PDA

View Full Version : fuzz face 'tuuuuuuuuuut'



Ché
10 mei 2005, 16:21
mn versterker zegt heel hard 'tuuuuuut' als mn fuzz face helemaal open staat (fuzz knop) en ik de volume knop van mn gitaar dicht draai :???:

dejohan
10 mei 2005, 16:28
Hij is bezet.

Ché
10 mei 2005, 16:32
ik dacht ook al zoiets :)

Azrael
10 mei 2005, 16:48
:-D :amp: :lol:

Lucluc
10 mei 2005, 19:30
'tuuuuuut'

Is het een clone of een originele? Het kan zijn dat je binnenin de bias kunt afstellen. Of het ligt aan eventuele actieve electronica in je gitaar. De Zvex Fuzz Factory reageert ook altijd heftig op de volume van de gitaar, soms ook nog als de volumeknop helemaal dicht staat.

Ché
10 mei 2005, 20:05
het is een cloontje

actieve electronica zit er niet in (stratocaster)...
en idd het gebeurt wanneer de volumeknop helemaal dicht is... :???:

maar als die zvex dat ook heeft zal het wel 'normaal' zijn?

Lucluc
10 mei 2005, 20:35
maar als die zvex dat ook heeft zal het wel 'normaal' zijn?

Die Fuzz Factory is niet helemaal normaal... Alleen als je de 'stab' voluit zet en de andere knoppen dicht (op volume na natuurlijk) dan krijg je een echte fuzz face. Ik heb die stand met de Foxrox Fuzz Foot vergeleken en die klinkt vrijwel hetzelfde, alleen heeft die ietsje extra laag.

Welke clone heb je nu? En weet je of je binnenin iets kan instellen? De Foxrox kan dat wel. De Fuzz Factory heeft die knoppen gewoon aan de voorkant zitten.

Ché
10 mei 2005, 21:28
het is een dallas arbiter fuzz face cloon, ik heb hem al gebiased, collector van Q2 staat op 4.5volt...dat is het enige dat ik er dus binnenin aan kan doen :)