PDA

View Full Version : dronken/stoned gitaar spelen



Motorpsycho
17 augustus 2002, 13:54
je kent het wel.. heftig feest, veel bier, de zonodige blows erbij en daarna naar de oefenruimte gaan.
en dan spacen, elke snaar die je aanslaat klinkt geweldig, maakt niet uit wat je speelt, alles klinkt mooi :smile:
heeft iedereen dat of ben ik gewoon te ver van de wereld?

Yorrit
17 augustus 2002, 20:10
doen we wel eens met vrienden. niet echt spelen, maar gewoon wat klooien met maffe effecten en technieken. das altijd lache

Neals
18 augustus 2002, 15:32
Op die manier worden ook de songs bij mij in de band geboren, mjah, straks met lowlands maar een gitaar mee :smile:

Kitaarhiero
18 augustus 2002, 19:31
Ik heb wel eens dronken gitaar gespeeld en erbij gezongen, ik ging toen ook allemaal gekke dansjes erbij doen :razz:

hoofd
18 augustus 2002, 19:36
Ik heb wel 's gehoord dat ik (ikzelf kan 't me niet meer herinneren) stomdronken probeerde basgitaar te spelen, en toen ik erbij wou headbangen ging ik daarbij nogal op me bek...dat is een van de dingen die ik wel terug zou willen zien op video ofzo :grin:

pimmetje
19 augustus 2002, 15:18
Bij m'n vorige band hadden we zo'n periode dat we allemaal bij ieder optreden al als we begonnen redelijk stevig aangeschoten en lichtjes stoned waren. Dat werd naarmate de avond vorderde natuurlijk niet minder :smile:.

We hebben wel eens optredens waar wij, de kroegbaas en het publiek tevreden over waren een paar dagen later deels beluisterd. Da's wel lachen, maar je schrikt wel van hoe slecht je dan eigenlijk speelt... vooral alle vormen van communicatie lijken al snel te missen :grin:.

Dude
4 september 2002, 18:55
het probleem is alleen dat jij het helemaal geweldig vind, terwijl het waarschijnlijk BAGGER is!

Motorpsycho
4 september 2002, 22:30
klopt, je hebt helemaal gelijk :razz:
heb het een keer opgenomen.. nahh dat ging echt nergens over :smile: