PDA

View Full Version : Stukje Satriani



Digitech
10 mei 2005, 22:29
test

Digitech
10 mei 2005, 22:30
He guys,

Ik heb weer even een stukje opgenomen. Dit keer een stukje van Satriani.
Intro van Untill we meet again.

Het ging niet helemaal soepel, maar ik ben toch benieuwd wat jullie er van vinden.....

Alvast bedankt voor de reacties!!

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000169328_000027829.mp3

Toffe gozer
10 mei 2005, 22:40
Klinkt niet verkeerd hoor , beetje onzuiver maarja , het nummer heet trouwens "Until we say goodbye ". :wink:

Digitech
10 mei 2005, 22:44
:oops: :oops: :oops:

Je hebt helemaal gelijk foutje

Gert-Jan
11 mei 2005, 07:26
Hey das OK. Je sound vind ik niet erg geweldig (beetje droog). Zuiverheid is ook een beetje :cry:

Maar wat ik heel belangrijk vind aan gitaarspelen is een goede timing en die heb je. Dus sleutel nog wat aan je sound en je stemming (van je gitaar wel te verstaan) en dan heb je een leuk moppie muziek :-D

JvD.
11 mei 2005, 15:08
inderdaad, leuk gedaan, alleen je hebt je gitaar niet echt goed gestemt, en als ik het hoor, dan..

ik wens je nog vele posts in het sounds forum =D

Digitech
11 mei 2005, 17:56
Bedankt voor de commentaren..

Tijdens het opnemen kon ik mezelf niet goed horen dus daardoor de niet al te best gestemde gitaar.... :oops:

Nou ja het gaat om het idee he...... :roll:

@Gert-Jan: hoe kan ik het beste mijn sound veranderen (m.a.w. wat mist eraan????

- Eric -
12 mei 2005, 11:44
vooral sustain mis ik. Op zich wel een mooi sound, maar hij is erg droog, laat 'm doorsustainen met wat vibrato erin, dat zou al een stuk schelen!

Gert-Jan
12 mei 2005, 13:02
Bedankt voor de commentaren..

Tijdens het opnemen kon ik mezelf niet goed horen dus daardoor de niet al te best gestemde gitaar.... :oops:

Nou ja het gaat om het idee he...... :roll:

@Gert-Jan: hoe kan ik het beste mijn sound veranderen (m.a.w. wat mist eraan????


Ik zou het geluid wat 'breder' maken (delay bijvoorbeeld) en een wat dikkere tone. Stoei gewoon met toonregeling (ikzelf hou van klein beetje bass, heel veel mid, kleine beetje hoog) en wat delay/reverb. Komt goed.

Noid
24 mei 2005, 00:49
Niet lullig bedoelt hoor: maar voor mij zit het niet in je geluid (ik vindt het zo wel lekker droog en jazzy, dat maakt het wel leuk). Ik heb meer moeite met die gitaar die niet lekker gestemd is, en in tegenstelling tot de reacties hierboven in de timing: ik mis het gevoel in het spel.

Begrijp me goed ik bedoel het echt goed mijn opmerkingen zijn zeker niet lullig bedoelt of zo. Maar ik heb het idee dat je meer kunt dan dit. Neem het anders nog eens op, nu met een lekker gestemde gitaar en probeer met wat meer gevoel te spelen (losser spelen, maar natuurlijk wel strak blijven timen).