PDA

View Full Version : grijns......



BramVersteeg
9 mei 2005, 17:30
:-D http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7319415362&ssPageName=STRK:MEWN:IT

Antal
9 mei 2005, 17:38
Je nieuwe aanwinst? LIjkt me een dure grap :-?

Bluesbreaker
9 mei 2005, 17:39
GBP 255.00
(Approximately US $482.10)

:o

Fuhgawz
9 mei 2005, 17:59
De beschrijving van dat ding klinkt zeker leuk. Gefeliciteerd! :)

ieme
9 mei 2005, 18:01
374 euro, nice work bram!

Thom TK
9 mei 2005, 18:19
Wicked...zo'n ding wil ik ook wel hebben.
Hoe duur zijn deze dingen nieuw?

Bonjour
9 mei 2005, 18:29
Wicked...zo'n ding wil ik ook wel hebben.
Hoe duur zijn deze dingen nieuw?

op die e-bay site staat er dat ze niet meer gemaakt worden.

ieme
9 mei 2005, 18:31
vind die bigcheese ook wel vet klinken!

BramVersteeg
9 mei 2005, 18:32
Bedankt voor de reacties,
Het is idd veel geld maar hij is het waard 8-) . Check voor de gein maar eens ebay.com op lovetone, daar staat een ring stinger voor 820 dollar en die gaat voor meer. Lovetone pedalen kostte 300 pund nieuw totdat het bedrijf failliet ging, het een hype werd, en de prijzen omhoog schoten. Ik ben helemaal fan van het merk en je krijgt er echt waanzinnig vage effecten van. Ik heb zelf ook de '?' Flanger (flanger with no name) en had de Wobulator. Deze heb ik voor 400 dollar gekocht, laten clonen door Dirk_Hendrik (is ie mee bezig) en weer verkocht voor 822 dollar. Ik ben dat van plan ook te doen met mijn andere Lovetones (als D_H daar zin in heeft :P ).

BartL
9 mei 2005, 18:35
Je geeft hem er toch wel 20% vd winst voor hè? :-D

Dirk_Hendrik
9 mei 2005, 18:47
Je geeft hem er toch wel 20% vd winst voor hè? :-D

Daar komen Bram en ik wel uit :D
Na een paar jaar op elektroniveau met pedalen klooien heb je het meeste wel gezien (Je moest eens weten hoe identiek een boss octaver en een Dod octaver zijn). Op het moment dat er dan een Bram voorbij komt met een zeldzaam apparaat met het verzoek dat, op elektroniveau, volledig uit te wonen is dat een buitenkansje wat te mooi is om te laten liggen.

Wat in zulke gevallen tegenwerkt is als er binnenshuis intussen ook het verzoek komt een keuken op t etrekken en die CV installatie nou eindelijk eens af te maken..... kost een beuk aan tijd :roll:

BramVersteeg
9 mei 2005, 18:55
Je geeft hem er toch wel 20% vd winst voor hè? :-D

Daar komen Bram en ik wel uit :D
Na een paar jaar op elektroniveau met pedalen klooien heb je het meeste wel gezien (Je moest eens weten hoe identiek een boss octaver en een Dod octaver zijn). Op het moment dat er dan een Bram voorbij komt met een zeldzaam apparaat met het verzoek dat, op elektroniveau, volledig uit te wonen is dat een buitenkansje wat te mooi is om te laten liggen.

Wat in zulke gevallen tegenwerkt is als er binnenshuis intussen ook het verzoek komt een keuken op t etrekken en die CV installatie nou eindelijk eens af te maken..... kost een beuk aan tijd :roll:

Die CV was ook al een probleem voor ik bij je aanklopte dus als je geen mot met de vrouw das huizes wil denk ik dat je dat eerst maar eens op moet lossen :D . En wat betreft die buitenkansjes................er liggen er nog 2 voor je klaar :wink:

Fuhgawz
9 mei 2005, 18:59
Je hebt geen behoefte om meer van die dingen na te bouwen voor andere forumleden zeker? :-D

Dirk_Hendrik
9 mei 2005, 19:44
Je hebt geen behoefte om meer van die dingen na te bouwen voor andere forumleden zeker? :-D

Altijd, het ligt er alléén aan wat. Speedy bouwt prima loopertjes, MigBoosts en cleanboost clones dus in dat water ga ik zeker niet zitten. Verder levert Speedy mooier lakwerk af. Het ook wil ook wat. Daarna zijn veel pedalen Mischien wel clonable maar is het de vraag of het doden aan de zijk zet. Denk aan TS-en, fuzzes, chorusses etc. Daarnaast is het de vraag wat je aan het doen bent. De DIY voor verkoop markt is zo verzadigd dat een clone zonder bekende naam (Fuller of keeley bijvoorbeeld) amper voor een lonende prijs te verkopen is. Te dikke concurrentie. Een clone vanaf het origineel reversen en weer opbouwen is een behoorlijke hoop werk. Het moet daarmee (voor mij in elk geval) dus wel een unieke uitdaging zijn. Lovetone's vallen daar onder.

Daarnaast speelt een stukje ethiek mee. Kun je een Zvex nabouwen? Ja, uiteraard, maar ik doe het niet. Qua tijd en energie gaat dat niet goedkoper zijn dan een originele en ik vind niet dat ik Zvex, maar bovenal z'n personeel het brood uit de mond moet stelen. Lovetone is out of business. Daar doe je niemand schade mee.

ennneh,
@bram,
De CV doet het, ik moet nog 8 tegels plakken en voegen en dan is dat keukenavontuur ook geslecht..... BH-the cup D voor de wallen onder m'n ogen, dat wel. :D

mayniac
9 mei 2005, 20:10
En hoe zit het met de behoefte om Lovetone schema's the sharen? :-D

gvink
9 mei 2005, 20:17
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als je eens een ring stinger voor mij zou willen bouwen, D_H... :-D

robzilla
9 mei 2005, 20:24
Leuk Bram! Good score!

Dirk_Hendrik
9 mei 2005, 20:54
En hoe zit het met de behoefte om Lovetone schema's the sharen? :-D

Goeie, Daar zit je namelijk wel in iemands broodwist te diggen:


I want a schematic (circuit diagram) for my Lovetone®/Dinosaural® pedal
Schematics are not available; all repair work is done for both brands of product exclusively by Dinosaural, who are under no obligation to supply such information.

Dinosaural doet alle Lovetone service. Ik zie niet in waarom ik dat zou moeten verpesten.


Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als je eens een ring stinger voor mij zou willen bouwen, D_H... :-D
Is goed joh. Ik neem aan dat je dan ook een origineel hebt om aan paar weken uit te lenen om te reverse engineeren? (Wetende dat je het apparaat volledig uitgewoond terug krijgt... je dacht toch niet dat ik er niet mee ga zitten gitaarspelen. :-D )

vulvasonic
9 mei 2005, 22:28
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als je eens een ring stinger voor mij zou willen bouwen, D_H... :-D
Is goed joh. Ik neem aan dat je dan ook een origineel hebt om aan paar weken uit te lenen om te reverse engineeren? (Wetende dat je het apparaat volledig uitgewoond terug krijgt... je dacht toch niet dat ik er niet mee ga zitten gitaarspelen. :-D )


Mooi. Dan woon je de originele Ring Stinger van gvink uit en dan bouw je voor mij een perfecte kopie :D

Ik heb zelf de EHX frequency Analizer en daar ben ik gek op, maar als ik dit lees en zie..... lijkt veelbelovend in ieder geval.

cosmos
9 mei 2005, 22:47
Was ik maar zo technisch, ik geloof dat ik toch een vak had moeten leren! :-?

Mitch
9 mei 2005, 23:18
Ik ga 'm zo effe toevoegen aan de lijst :D
Gefeliciteerd !

BramVersteeg
10 mei 2005, 00:02
Kijk nou, zitten ze allemaal te azen op mijn LoveTone schema..... :-? :D
Hopelijk is ie er snel, het is en blijft een Pool waar ik hem van koop........... :wink:

Speeddemon
10 mei 2005, 02:07
hey Barend, misschien een idee om de MXR Limiter te clonen?
Zelden zo'n transparante comp voor gitaar gehoord. Echt studio-achtig.

gvink
10 mei 2005, 13:19
]Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als je eens een ring stinger voor mij zou willen bouwen, D_H... :-D
Is goed joh. Ik neem aan dat je dan ook een origineel hebt om aan paar weken uit te lenen om te reverse engineeren? (Wetende dat je het apparaat volledig uitgewoond terug krijgt... je dacht toch niet dat ik er niet mee ga zitten gitaarspelen. :-D )

Je 'krijgt' er zometeen toch eentje van Bramversteeg? Ikzelf hebt helaas geen ring stingert... :-(
Kan je er twee tegelijk maken.. :D

robzilla
10 mei 2005, 16:29
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22669&item=7321851045

veel plezier met bieden Bram! :D

BramVersteeg
10 mei 2005, 17:38
]Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als je eens een ring stinger voor mij zou willen bouwen, D_H... :-D
Is goed joh. Ik neem aan dat je dan ook een origineel hebt om aan paar weken uit te lenen om te reverse engineeren? (Wetende dat je het apparaat volledig uitgewoond terug krijgt... je dacht toch niet dat ik er niet mee ga zitten gitaarspelen. :-D )

Je 'krijgt' er zometeen toch eentje van Bramversteeg? Ikzelf hebt helaas geen ring stingert... :-(
Kan je er twee tegelijk maken.. :D

Ga je mij dan ook geld betalen voor de moeite en het geld dat ik er in heb gestoken om die pedalen bij Barend te krijgen?

Dirk_Hendrik
10 mei 2005, 17:55
Uiteraard,
Ik zei nog dat je een sukkel was om een bij een ferraridealer een auto te huren en luisteren....... ho maar, stronteigenwijs :-D

mayniac
2 augustus 2005, 00:11
Voor de liefhebber:

http://img.photobucket.com/albums/v739/soundcollage/DSCN0359.jpg

Hier meer van dit alles:
http://www.diystompboxes.com/sboxforum/viewtopic.php?t=35398

DaveItUp
2 augustus 2005, 10:45
En een Bigtone Anthology? Valt die in t rijtje van clonen? Ding word niet meer gemaakt en lijkt me een waanzinnig apparaat. Alle classic fuzz in een kastje :)

Mitch
2 augustus 2005, 13:02
Als je weet hoe tyfus veel werk die is dan begrijp je ook waarom Keith 'm niet meer maakt en zul je hard je best moeten doen een ander bereid te vinden :D

Dirtypool
2 augustus 2005, 13:24
Die Lovetone Vibe klonk te gek, heb je daar niet wat van?
Wat me vooral aanspreekt is dat er gewoon 1 knop opzit en een switch and thats it :-)

Als je die maakt ben ik zeer geintresseerd.

Grtz Richard

Dirtypool
2 augustus 2005, 13:32
Ooops :-) in de war met Lovepedal...

gvink
10 augustus 2005, 14:25
Ga je mij dan ook geld betalen voor de moeite en het geld dat ik er in heb gestoken om die pedalen bij Barend te krijgen?

'k vroeg me af hoe ver het ermee was?
@bram: 'tuurlijk ben ik bereid wat bij te leggen...! Zeg maar wat jij redelijk vindt...

BramVersteeg
10 augustus 2005, 18:49
Ga je mij dan ook geld betalen voor de moeite en het geld dat ik er in heb gestoken om die pedalen bij Barend te krijgen?

'k vroeg me af hoe ver het ermee was?
@bram: 'tuurlijk ben ik bereid wat bij te leggen...! Zeg maar wat jij redelijk vindt...

Dan moet je bij Barend zijn.... :wink:
En betalen..........ja, dat is ook weer zo wat. Ik vind dat eigenlijk ook weer zo schooierig om te vragen en heb geen idee wat redelijk is.

gvink
11 augustus 2005, 23:05
Ga je mij dan ook geld betalen voor de moeite en het geld dat ik er in heb gestoken om die pedalen bij Barend te krijgen?

'k vroeg me af hoe ver het ermee was?
@bram: 'tuurlijk ben ik bereid wat bij te leggen...! Zeg maar wat jij redelijk vindt...

Dan moet je bij Barend zijn.... :wink:
En betalen..........ja, dat is ook weer zo wat. Ik vind dat eigenlijk ook weer zo schooierig om te vragen en heb geen idee wat redelijk is.

Je hebt een 'pb'... :)