PDA

View Full Version : Andre van Duin - Limericks



DiGGERtje
16 augustus 2002, 12:53
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Binnenkort heb ik een trouwerij waar we enkele 'limericks' gaan zingen (ik heb het niet verzonnen :smile:

We wilden het in de stijl gaan doen van Andre van Duin. Je weet wel:

'Een stokoude man uit japan was,
benieuwd of ie nog wel een man was
hij nam een vrouw mee naar bed
en hij lag nog maar net
of hij wist niet meer wat ie van plan was.

Laa lalalalaaaa la'. Etc :smile:

Weet iemand de akkoorden die je hier onder kunt spelen? Of heeft er iemand een mp3'tje liggen met zo'n gezongen limerick? Ik kan nl. op internet niks vinden.

Please help.. ik heb nog maar twee weken (om het uit te zoeken).

Thanx.

DiGGERtje
18 augustus 2002, 09:30
Niemand????

Damn... valt me ff tegen. Zucht, dat wordt dan lastig voor me...

Thomasvv
19 augustus 2002, 01:52
Andre van Duin ligt niet echt in de gratie hier.. dacht ik :smile:

DiGGERtje
19 augustus 2002, 07:33
Nou, bij mij ook niet echt hoor :smile:

Maar ja... je moet wat op zo'n trouwfeest. Kan moeilijk m'n electische gitaar meenemen en hem op 'scheuren' zetten... Alhoewel...

Thomasvv
19 augustus 2002, 12:01
Zoals die reclame van Heineken :grin:

moretel
19 augustus 2002, 13:09
Ik vind het niveau van liedjes op de meeste trouwfeesten bedroevend.
Als ik daaraan meewerk zou ik toch wat kwaliteit eisen anders bekijken ze het maar.

Dergelijke liedjes zijn nergens te vinden omdat ze doodsimpel zijn met G am c em F e.d heb je het meestal wel gehad, hoewel de mineur accoorden meestal in de minderheid zijn. Ik zou zeggen leef je creatief uit en verras de kritische toehoorder die ongetwijfeld onder de gasten aanwezig is.
Een van de initiatief nemers moet toch wel in het bezit zijn van het origineel of het voor kunnen zingen?

En vergeet met instuderen niet de ijzeren discipline om met de juiste toon te starten anders klinkt het voor geen meter, want alle deelnemers beginnen uit enthousiasme te zingen en vergeten maat en toon, sta je daar voor lul met je gitaar. Redden wat er te redden valt is dan moeilijk, tip: speel eind van de avond is iederen in de kroten en horen ze het niet meer zo goed.