PDA

View Full Version : Herkomst gitaar??



Reel Big Fish
6 mei 2005, 11:16
Hallo,

voor het bestellen van een knopje voor mn epi. les paul moet ik de herkomst weten. Het serienummer begint met DW, kan iemand hieraan zien waar hij vandaan komt?

Alvast bedankt!

Reel Big Fish
6 mei 2005, 13:17
Niemand?

(het heeft haast)

Cubensis
6 mei 2005, 13:44
denk korea

en de herkomst maakt wat uit voor een knopje?, dat lijkt me sterk, die dingen hebben ze bij www.voxhumana.nl altijd wel op voorraad

Reel Big Fish
6 mei 2005, 14:08
denk korea

en de herkomst maakt wat uit voor een knopje?, dat lijkt me sterk, die dingen hebben ze bij www.voxhumana.nl altijd wel op voorraad

Volgens een importeur wel :???:

ToTaL FaKe
6 mei 2005, 14:10
kan ook tjechie zijn.

Maar neem aan dat elk knopje wel gewoon hetzelfde is van epiphone ?

Cubensis
6 mei 2005, 14:36
denk korea

en de herkomst maakt wat uit voor een knopje?, dat lijkt me sterk, die dingen hebben ze bij www.voxhumana.nl altijd wel op voorraad

Volgens een importeur wel :???:

je gaat me toch niet vertellen dat je 1 knopje bij je importeur gaan bestellen?!
elke een beetje vakkundige gitaarzaak (of in ieder geval vox humana in vlaardingen, je kan ook online bij ze bestellen) heeft die dingen op voorraad, bij je importeur zal je 3 weken moeten wachten en t 3dubbele moeten betalen...

Reel Big Fish
6 mei 2005, 14:43
Oké thanks :)

Maar nu weet ik nog steeds de herkomst niet :razz:

Nja, zullen ze wel weten @ Vox Humana toch?

Cubensis
6 mei 2005, 16:17
ja, en t is ook van totaal geen belang, allemaal dezelfde knopjes

Reel Big Fish
6 mei 2005, 16:20
ja, en t is ook van totaal geen belang, allemaal dezelfde knopjes

Bij Rock Palace zeiden ze dat het allemaal andere maten waren :-?

Cubensis
6 mei 2005, 16:21
ja, en t is ook van totaal geen belang, allemaal dezelfde knopjes

Bij Rock Palace zeiden ze dat het allemaal andere maten waren :-?

over welk knopje hebben we het eigenlijk?

Reel Big Fish
6 mei 2005, 16:23
Het knopje dat op de schakelaar van de switch zit.

Dus dat je tussen Rythem en Treble kan switchen; op die schakelaar zit een wit knopje (dopje)... die is bij mij wit maar hij is ook gebarsten, hij is van plastic.

Dat knopje!

Cubensis
6 mei 2005, 16:50
tuurlijk verschilt die maat niet, gewoon naar voxhumana gaan (desnoods gitaar meenemen) komt allemaal goed

Cubensis
6 mei 2005, 16:51
hier: http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi?product=SWITCH KNOBS&cart_id=9465518_13237

vanaf 0.45

Reel Big Fish
6 mei 2005, 17:08
hier: http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi?product=SWITCH KNOBS&cart_id=9465518_13237

vanaf 0.45

Dank voor link, ik heb ze ook al gemailt want ik weet nou niet precies welke ik moet hebben, er staan er meerdere... :-(

Dan laat ik em hierheen zenden want in de buurt van Oostvoorne zit geen filiaal en ik rij nog geen auto :wink:

Cubensis
6 mei 2005, 17:16
je moet gewoon die met LP (les paul) ervoor hebben, het enige verschil tussen die verschillende is de kleur (en daarmee soms de prijs) verder zijn ze tzelfde

Reel Big Fish
6 mei 2005, 17:19
Juist, zo te zien heb ik..........

376201 LP switch knob japan ivory 0.45

.....die nodig! Thanks big time!! :)

ToTaL FaKe
6 mei 2005, 18:07
wat voor knopje heb je? die je erop moet draaien of die je erop moet drukken?

Dirk_Hendrik
6 mei 2005, 18:48
[quote="Reel Big Fish"]Dank voor link, ik heb ze ook al gemailt want ik weet nou niet precies welke ik moet hebben, er staan er meerdere... :-(
quote]

Met zo'n prijs koop je ze toch gewoon allemaal? (en flikker je de foute als "zeldzaam" op Marktplaats :cool: )

RS-Rik
6 mei 2005, 19:55
Bij de winkel hebben ze altijd welknopjes, zit vast wel iets Epi bij