt misschien door een 'verroest' contactje in de schakelaar..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-08-18 16:48 ]</font>

SchaapOpJeHoofd
18 augustus 2002, 17:30
eerste wat ik doe als ik een gitaar koop, pot meters en schakelaars vervangen voor echt goede kwaliteit.


Ben ik ook nog van plan voor mn strat, maar waar haal jij je pots enzo?

Lacrymosa
18 augustus 2002, 20:24
De betere gitaarboer of een elektronica onderdelen boer..........stuut en bruin of zo

neem dan wel meteen het beste van het beste, ok je betaald er wel wat meer voor, maar goed, dat zijn ook de kosten niet....

CheerS!!

Anders Destium
18 augustus 2002, 21:41
Je kunt denk ik ook de contacten van de elementenwirwar het beste ook even controleren en misschien bijsolderen, maar dan moet je wel weten waar het bewuste element uitkomt

Theije
18 augustus 2002, 22:03
Hehe ik was er laatst en toen zag ik dat ze gitaren met waterschade verkochten, ook amps geloof ik.
Maar ik kan geen slecht woord uitbrengen over Muziekhuis westerhaven, altijd perfecte service en ze naaien je nooit, sommige medewerker zijn wat vriendelijker dan andere maar ja we hebben allemaal zo onze dagen right, Don heeft laatst mijn Mockingbird onder handen genomen, had flink wat lakschade, maar is niet meer van nieuw te onderscheiden.

basswasp
19 augustus 2002, 00:24
'k vraag me alleen af of ze die F-bassen niet wat te duur verkopen... voor de rest is 't idd wel een aardige winkel :smile: