PDA

View Full Version : aaight.....Tender Surrender deze keer MET solo!!!



Lacrimosa
5 mei 2005, 21:27
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000169669_000010970_proj.mp3

jah net ff opgenomen, nog wel inclusief met fouten en wat stukjes geïmproviseerd maarjah ben er wel redelijk tevreden over :) !

Ik hoor graag jullie reacties, goed of slecht!

(BTW: zet je speakers op 11....) :-D

Laterr

Ismar

Axl Rose
5 mei 2005, 21:58
wow, lekkere verassing at 1:53 :o

Kicke overgang man! foutjes boeie niet 8-)

Toffe gozer
5 mei 2005, 21:58
Dit is weer te gek Ismar :) , erg mooi gespeeld en een lekkere sound 8-)

Lacrimosa
5 mei 2005, 22:39
hej mensen, bedankt!! :)

krizz
5 mei 2005, 22:53
Mmm...gewaagd... :o

Hele aardige opname, maar bij dit nummer ben ik wel kritischer, het 'tender surrender gevoel' komt me hier niet zo goed over. Ik vind dat je het geluid toch wat beter moet kunnen krijgen, zeker met een GT8. Let verder vooral op de subtiele trekjes, zoals Via-esque bends en fraseringen, is erg belangrijk bij dit nummer vind ik. Verder klinkt het snelle stukje te 'shred'.

Verder heel aardig, je gaat gewoon echt veel te snel jij :) :o

JvD.
5 mei 2005, 22:58
ooooowhhh... wat heerlijk om te luisteren.. waarom ken ik dit nummer niet.

het klink als of het lelemaal geinprovizeerd is moet ik zeggen. daarom extra vet!

Lacrimosa
5 mei 2005, 22:59
Mmm...gewaagd... :o

Hele aardige opname, maar bij dit nummer ben ik wel kritischer, het 'tender surrender gevoel' komt me hier niet zo goed over. Ik vind dat je het geluid toch wat beter moet kunnen krijgen, zeker met een GT8. Let verder vooral op de subtiele trekjes, zoals Via-esque bends en fraseringen, is erg belangrijk bij dit nummer vind ik. Verder klinkt het snelle stukje te 'shred'.

Verder heel aardig, je gaat gewoon echt veel te snel jij :) :o

ja de sound, tsjah...beter kan ik er nog niet mee omweg :-D
en verder ja de phrasing, dat is et em nou juist ik zou dat nooit zoals Vai kunnen. :razz:

maare bedankt voor je reactie! :)

Lacrimosa
5 mei 2005, 23:02
ooooowhhh... wat heerlijk om te luisteren.. waarom ken ik dit nummer niet.

het klink als of het lelemaal geinprovizeerd is moet ik zeggen. daarom extra vet!

thanks dude!! 8-)

VHsologitarist
5 mei 2005, 23:09
Vet ismar!!!

Klinkt super... vind die chorus wel lekker klinken en een mooie improvisatie!! Petje af
8-)

Azrael
5 mei 2005, 23:57
Klinkt hartstikke goed.........maar als ik kritisch mag zijn...

Op je rustige stukken mis ik heel erg de dynamiek. De techniek bezit je zeer zeker maar wat ik mis is de feeling erin. Vai ramt sommige noten echt eruit met alle kracht en dat mis ik bij jou. Op het snelle stuk vind ik je spel technisch prima maar wat ik mis is het smoothe geluid dat Vai heeft op de snelle stukken. Je speelt nu nog te shred op een hoop gedeeltes en weer mis ik het gevoel op de noten af en toe.

Maar het is top hoor dit zijn maar hele kleine dingetjes 8-)

Shaggy
6 mei 2005, 10:56
Echt erg goed dude .. ik was zelf ook bezig met dit nummer :) ..

Bloodline
6 mei 2005, 12:07
eej jowwlkkr verassign jah :D heerlijk gespeeld gozer. klinkt echt tof !

ShaQ
6 mei 2005, 12:54
He Ismar cool 8-)

Ik ga mee in de voorgaande commentaren.. maarja het is idd HEEL moeilijk ( bijna onmogelijk zou je zeggen, maar ik denk dat hanban heel dicht in de buurt komt ) om het EXACT zo te spelen als Vai..

Voorderest ga je echt als een beest vooruit man hoeveel oefen je :D ?

Je lead sound vind ik trouwens cool (H) niet voor dit nr dan.. maar wel gewoon als je EIGEN geluid.. dus kom op kerel neem nou eens iets op van jezelf :P een jam ofzo.. gewoon iets van jezelf ;)

Shred on 8-)

ShaQ

ShaQ
6 mei 2005, 12:56
He Ismar cool 8-)

Ik ga mee in de voorgaande commentaren.. maarja het is idd HEEL moeilijk ( bijna onmogelijk zou je zeggen, maar ik denk dat hanban heel dicht in de buurt komt ) om het EXACT zo te spelen als Vai..

Voorderest ga je echt als een beest vooruit man hoeveel oefen je :D ?

Je lead sound vind ik trouwens cool (H) niet voor dit nr dan.. maar wel gewoon als je EIGEN geluid.. dus kom op kerel neem nou eens iets op van jezelf :P een jam ofzo.. gewoon iets van jezelf ;)

Shred on 8-)

ShaQ

Lacrimosa
6 mei 2005, 13:41
joow mensen...bedankt voor de reacties!! :-D

@ShaQ: dude, ik zou echt zo graag mn eigen shit willen opnemen, maar ik heb totaal geen inspiratie om zelf iets te schrijven :o ...wat me best eenbeetje zorgen maakt om heel eerlijk te zijn.

Laterrr

ShaQ
6 mei 2005, 13:52
He kerel komt wel goed man. Probeer eigen licks te maken uit toonladders die je kent.

bijv. de c majeur ladder


c d e f g a b c


leer die ladder op elke positie.. neem een akkoorden progressie op.. bijv

C Dmin Emin

En ga met de C majeur ladder over die akkoordenprogressie spelen doe het een paar uur per dag ofzo en je zal zien dat er opeens zomaar ( eigen unieke ) licks uit je vingers komen.

Good luck


8-)

Lacrimosa
6 mei 2005, 14:07
He kerel komt wel goed man. Probeer eigen licks te maken uit toonladders die je kent.

bijv. de c majeur ladder


c d e f g a b c


leer die ladder op elke positie.. neem een akkoorden progressie op.. bijv

C Dmin Emin

En ga met de C majeur ladder over die akkoordenprogressie spelen doe het een paar uur per dag ofzo en je zal zien dat er opeens zomaar ( eigen unieke ) licks uit je vingers komen.

Good luck


8-)

hej bedankt man, zal ik doen, met die akoordenprogressies enzo....want ik zou best es wat zelf op willen nemen enzo... 8-)

- Eric -
6 mei 2005, 17:18
damn, dit blijft zo'n goed nummer man! Goed gespeeld, ik ga ook mee met de commentaren hierboven!

Maiden Michiel
6 mei 2005, 17:34
Hey Isman! ;)

Ik vind het erg vet!!
Man, zeker voor de tijd dat je speelt, echt fantastisch!
Ik hoor ook wat fouten maar dat mag de pret zeker niet drukken. Ook wel leuke improvisatiedingen ertussen.
Petje af man, ik kan het niet beter spelen!

Maar eens met Shaq: het wordt tijd voor je eigen shit!!

- Eric -
7 mei 2005, 11:19
btw, hoelang speel je al, een jaar ofzo toch?

Ritch
7 mei 2005, 12:04
btw, hoelang speel je al, een jaar ofzo toch?

:o Dan zakt mijn broek van reet!

Lacrimosa
7 mei 2005, 12:07
btw, hoelang speel je al, een jaar ofzo toch?

heheh..In juli wordt het 2 jaar. :)

Ritch
7 mei 2005, 12:33
btw, hoelang speel je al, een jaar ofzo toch?

heheh..In juli wordt het 2 jaar. :)

Zo! Petje af!

c.hultermans
7 mei 2005, 14:39
Zeer goed gedaan hoor!!!

Verder ga ik ook mee met de comments van ShaQ....


Enfin,

Feit is wel dat je je erg snel ontwikkeld....en dat heb ik nog nie vaak gezien.......goed zo kerel!!!


Grtz,

Conrad

Sonno
7 mei 2005, 22:48
Gast, groot respect.

En dat na 2 jaar, ik was 10 toen ik 2 jaar speelde en toen kon ik net "Let it be " van de Beatles spelen, hehe...

