PDA

View Full Version : Verkoopsprijsvraag: ibanez tb225, sh 7 & boss mt 2



Lutz
10 mei 2005, 16:04
test

Lutz
10 mei 2005, 16:05
ik ben hier eens een opruiming aan het houden van mij gitaar gear

en ik vroeg mij af wat ik nog zou kunnen vragen voor volgende voorwerpen:


Ibanez TB225 ( http://www.ibanez.co.jp/world/products/amp/page/tb225.html )

Ibanez SH-7 ( http://www.ibanez.co.jp/world/products/effects/page/sh7.html )

Boss metal zone 2

ik hoor graag jullie mening


oh ja: en mocht ik met deze thread de koop & verkoopsregels van dit forum overschrijden mogen de mods dit gerust sluiten.



greetings

Lutz

BartL
10 mei 2005, 16:22
oh ja: en mocht ik met deze thread de koop & verkoopsregels van dit forum overschrijden mogen de mods dit gerust sluiten.
Maar dan heb je wel al lekker kunnen spammen 8-)

Ik denk dat je voor alles ongeveer de helft van de nieuwprijs kan vragen.

Lutz
10 mei 2005, 16:34
oh ja: en mocht ik met deze thread de koop & verkoopsregels van dit forum overschrijden mogen de mods dit gerust sluiten.
Maar dan heb je wel al lekker kunnen spammen 8-)

Ik denk dat je voor alles ongeveer de helft van de nieuwprijs kan vragen.

ter mijner verdediging:

kijk naar men woonplaats, Brugge, België.

Denk je nu echt dat ik iets als een amp op de post zou doen naar nederland (waar het merendeel van de leden hier woont)? Het zou me veel te veel kosten, en schuif je die kosten op de koper af dan is het voor hem ook veel duurder

Fuhgawz
10 mei 2005, 16:40
Ik geloof dat de algemene regel ongeveer 60% van de huidige nieuwprijs is. Als het erg gewild is meer, is het niet zo gewild minder. Kijk ook eens op marktplaats etc. wat anderen ervoor vragen, dan kun jij iets in die richting vragen, afhankelijk van de vraag naar je spulletjes.

BartL
10 mei 2005, 16:44
oh ja: en mocht ik met deze thread de koop & verkoopsregels van dit forum overschrijden mogen de mods dit gerust sluiten.
Maar dan heb je wel al lekker kunnen spammen 8-)

Ik denk dat je voor alles ongeveer de helft van de nieuwprijs kan vragen.

ter mijner verdediging:

kijk naar men woonplaats, Brugge, België.

Denk je nu echt dat ik iets als een amp op de post zou doen naar nederland (waar het merendeel van de leden hier woont)? Het zou me veel te veel kosten, en schuif je die kosten op de koper af dan is het voor hem ook veel duurder
"Ik wist niet dat je kwaad werd Bert!"