PDA

View Full Version : Jazz van de Shagster



Shaggy
8 mei 2005, 17:32
test

Shaggy
8 mei 2005, 17:39
Was in een jazzy mood

stukje jazz opgenomen van ambachtelijk makelij dus geen cover (cover is waarschijnlijk moeilijker :D )

is niet echt zuiver op de wat snellere stukjes

anywayzzz


enjoy


Jazz van El Shagster (http://members.chello.nl/s.jhagru/jazz.mp3)

Axl Rose
8 mei 2005, 18:38
Klinkt goed shaggy,

Doet me denken aan restaurant muziek. :D

Van kleine slordigheidjes of onzuiverheidjes lig ik niet wakker van, goed werk.

GuitarMaster
8 mei 2005, 19:21
Klinkt netjes, leuke backing ook, kun je me vertellen waar je die vandaan hebt? :)

Roy K.
9 mei 2005, 01:08
Mooi gedaan jongen! Coole lijntjes, goed gefraseerd, en je hebt ook nog eens een echt authentiek hollow-body jazz-geluid weten neer te zetten. Top! :P

Shaggy
9 mei 2005, 13:57
Klinkt netjes, leuke backing ook, kun je me vertellen waar je die vandaan hebt? :)

Het is een oudje van mijn broer (= pianist). Ik heb em op een cdeetje.



Klinkt goed shaggy,

Doet me denken aan restaurant muziek. :D

Van kleine slordigheidjes of onzuiverheidjes lig ik niet wakker van, goed werk.


Mooi gedaan jongen! Coole lijntjes, goed gefraseerd, en je hebt ook nog eens een echt authentiek hollow-body jazz-geluid weten neer te zetten. Top! :P


Mijn dank heren . Op 0:33 schakelde ik over van neck naar neck/midden combinatie (overigens per ongeluk) en je hoort het verschil wel geloof ik. Na 0:33 klinkt het wellicht iets meer strat-achtig. Op 1:11 Is het weer neck-pickup.

Thnx voor de toffe reacties :)

Azrael
9 mei 2005, 14:23
Dit vind ik dus echt super tof! Lekker relaxt man! Goeie tone , goed gespeelt en dat voor een improvisatie. Echt super! :)

Ritch
12 mei 2005, 13:05
Dit vind ik dus echt super tof! Lekker relaxt man! Goeie tone , goed gespeelt en dat voor een improvisatie. Echt super! :)

+1! Echt leuk! Goede jazzloopjes zitten er tussen!

Shaggy
6 juni 2005, 17:36
thnx dudes :)

Stratman70
6 juni 2005, 18:36
Tof gedaan man! Ik vind je geluid net ietsje te scherp. Had iets doffer gemogen.

VHsologitarist
7 juni 2005, 01:15
Vette shit shaggy!!


Hier luister ik met veel plezier naar,
meer van dit :P

groetjes
Ferry

defecto
8 juni 2005, 05:09
Dit is tof! Ik hou echt van jazz, en dit is errug leuk! 8-)

(Tijdje niet actief geweest, dus nogal wat gemist zie ik :P)

ResNovae
10 juni 2005, 21:04
Shagster,

Voor iemand die normaal geen jazz speelt, vind ik dat je jezelf er geweldig uit hebt gered! Er zitten goede loopjes in, de sound had wel wat zwaarder gemogen, maar het eindresultaat is zeer prettig om naar te luisteren.
Ik heb het idee dat je je solo uit veiligheid hebt opgebouwd rond de akkoorden als basis, waardoor je misschien af en toe niet 'los' komt (luister maar eens naar een nummer van Jesse van Ruller en je weet wat ik bedoel). Respect!

Erik