PDA

View Full Version : Gitaartalent samen op 1 podium !



mcoenen
14 augustus 2002, 13:39
Hallo allemaal

't is dan eindelijk zover, het ZM Shredfest gaat van start op zondag 1 september 2002 in de Baroeg te Rotterdam.

Gitaar virtuozen, ze zijn er altijd al geweest, helaas bestaan er over het algemeen te weinig aandachtspunten voor dit toch wel kunstzinnige instrument, genoemd de gitaar.

Een festival dat als thema de virtositeit van de gitaar heeft, het Shredfest dus. De zaal waar het festival gehouden gaat worden is “De Baroeg” en deze zal deze dag openen om 14:00 uur. Vanaf 15:00 uur zullen er diverse jonge gitaristen hun kunnen tonen op het hoofdpodium waarna er een korte Jamsessie zal plaatsvinden. Daarna is het tijd voor de bands en de artiesten op het clinic podium, zo hebben we ondermeer geboekt: Xenobia (instrumentale metal a la Liquid Tension Experiment), Philippe Thibaut en band, Time Machine (De Nederlandse Joe Satriani cover band), de franse virtuoos Richard Daudé en de amerikaanse top gitarist Ron Thal die deze dag zal worden bijgestaan door muzikanten van de band Sun Caged. Tuusendoor zullen onder andere ikzelf en Joop Wolters korte workshops geven op het clinic podium.

Voor meer info zie de officiele website:
http://www.shredfest.tk
of als deze niet werkt:
http://www.interweave.nl/nico/shredfest/

Komt dat zien dus !!!!!!!!!!!

Marcel

The Dude
14 augustus 2002, 15:58
Dit lijkt mij reclame.....

The Dude
14 augustus 2002, 15:59
.... en dat is het ook ! En mag dat hier ?

The Dude
14 augustus 2002, 16:00
IK DACHT HET NIET !

Slotje ?!? Of verwijderen ?

Thomasvv
14 augustus 2002, 16:54
van mij mag het :smile:

mcoenen
14 augustus 2002, 17:57
Dank je Thomas, t wordt namelijk eens tijd dat er festivals komen met als topic de gitaar, gebeurt veel te weinig, dus mensen moetne niet zeiken als er iets op een forum staat erover, ze zouden juist blij moeten zijn dat er nog mensen zijn die iets organiseren wat dit betreft.

Marcel

Kitaarhiero
14 augustus 2002, 19:05
presies, "reclame" voor een nieuw gitaar/versterkermerk of een leuk festival moet best kunnen op een podium als dit.

gershwin5150
15 augustus 2002, 01:08
Wees blij dat er nog van dit soort dingen georganiseerd worden! Dit zijn juist de dingen die ik graag lees hier op het forum!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gershwin5150 op 2002-08-15 01:10 ]</font>

Thomasvv
15 augustus 2002, 01:18
Kijk, als het nou een klootzak was die het postte, dan was het verwijderen gerechtvaardigd, maar het is Marcel, dus moet het kunnen :smile:

Zeg marcel, mag ik 2 perskaarten? :grin:

The Dude
15 augustus 2002, 09:04
Oke, vooruit. Deze keer mag het.
Ik had eigenlijk ook nog niet zo gekeken wat erin stond, en poste gelijk maar wat, verveling he.

Markie
15 augustus 2002, 12:48
Op 2002-08-15 09:04, schreef The Dude:
Oke, vooruit. Deze keer mag het.
Ik had eigenlijk ook nog niet zo gekeken wat erin stond, en poste gelijk maar wat, verveling he.


Wake up 'Dude' !

mcoenen
19 augustus 2002, 14:40
UP !

Azagthoth
24 augustus 2002, 15:40
okay, dit is errrug goed. Een paar "super gitaristen" bij elkaar. Ik ben er zeker bij.

Anders Destium
24 augustus 2002, 16:17
Moet je je eigen kwijlbak meenemen of niet?

Azagthoth
24 augustus 2002, 19:40
hehe, het lijkt me wel verstandig. Ik heb Marcel Coenen ooit zien spelen, en dat is gewoon ziek. En die Ron Thal schijnt ook uitzonderlijk goed te zijn.

het wordt gewoon gru-we-lijk!!!

Anders Destium
24 augustus 2002, 19:57
He Collin, als je dit leest: ben jij nog in staat te spelen met Xenobia in de Baroeg of niet?

sebass
25 augustus 2002, 12:11
Hee dat is wel leuk. Ik denk dat ik wel ga als ik tijd heb. Trouwens dit soort reclame vind ik hier wel mogen. De rest kondigt toch ook aan wanneer ze een optreden hebben.

Raffel
28 augustus 2002, 12:14
Thal is GEWELDIG, hij doet ook ff chopin op z'n gitaar enzo... Leuk man! Je moet z'n gitaar eens tjekken (bumblefoot) geweldig!

Is dat shredfest soms ook reclame voor Vigier Guitars?

Moet voor marcel ook wel een eer zijn om met Ron Thal te mogen speulen :smile:

BLOK182
28 augustus 2002, 16:21
Op 2002-08-28 12:14, schreef Raffel:

Moet voor marcel ook wel een eer zijn om met Ron Thal te mogen speulen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Of andersom :wink:

Azagthoth
30 augustus 2002, 10:35
het is een eer voor hun allemaal dat ik kom kijken....

:razz:

Anders Destium
1 september 2002, 01:24
Ik moet het hele shredgebeuren morgen missen...
Ik moet morgen de hele dag werken, is wel vervelend, maar als ik zo nog uit ga duurt het vast een paar uur voor ik echt wakker ben, dat scheelt redelijk in de te verstrijken tijd :smile:

Azagthoth
2 september 2002, 14:21
Heilige schijt!

Het was echt ongeloofelijk!!!!! Als het volgend jaar weer is dan ben ik er zeker bij!!!!!!

Ibanez
2 september 2002, 16:11
vertel meer!

Raffel
2 september 2002, 16:15
tja, heb t ook gemist, maar was ook niet van plan te gaan. Ron Thal zie ik gelukkig komende woensdag :wink: