PDA

View Full Version : LONDON CITY COMET



hansies
10 mei 2005, 19:41
Waaaauw, wat een gitaar voor deze prijs (249€), gekocht bij "The House of Music" in Dordrecht, zéér goede en snelle service, ik kan ze alleen maar aanbevelen als je een instrument zoekt tegen een scherpe prijs.
Wie heeft ook ervaring met deze London City Comet tele ?
greetz
:lol: :lol: :lol:

Cubensis
10 mei 2005, 19:44
koemen die niet uit dezelfde fabriek als richwood?

hansies
10 mei 2005, 19:47
koemen die niet uit dezelfde fabriek als richwood?

weet het niet, maar ik vindt de afwerking veel beter dan Richwood (althans deze tele toch)
greetz

hansies
10 mei 2005, 19:48

BassAgent
10 mei 2005, 19:54
Jemig, hoe hard heb jij op de ok-knop lopen raggen?

hansies
10 mei 2005, 19:56
Jemig, hoe hard heb jij op de ok-knop lopen raggen?

sorry duizendmaal sorry, der liep wat mis hier

:oops: :oops:

Floris1984
10 mei 2005, 20:08
Ik zag inderdaad laatst een London City Stratocaster hangen, en die was erg mooi afgewerkt. Ik heb er niet op gespeeld, maar voor de prijs (159 euro) een erg mooi afgwerkte gitaar!

FonZZo
10 mei 2005, 20:37
koemen die niet uit dezelfde fabriek als richwood?

dat weet ik niet, maar de afwerking is veel beter dan een Richwood
greetz :wink:

En de LC is string thru the body. RW volgens mij niet.
Ik heb er dus ook een en ben er blij mee. Super afgewerkt.
Wel vrij mirofonisch bij redelijk wat gain, iig een stuk meer dan bij mijn Deluxe Tele, maar niet te.
Er fijne gitaar, voor dat geld helemaal. Veel plezier er mee!

telecastermaster
11 mei 2005, 12:46
Plaatje?

sebass
11 mei 2005, 13:32
Jemig, hoe hard heb jij op de ok-knop lopen raggen?

sorry duizendmaal sorry, der liep wat mis hier

:oops: :oops:

Ik heb de multipost maar even verwijderd. Ik denk wel dat je het record hebt 8-)

almarvk
11 mei 2005, 13:46
Hier (http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm) nog een lovende recensie over de Comet.[/url]

Koekje
11 mei 2005, 19:19
heb ook al een tijdje een comet,
erg goede gitaar voor zo weinig geld, geen supergitaar op zich, maar wel voor die prijs ! ... heel mooi afgewerkt ook ... het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo, de hals speelt vlot, maar ook wel al vlottere halzen bespeeld ...
ben er wel tevreden van, hoewel ik later toch eens een superdegelijke tele ga kopen, tot het zover is voldoet deze wel ...

FonZZo
11 mei 2005, 19:24
heb ook al een tijdje een comet,
erg goede gitaar voor zo weinig geld, geen supergitaar op zich, maar wel voor die prijs ! ... heel mooi afgewerkt ook ... het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo, de hals speelt vlot, maar ook wel al vlottere halzen bespeeld ...
ben er wel tevreden van, hoewel ik later toch eens een superdegelijke tele ga kopen, tot het zover is voldoet deze wel ...

"het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo"

Volgens mij spreek je nu echt alleen voor je zelf. Of je moet met "minder" minder output bedoelen misschien.
Velen vinden juist een tele fantastisch vanwege het element in de neck.

iam
11 mei 2005, 20:30
heb ook al een tijdje een comet,
erg goede gitaar voor zo weinig geld, geen supergitaar op zich, maar wel voor die prijs ! ... heel mooi afgewerkt ook ... het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo, de hals speelt vlot, maar ook wel al vlottere halzen bespeeld ...
ben er wel tevreden van, hoewel ik later toch eens een superdegelijke tele ga kopen, tot het zover is voldoet deze wel ...

"het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo"

Volgens mij spreek je nu echt alleen voor je zelf. Of je moet met "minder" minder output bedoelen misschien.
Velen vinden juist een tele fantastisch vanwege het element in de neck.

bij mijn richwood is het juist omgekeerd...
brugelement is wat minder naar mijn smaak...
daar smijt ik binnekort een humbucker in single coil formaat in...

Cubensis
11 mei 2005, 20:42
heb ook al een tijdje een comet,
erg goede gitaar voor zo weinig geld, geen supergitaar op zich, maar wel voor die prijs ! ... heel mooi afgewerkt ook ... het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo, de hals speelt vlot, maar ook wel al vlottere halzen bespeeld ...
ben er wel tevreden van, hoewel ik later toch eens een superdegelijke tele ga kopen, tot het zover is voldoet deze wel ...

"het neck-element vind ik wel duidelijk minder klinken dan het brugelement, maar das bij elke tele wel zo"

Volgens mij spreek je nu echt alleen voor je zelf. Of je moet met "minder" minder output bedoelen misschien.
Velen vinden juist een tele fantastisch vanwege het element in de neck.

bij mijn richwood is het juist omgekeerd...
brugelement is wat minder naar mijn smaak...
daar smijt ik binnekort een humbucker in single coil formaat in...
+1 neck element is prima
heb in de brug een DiMarzio CHopper T gezet (humbuckertje in SC, dus je wil tzelfde als ik doen) scheurt als een 5 jarige!

Pierz
24 mei 2005, 11:33
Waaaauw, wat een gitaar voor deze prijs (249€), gekocht bij "The House of Music" in Dordrecht, zéér goede en snelle service, ik kan ze alleen maar aanbevelen als je een instrument zoekt tegen een scherpe prijs.
Wie heeft ook ervaring met deze London City Comet tele ?
greetz
:lol: :lol: :lol:

Ik heb toevallig dit weekend een comet vergeleken met een mex fender. Ik moet zeggen dat het geluid exact gelijk was. De speelbaarheid was wel iets minder vond ik. Je merkte toch dat hij net even minder solide was, maar voor het geld zeker een erg mooie gitaar. Het enige echt grote nadeel vond ik de tuners. Die waren zo brak dat ik er volgens mij niet eens een nummer mee zou kunnen spelen zonder opnieuw te stemmen. Door dit laatste heb ik toch besloten verder te sparen voor een mex fender.

Hoewel ik nog steeds zit te overwegen om de london city te nemen en meteen goeie tuners er bij te kopen...

bat
24 mei 2005, 19:53
Hier (http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm) nog een lovende recensie over de Comet.[/url]
Ik lees net die recensie even, maar gottegottegot, wat heeft die auteur fucking weinig verstand van gitaren zeg.

"de originele gelijmde hals". Op een Telecaster.

Goedzo, jongen, jij komt er wel.

Diedo
24 mei 2005, 22:27
Hier (http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm) nog een lovende recensie over de Comet.[/url]
Ik lees net die recensie even, maar gottegottegot, wat heeft die auteur fucking weinig verstand van gitaren zeg.

"de originele gelijmde hals". Op een Telecaster.

Goedzo, jongen, jij komt er wel.

ik raad je aan om het artikel nog een keer te lezen:

"... wel koos de fabrikant voor een geschroefde hals/body verbinding."

Goedzo jongen, jij komt er wel!!! :roll: