PDA

View Full Version : welk multi effect



mark 111
15 augustus 2002, 12:29
Ik ben op zoek naar een multi effect maar zie door de bomen het bos niet meer. Welke zijn goed, welke moet je beslist niet kopen?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mark 111 op 2002-08-15 12:29 ]</font>

starter
15 augustus 2002, 12:54
Daar gaan we weer....

Welke muziekstijl speel je?
Speel je in een band of speel je alleen thuis?
Wat voor amp?
Wat voor soort effecten wil je?
etc. etc...

Ik zou eerst eens rustig rondsurfen hier op het forum, dan zijn al veel van je vage vragen beantwoord...

FragDaddy
15 augustus 2002, 13:29
de Boss GT-6 is algemeen gezien de beste 'ground-based' oplossing. met veel hele goede effecten (allemaal nagebouwde boss-stompboxes) en een behoorlijk goede amp-modulator.

de Line6 POD is een hele goede desktop oplossing die veel wordt gebruikt voor amateur opnames, omdat de amp simulator erg goed is. er zitten ook een aantal goede effecten in.

voor racks kun je kijken naar de TC G-major of G-force. dit zijn redelijk betaalbare units (de G-major dan.) met veel opties en veel goede effecten. maar voor racks is er veel erg goed spul te koop. (ligt aan je budget)

Dude
15 augustus 2002, 13:43
feedback: Korg AX1500G 295 euro, helemaal top !!

mrg470
19 augustus 2002, 12:20
i agree, de ax1500 is echt super, je kan hem gebruiken voor alle stijlen, en hij is lekker compact, alleeen de amp simulaties zijn op een combo niet echt geweldig.

het enige nadeel eraan vind ik dat je bij je expression pedal moet kiezen tussen een wah of een volume, dus een aparte wah is wel handig, maar ligt er ook aan hoeveel je die wah gebruikt.

gr....