PDA

View Full Version : Eerste keer



Sentenced
7 mei 2005, 21:46
test

Azrael
7 mei 2005, 21:47
Test wat?

Sentenced
7 mei 2005, 21:50
eindelijk.......

ff met de billen bloot.......
Zit hier al tijden mee te lezen en te genieten van de stukjes die iedereen hier laat horen.......errug knap vind ik.....
Ik zat altijd te kloten met pc microfoon voor de comp...........errug irri!
Maar vandaag heb ik een v-amp gekocht.......en geprobeerd.....
Stukjuh opgenomen....stel niet veel voor......ben een beginner.....maar wil ff horen wat jullie van het geluid vinden......hoe zet ik dat hier neer?

thnks

Sentenced
7 mei 2005, 21:50
eindelijk.......

ff met de billen bloot.......
Zit hier al tijden mee te lezen en te genieten van de stukjes die iedereen hier laat horen.......errug knap vind ik.....
Ik zat altijd te kloten met pc microfoon voor de comp...........errug irri!
Maar vandaag heb ik een v-amp gekocht.......en geprobeerd.....
Stukjuh opgenomen....stel niet veel voor......ben een beginner.....maar wil ff horen wat jullie van het geluid vinden......hoe zet ik dat hier neer?

thnks

Sentenced
7 mei 2005, 21:52
azrael.....kom op.......niet gelijk weer afzeiken :-D

Azrael
7 mei 2005, 21:59
EDIT FUNCTIE WERK EENS!

Je moet het nummer naar een ftp server uploaden (eigen provider misschien) en vervolgens de link hier plaatsen. En ik zeik niet af verdorie. 9 van de 10 ben ik degene die tenminste commentaar geeft en een stel zielepoten hier kan er blijkbaar niet tegen. Terwijl de berichten waarop ik zeg dat ik het niks vind zonder commentaar op minder dan een hand te tellen zijn maarja....mensen waarderen het niet als je iets eerlijk zegt.

Sentenced
7 mei 2005, 22:01
je begrijpt me verkeerd.........ik val je niet aan....maar kan jij me vertellen hoe ik die file hierop krijg?

Azrael
7 mei 2005, 22:02
je begrijpt me verkeerd.........ik val je niet aan....maar kan jij me vertellen hoe ik die file hierop krijg?

Yup welke provider heb je? Je kunt waarschijnlijk de ftp server van je provider gebruiken. Je kan hem ook even naar mijn msn gooien dan zet ik hem wel ff snel op mijn ftp account. trunks_carracho@hotmail.com zie maar..

Azrael
7 mei 2005, 22:33
Hey , ik had hem binnen 5 minuten voor je geconverteerd en op mijn provider gezet en je doet er nu al 30 minuten over om het linkje dat ik heb gegeven te plaatsen! :-D

Sentenced
11 mei 2005, 21:27
30 minuten?.........hehehe......ben veel trager....

Maar het is gelukt hoop ik......het duurt ff en dan heb je nog niks:D:D

ps. zit een redelijke ruis aan het eind....niet schrikken :D:D:D

http://members.chello.nl/c.heere4/sad.mp3

Gert-Jan
12 mei 2005, 07:27
Francis Goya :-D :-D

Of was het nou James (over)Last.

Ik vind het een beetje jammer dat je een grandiose blues-cover-backing misbruikt.

Die ruis aan het eind is wel heel gaaf bedacht :x :x

Azrael
12 mei 2005, 08:52
Hihi , ik zei het ook al. Beginnen met Gary Moore still got the blues en dan op zo'n manier. Jij hebt lef gozer :-D
Maar ik vind het opzich prima klinken. Zou wat meer variatie in mogen af en toe alleen.

JeStO
24 mei 2005, 18:56
Jah idd Leuke ruis :D
ik vind het wel goed mrr idd beetje variatie tussen hoog en laag en snel en langzaam mag er best wel in

JeStO