PDA

View Full Version : Haal me over!



ammelis
14 augustus 2002, 13:09
Ik speel nu 2 1/2 jaar gitaar en heb er thuis ook aardig wat staan (3 akoestisch, 2 electrisch, 3 versterkers), niet alleen van mij trouwens hoor!
Ik heb nu ongeveer 1000 euro te besteden aan een nieuw instrument.
Ik heb nu alleen grote twijfels: Zal ik gitaar blijven spelen, een mooie archtop kopen, enz?
Maar het lijkt me ook ontzettend cool om een basgitaar te hebben en natuurlijk te kunnen bespelen.
Voordelen van gitaar: Ik kan het al een beetje, ik heb veel vrienden die het ook kunnen, ik heb me al ingeschreven voor een nieuw lesjaar.
Basgitaar zou ik er natuurlijk bij kunnen doen, ik ken verder eigenlijk niemand die het speelt, maar aan de andere kant hoef ik nu ook niet tegen iemand op te boksen die beter is dan ik.
Twijfels, twijfels, twijfels.
Wat vinden jullie bassers nou dat ik moet doen?

AllodoX
14 augustus 2002, 13:58
bass.. je hebt al een paar gitaren, en je beperken tot 1 instrument / muziekstroming is een tekortkoming in je muzikale skills.

ik speel bass, gitaar, didgereedoo en drums. bass en drums omdat die strak samenwerken, gitaar om muziekstukjes te componeren, en didgereedoo voor de lol :smile:

basswasp
14 augustus 2002, 15:41
Idd... Ik speel zelf ook een beetje gitaar :smile: 'k heb ook piano gedaan en 't helpt allemaal elkaar :smile:

ammelis
14 augustus 2002, 21:22
Nou, ik ben nog niet echt overtuigd, kga er eerst maar eens een aantal uitproberen.
Toch bedankt!

basswasp
14 augustus 2002, 23:07
Jij verwacht dat wij je wel ff in een halve dag kunnen overtuigen? :smile:

AllodoX
15 augustus 2002, 11:31
zo ie zo fout als je overtuigd moet worden..

ammelis
15 augustus 2002, 18:07
Nounounou zeg, ik had gewoon op iets meer reacties gehoopt :sad:

basswasp
15 augustus 2002, 21:44
Als 't je om de reacties gaat, moet je het in 't Café posten :smile: