PDA

View Full Version : [Roy K.] Coolin' down



Roy K.
9 mei 2005, 21:37
Hey guitar-geeks,

deze track moest ik ff opnemen om af te koelen van dagelijkse shitzooi. :) Backing heb ik heel eenvoudig gelaten om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen. Eigenlijk wil ik niks meer in deze stijl maken, maar het was toch wel erg leuk om te spelen.

Oja, geluidfreaks kunnen beter niet gaan luisteren, ik weet dat het gitaargeluid bagger is, ik ga ook niks meer opnemen tot ik een moddeler heb... :sneaky:


Roy K. - Coolin' down.mp3 (http://members.home.nl/r.klappe/Roy%20K.%20-%20Coolin'%20down.mp3)

http://members.home.nl/r.klappe/wolves04.jpg

Lacrimosa
9 mei 2005, 22:10
wow apart en heel donker...echt supervet!
mooi gedaan man!!

Bloodline
9 mei 2005, 23:00
hey dit klinkt heel vaa man, opzich wel vet !!

Shaggy
10 mei 2005, 11:37
http://www.gifmania.us/Beavis-Butthead/BeavisButthead-01.gif

Azrael
10 mei 2005, 11:41
Af en toe komt Vai ff langs :-D

Roy K.
10 mei 2005, 12:16
@ Lacrimosa: Thanks! :cool:

@ Bloodline: Ik kan moeilijk ontkennen dat het vaag is... :D

@ Shaggy: LOL!!! :-D

@ Azrael: heheheh je doelt op die tremolo-acties... Vai is daar idd een meester in :)

Axl Rose
10 mei 2005, 12:30
Niet mijn type muziek maar zo nu en dan zitten er erg stoere dingen in! orginele aanpak.

Stratman70
12 mei 2005, 17:15
voor het doel, waar je het voor opgenomen hebt: te gek hoor. Je doet hele gave dingen. Maar dan beoordeel ik dus puur je gitaarspel. Als nummer stelt het natuurlijk geen fuk voor, maar dat was blijkbaar ook niet je bedoeling.

Wel gaaf om even te luisteren.

Roy K.
15 mei 2005, 02:02
@ Axl: Bedankt! Het is lastig om in deze tijd, waarin alles al wel bijna gedaan is/wordt, origineel te zijn :)

@ Stratman: Je hebt helemaal gelijk, het moge idd duidelijk zijn dat dit geen uitgebalanceerde compositie is, volgende keer wordt het een serieuzere creatie (moet ik wel eerst een moddeler hebben (hint) )

Leuk dat je het gaaf vond om ff te luisteren.

van puffelen
16 augustus 2005, 17:46
tering wat een herrie. En vals !!

Bosch
16 augustus 2005, 18:19
Gaaf gedaan! De dynamiek zit er goed in. 8-)

Gitaargeluid mag wel wat warmer, klinkt wat ijzig.

Meer opnemen (en posten) dat is mijn motto!

c.hultermans
16 augustus 2005, 18:55
Hey Roy,

Ik vind m best gaaf eigenlijk, stoere riffs!!!

Er zitten gave licks bij, maar je bendings zitten echt over t randje hoor!!

Grtz,

Conrad

Sonno
16 augustus 2005, 21:15
Tja, ik had 'm al eerder gezien... en toen dacht ik:
Dit is nou een typisch voorbeeld van iemand die hard op z'n techniek heeft zitten oefenen maar het nog niet echt goed kan toepassen...

Het idee van het nummer vind ik btw wel erg gaaf...

Roy K.
16 augustus 2005, 23:49
@ van puffelen: Je hebt echt kosten noch moeite gespaard om een topic waarin een geluidsfragment van mij te vinden is, een topic dat al 3 maanden aan het sterven was, te vinden, enkel om mij ff af te kunnen fikken, respect! @ je opmerking: Ik vind het zelf ook herrie, maar ik had er zin in at the specific moment. En sommige bends waren wat valzig, maar mocht de pret niet drukken vond ik.

@ Bosch: Thanks man! 8-) Gitaargeluid moet idd wel wat aan gebeuren. Ik heb wel wat ideetjes die ik wil gaan recorden, ik moet alleen een andere manier van opnemen vinden zodat ik goed geluid krijg.

@ Conrad: Thanx!! :D Sommige bends zitten zoals je zei over 't randje, komt voornamelijk omdat ik met absurd lage actie speel, en de snaren daardoor überhaubt amper op te drukken zijn!! :D :oops:

@ Sonno: Zoals al een paar keer gezegd in dit topic, dit is geen goed uitgedokterd nummer, maar een go for it nummer! :razz:

SL-3
17 augustus 2005, 10:44
Riffs zijn cool 8-)

Licks zijn ook cool alleen werk aan je zuiverheid dude ( moet ik zelf ook doen ;) ), was af en toe bijna bang dat mijn ramen eruit zouden knallen joh :o :D


Schaf die modeler aan en post meer! 8-)