PDA

View Full Version : Cakewalk Guitar Tracks 2/Pro



InVein
16 augustus 2002, 21:38
Gebruikt er hier iemand 'Cakewalk Guitar Tracks 2' of 'Pro'? Ik was wel benieuwd hoe deze programma's werken. Als ik het zo lees op Cakewalk.com hebben ze leuke functies; alleen werkt de demo van GT2 niet onder Winxp en is er dus geen demo van GTPro.

Noctiis
18 augustus 2002, 14:51
ik werk wel met de reguliere Cakewalk, ideaal programma voor mensen die Cubase te omslachtig vinden (zoals ik).

InVein
18 augustus 2002, 20:04
Yep ik heb ook gehoord dat de normale Cakewalk best aardig is.... Tocht lijkt me Guitar Tracks Pro beter: oa. ingebouwde guitar amp simulator, chromatic tuner, drum generator, een zootje effects, en erg gebruiksvriendelijk als ik hun website mag geloven.

GuyBruss
28 augustus 2002, 05:13
Op 2002-08-16 20:38, schreef InVein:
Gebruikt er hier iemand 'Cakewalk Guitar Tracks 2' of 'Pro'? Ik was wel benieuwd hoe deze programma's werken. Als ik het zo lees op Cakewalk.com hebben ze leuke functies; alleen werkt de demo van GT2 niet onder Winxp en is er dus geen demo van GTPro.

Zie ook mijn andere post in dit forum: Je kan de installatie van de demo van Tracks 2 onder XP forceren naar W98 compatibility door rechts te klikken op de install file, dan Properties, Compatibility, Run this program as... aanvinken en W98 selecteren.
Geen garantie voor de stabiliteit natuurlijk, maar als het enkel is om even te testen...
Succes,
Guy