PDA

View Full Version : Collectebus gestolen



starter
16 augustus 2002, 21:04
Heb ik weer...

Mijn vertrouwen in de mensheid is nu helemaal op een dieptepunt gekomen. Lager kan niet...

Bij mooi weer staat voor mijn winkel een tafel met boeken. Dat zijn 3 of 5 boeken voor 1 euro. De klanten kunnen het geld in een collectebus deponeren (onder het mom van "geef voor new wave" :grin:). Die bus zit op slot en ligt aan een ketting.

Wordt verd... die bus vanmiddag gestolen...

Inhoud kan niet meer zijn dan 1 of 2 euro want ik had hem enkele minuten voor het 'incident' leeggehaald...

Gelukkig heb ik mijn gitaar nog :wink:

Thomasvv
19 augustus 2002, 02:46
Sja.. das lullig.. net zoals toen mn muziekvereniging speelde op het dorp.. We hebben altijd een ouwe kolbak (zo'n hoed van de muziekvereniging, die we nu al laaang niet meer gebruiken) waar mensen geld in kunnen doen..

Komt er een scooter het Rosarium inscheuren en neemt die kolbak mee...

sash
2 september 2002, 02:10
Nee duhhh nogal logisch dat jullie em niet meer gebruiken, hij is gejat :grin:

Ibanez
2 september 2002, 14:40
:grin: :grin:

Fluffy
2 september 2002, 15:43
ghehe :grin:

Neophyte
29 september 2002, 18:02
dus als ik het goed begrijp loopt er iemand langs een winkel, die ziet een collectebus staan aan een ketting met een slot. Die wil dat ding jatten. Het 1e wat je denk ik doet: aan die collectebus trekken. Je voelt dat er errug weinig inzit en je gaat toch door met jatten?

ja, mijn vertrouwen in de mensheid is ook weg nu... Wel jammer van je collectebus :smile:

BLOK182
29 september 2002, 18:28
misschien leuk voor de volgende collectebus.
Prop er een stuk C4 in, een radio controlled ontstekingsmechanisme en vul de rest op met spijkers en stukken glas. Das wel kicken voor als ie de volgende keer gejat wordt.

wanna1
29 september 2002, 21:06
Hm er zat € 2,25 in
LOL :smile:

sash
29 september 2002, 22:49
Oh dan heb ik uit die kolbak van thomas weer winst gehaald :grin:

Ic3gl0vE
29 september 2002, 23:40
blok182.. superidee