PDA

View Full Version : Graag een reactie van de bassisten onder u!



Sirene
16 augustus 2002, 13:41
Hey bassisten,

Een aantal van jullie heb ik gisteren een aanbod gedaan om auditie te komen doen bij de emo-metalband Trisomy. Ik heb echter nog niets van jullie vernomen. Ook al is de reactie negatief, graag zou ik die toch nog van jullie te weten komen.

Bij voorbaat dank.

Greetz,
Namens Trisomy,
Irene Visser,
zangeres

p.s. voor nieuw en serieus geïnteresseerden, kijk op http://www.trisomy.nl onder 'News'

Ibanez_grx70_Dennie
16 augustus 2002, 15:30
hoi Dennie hier je hebt mij dan wel niet gevraagd voor auditie maar ik wou fffffff vragen wat voor muziek jullie willen maken
namek22@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez_grx70_Dennie op 2002-08-16 15:31 ]</font>

Sirene
16 augustus 2002, 15:41
Hai Dennie,

De muziek die wij maken kun je het beste vergelijken met de muziek die The Gathering maakte toen ze nèt begonnen met Anneke van Giersbergen, gemengd met hardcore-invloeden en op bepaalde stukken zelfs My Dying Bride-achtige langzame drums. Don't get me wrong we gaan onze muzikale weg niet precies als die van The Gathering op. We proberen juist het gat op te vullen wat ontstaan is achter After Forever, Autumn en Within Temptation. Qua zang moet je denken aan de zang van de zangeres van Lacuna Coil, maar ik wil daarbij wel aangeven dat ik een volkomen eigen stemgeluid heb en niemand probeer te 'kloonen'.

Hopelijk heb ik zo jouw vraag voldoende beantwoord. Misschien wil je een auditie wagen? We kunnen altijd wat afspreken....

Greetz,
Namens Trisomy,
Irene Visser,
zangeres