Ik moet wel zeggen dat ik altijd een beetje hopeloos wordt als ik mensen zo hoor spelen. :cry: Ik ben nu 26 en een goede shredder zal ik nou nooit meer worden, teveel tijd in m'n sociale leven gestopt denk ik :wink:

Ga zo door, en idd. maak zelf is wat, is heel simpel; bedenk twee riffs en om ze aanelkaar te plakken bedenk je een brugje d'r tussen. Backing d'r achter en een solo in het midden....KLAAR!!!

Lacrimosa
7 mei 2005, 23:16
Zeer goed gedaan hoor!!!

Verder ga ik ook mee met de comments van ShaQ....


Enfin,

Feit is wel dat je je erg snel ontwikkeld....en dat heb ik nog nie vaak gezien.......goed zo kerel!!!


Grtz,

Conrad

hej Conrad, bedankt voor je reactie man!
8-)


Gast, groot respect.

En dat na 2 jaar, ik was 10 toen ik 2 jaar speelde en toen kon ik net "Let it be " van de Beatles spelen, hehe...

Ik moet wel zeggen dat ik altijd een beetje hopeloos wordt als ik mensen zo hoor spelen. :cry: Ik ben nu 26 en een goede shredder zal ik nou nooit meer worden, teveel tijd in m'n sociale leven gestopt denk ik :wink:

Ga zo door, en idd. maak zelf is wat, is heel simpel; bedenk twee riffs en om ze aanelkaar te plakken bedenk je een brugje d'r tussen. Backing d'r achter en een solo in het midden....KLAAR!!!

hej man, bedankt voor je reactie!
Hehe, ik speel nu 2 jaar, maar je moet wel weten dat er een periode is dat ik echt CONSTANT oefende...alleen maar techniek etc...
Probeer je es te concentreren op wat je echt wilt (misschien dat ik je verder kan helpen?) en daarop te oefenen.

Mjah, en dat van mijn eigen shit...ben er druk mee bezig :evil: :D !!

Laterrss!!

Ismar

Sonno
7 mei 2005, 23:33
Ach ja,
een goede maat van me heeft ook van die mega techniek en zegt altijd dat ik een luie flikker ben dus ja... daar is alles mee gezegd.

Ik post binnenkort wel een chansonnetje, kunnen jullie allemaal ff je kritiek spuien!

Gert-Jan
8 mei 2005, 09:37
Tja wat kan ik hier nog aan toevoegen, behalve dat ik mijn stoel afpleur van verbazing (en jaloezie) :evil: :evil: :evil:

Lacrimosa
8 mei 2005, 19:30
Tja wat kan ik hier nog aan toevoegen, behalve dat ik mijn stoel afpleur van verbazing (en jaloezie) :evil: :evil: :evil:

muahah :-D

LuukieRayVaughan
8 mei 2005, 19:51
WOow gek na 2 jaar... Hoe oud ben je ?

Lacrimosa
8 mei 2005, 20:19
WOow gek na 2 jaar... Hoe oud ben je ?

18

Roy K.
9 mei 2005, 00:28
Top kerel! :cool: Heel erg op het origineel vind ik het niet lijken, maar je hebt deze backing gewoon gebruikt om je eigen ding te kunnen doen, wat goed gelukt is, het klinkt echt vet!! 8-) In ieder geval heb je nu laten zien dat je ook hele nummers kunt spelen (en hoe!!), en dat je niet beperkt bent tot het spelen van enkele licks! :razz:

Stratman70
12 mei 2005, 17:08
Te gek hoor. alle respect: ik doe het je nooit na.

Lacrimosa
12 mei 2005, 17:33
Top kerel! :cool: Heel erg op het origineel vind ik het niet lijken, maar je hebt deze backing gewoon gebruikt om je eigen ding te kunnen doen, wat goed gelukt is, het klinkt echt vet!! 8-) In ieder geval heb je nu laten zien dat je ook hele nummers kunt spelen (en hoe!!), en dat je niet beperkt bent tot het spelen van enkele licks! :razz:

idd, maar hij zal nooit op et orgineel lijken hoor :D !
heheh laterr!!


Te gek hoor. alle respect: ik doe het je nooit na.

hej man, bedankt!

RS-Rik
13 mei 2005, 00:03
:o

Sanders
13 mei 2005, 21:40
18 en nog maar zo kort spelen. Complimenten dude! 8-)

Bloodline
15 mei 2005, 17:52
oow lacrimosa wat isdit lkkrrr !!!!! heerlijk, iksmelt hier weg !! AAAAH