PDA

View Full Version : Xotic



ieme
7 mei 2005, 13:35
test

ieme
7 mei 2005, 13:36
AC, Ow mensen ga dit pedaal testen! Ik heb em nu een maand of 6 en ik ben er zo tevreden over! is echt een heerlijke overdrive/distortion, zal em ook zeker op de pedalendag laten horen over mn Guytron dan klinkt ie wel zeer vet!

RC deze heb ik nu ook 6 maanden en is toch na vele pedalen wel een erg fijne cleanboost maar ook een nice tone enhancer!


BBIs er al iemand die die nieuwe Xotic BB (ja de oranje!) gehoord heeft?

groet,
ieme

DREAMMACHINE
7 mei 2005, 13:39
....zelf ben ik aardig onder de indruk van de robotalk, hoewel nog nooit zelf over gespeeld, wel enige keren live mogen meemaken

ieme
7 mei 2005, 13:43
....zelf ben ik aardig onder de indruk van de robotalk, hoewel nog nooit zelf over gespeeld, wel enige keren live mogen meemaken

http://www.prosoundcommunications.com/english/video/michael_ward/ward_robo.html

Ben het helemaal met je eens...

DREAMMACHINE
7 mei 2005, 13:51
.....mocht ik ooit wat centjes over hebben ... dan gaat ie toch echt op mijn plank komen denk ik.... 8-)

ieme
7 mei 2005, 18:34
.....mocht ik ooit wat centjes over hebben ... dan gaat ie toch echt op mijn plank komen denk ik.... 8-)

die jongen die bij jukebox werkt heeft er 1 en die heb ik gehoord/getest, lekker pedaal hoor!

ieme
7 mei 2005, 18:37
Maar toch heb ik voor de Robotalk nog wat andere pedalen op mn lijst die wat bruikbaarder zijn, zoals de Fulltone Dejavibe, Choralflange en Octafuzz. Ook zoek ik nog een goeie delay...

vinni
9 mei 2005, 12:35
AC, Ow mensen ga dit pedaal testen! Ik heb em nu een maand of 6 en ik ben er zo tevreden over! is echt een heerlijke overdrive/distortion, zal em ook zeker op de pedalendag laten horen over mn Guytron dan klinkt ie wel zeer vet!

RC deze heb ik nu ook 6 maanden en is toch na vele pedalen wel een erg fijne cleanboost maar ook een nice tone enhancer!


BBIs er al iemand die die nieuwe Xotic BB (ja de oranje!) gehoord heeft?

groet,
ieme

Heb zelf twee keer een AC gehad....twee keer verkocht....kon toch niet wennen aan het geluid....met name de compressie. De RC heb ik nog steeds....goed als cleanboost of voor het randje. Dit effect heb ik het langs van allmaal......2,5 jaar...dat zegt toch wel wat :-?
Neem aan dat je videoclips van de BB al gezien/gehoord heb?

P.s. proveer voor de gein de OCD eens.

Vinni