PDA

View Full Version : Seymour Duncan amp



Ferrero
15 augustus 2002, 12:21
Ik heb vanochtend een seymour duncan buizen amo van 40 watt gekocht.. Thuis gekomen sluit ik alles aan en begin lekker te spelen, maar wat blijkt, als het volume op 7 of hoger staat (moet toch kunnen want buizen versterkers klinken toch juist lekker op hoog volume??) begint hij af en toe te haperen en hoor je een soort hoge piep, het geluid valt dus ook half weg! Wat kan dit zijn??? Ik baal dus wel enorm hiervan!!

BLOK182
15 augustus 2002, 12:23
Zijn de buizen nieuw?

Ferrero
15 augustus 2002, 13:18
Nee volgens mij niet.. Zou het daar aan liggen dan?? De verkoper zei dat de buizen wel goed waren gecontroleerd... toch maar terug naar de winkel dan??

Dude
15 augustus 2002, 13:38
tuurlik terug naar de winkel, en wel zo snel mogelijk ook,

niks geen gezeur, en gewoon geld terug eisen als die zeikt, hij heeft je een kapotte versterker gekochtm en dat hoort niet...

FragDaddy
15 augustus 2002, 15:40
die hoge piep klinkt alsof een van de voorversterker buizen versleten is.

terug naar de winkel voor nieuwe buizen. als de versterker niet nieuw is, ga er dan vanuit dat je het vervangen van de buizen zelf moet betalen. valt vaak niet onder garantie, want is slijtage.. zie het als snaren op een 2ehands gitaar.

AllodoX
15 augustus 2002, 15:46
En als ze nieuw zijn, moet je ze eerst inwerken, anders gaan ze ook bijgeluiden produceren..

AllodoX
15 augustus 2002, 15:47
b.t.w. als je een versterker voor meer dan 50 % moet opengooien om het gewenste volume te krijgen, dan is het tijd voor een grotere versterker, maar dat ffkes terzijde..

Lacrymosa
23 augustus 2002, 13:23
Als je een 40 watt buizenbak op 7 moet zetten om een goed te kunnen horen............................................. .....................dan ben je doof

CheerS!!