PDA

View Full Version : nieuwe distortionpedaal besteld !



Rock n' sad
4 mei 2005, 19:11
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7320167681

Ic3gl0vE
4 mei 2005, 20:48
Veel plezier ermee :)

Speeddemon
4 mei 2005, 20:54
damn, die gast heeft wel nette prijzen zeg.
Al vind ik de X-Tortion zwaar ruk, je kan 'm vast kwijt zonder al te veel verlies, mocht ie je tegenvallen.

Robbert
4 mei 2005, 21:12
Verkoper: kaffee-trinker

lol!

Dirk_Hendrik
4 mei 2005, 21:58
Gekocht.
Niks besteld. Da's gekocht.

robzilla
4 mei 2005, 22:00
Gekocht.
Niks besteld. Da's gekocht.

boeiend!

gefeliciteerd met je pedaal! :)

Dirk_Hendrik
4 mei 2005, 22:02
O ja, inderdaad!
Gefeliciteerd! Veel succes met de volgende bestelling!

Mike McCready
5 mei 2005, 09:42
damn, die gast heeft wel nette prijzen zeg.
Al vind ik de X-Tortion zwaar ruk, je kan 'm vast kwijt zonder al te veel verlies, mocht ie je tegenvallen.

Ja, maar zijn feedback houdt hij geheim... ik hoop voor je dat je je pedaal ontvangt. Probeer met Paypal te betalen, dan is je aankoop gedekt...

Rock n' sad
6 mei 2005, 20:34
het gaat allemaal toch niet door , volgens mijn bank kan ik niet internationaal overschrijven zonder mijn online digipas ofzo ( die ben ik kwijt ) :evil:

maarja ik geef de toch naar een distortionpedaal op , ik heb toch m'n marshall distortion van m'n amp , die is goed genoeg bij nader inzien , ik heb ondertussen al een ander pedaaltje besteld

Quink
6 mei 2005, 21:14
het gaat allemaal toch niet door , volgens mijn bank kan ik niet internationaal overschrijven zonder mijn online digipas ofzo ( die ben ik kwijt ) :evil:

Ermm, hoezo gaat het niet door? Je hebt dat ding toch gekocht? Of ben jij die winnende bieder niet? Of heb je die verkoper gemaild dat je niet kunt betalen en is hij daar ok mee?

Rock n' sad
6 mei 2005, 21:26
mijn bank zegt gewoon dat er geen int overschrijving mogelijk is ...

Robbert
6 mei 2005, 21:38
In principe heb je wel een bindende koop gedaan he... bovendien ga je waarschijnlijk negatieve feedback krijgen :)

Dirk_Hendrik
6 mei 2005, 21:56
Niets zo irritant als niet betalende kopers. Verder, Bedankt joh! Weer een reden dat Duitsers geen zin meer hebben om over de grens te verkopen. Ik neem aan dat je je er van bewust bent dat de verkoper wel zijn Ebay verkoop-fees heeft te betalen terwijl jij het even gemakszuchtig laat afweten omdat je geen ander alternatief weet te verzinnen als die ene betaalmethode net gaat lukken....

Je staat uit voorzorg vast in mijn blocked bidder lijstje :evil:

BramVersteeg
6 mei 2005, 22:23
Niets zo irritant als niet betalende kopers. Verder, Bedankt joh! Weer een reden dat Duitsers geen zin meer hebben om over de grens te verkopen. Ik neem aan dat je je er van bewust bent dat de verkoper wel zijn Ebay verkoop-fees heeft te betalen terwijl jij het even gemakszuchtig laat afweten omdat je geen ander alternatief weet te verzinnen als die ene betaalmethode net gaat lukken....

Je staat uit voorzorg vast in mijn blocked bidder lijstje :evil:

+1!
Waarom niet een paypal account starten? Kun je altijd je pedalen betalen. En het klinkt een beetje vreemd: "hey, ik heb een pedaal gekocht!" , " koop hem toch maar niet want ik kan niet betalen en ik heb al een distortion waar ik blij mee ben en heb m niet nodig" , maarrrrrr " ik heb al en andere gekocht" ............................ :roll:

ToTaL FaKe
6 mei 2005, 22:51
ja inderdaad zeg :-?

waarom heb je niet gelijk geinformeerd bij de bank? als je wist dat je dat ding van je kwijt was. En waarom heb je geen paypal of iets dergelijks. Het is gratis, snel en handig. Kan gewoon gekoppeld worden aan je bank rekening.

Maar je gaat hier zeker negative feedback van krijgen, dus zulle er minder snel mensen hun spullen aan jou verkopen.

Oke, ik heb zelf ook geen paypal. maar me broer heeft een creditcard, dus stort ik geld op zijn rekening en betaalt hij met ze credit card :)

Speeddemon
6 mei 2005, 23:22
Idd, wat een onzin.

Bij welke bank zit je?
Ik zit bij de Postbank en ik hoef alleen maar naar de Klantenservice te bellen om een setje VAN 4 internationale overschrijvingskaarten te krijgen, die
a) gratis zijn
b) in Europa met betalingen in euro's ook gratis zijn.

En als je echt een vent bent en geen zin hebt om het via Paypal of je bank te doen, dan doe je 't via Western Union Money Transfer. Kost je wel 12 euro. Jij geeft dan geld aan een bank, tekent die Western Union (heb je adres etc. van verkoper nodig), binnen 1 minuut staat het geld klaar voor hem bij een dichtbijzijnd Western Union verkooppunt.

Maar ik hoop dat je in ziet dat je bij Ebay niet zomaar onder een koop uitkan (zoals laffe mensen op marktplaats wel eens plegen te doen). Je bod is juridisch bindend, en als die Duitser 't hard wil spelen kan ie een incassobureau sturen o.i.d.

Speeddemon
6 mei 2005, 23:23
Idd, wat een onzin.

Bij welke bank zit je?
Ik zit bij de Postbank en ik hoef alleen maar naar de Klantenservice te bellen om een setje VAN 4 internationale overschrijvingskaarten te krijgen, die
a) gratis zijn
b) in Europa met betalingen in euro's ook gratis zijn.

En als je echt een vent bent en geen zin hebt om het via Paypal of je bank te doen, dan doe je 't via Western Union Money Transfer. Kost je wel 12 euro. Jij geeft dan geld aan een bank, tekent die Western Union (heb je adres etc. van verkoper nodig), binnen 1 minuut staat het geld klaar voor hem bij een dichtbijzijnd Western Union verkooppunt.

Maar ik hoop dat je in ziet dat je bij Ebay niet zomaar onder een koop uitkan (zoals laffe mensen op marktplaats wel eens plegen te doen). Je bod is juridisch bindend, en als die Duitser 't hard wil spelen kan ie een incassobureau sturen o.i.d.

Speeddemon
6 mei 2005, 23:23
bump

Quink
6 mei 2005, 23:34
Niets zo irritant als niet betalende kopers.

Idd. http://smile.smilies.nl/443.gif

Die paar keer dat ik iets verkocht heb via Marktplaats (ja ik weet dat het hier om eBay gaat) het meeste ge-eikel gehad met van die klootviolen die ooohh zo geïnteresseerd zijn.

Totdat het op betalen aan komt.

Niet meer reageren, kutsmoesjes van hier tot Tokio, etc. etc.. En het is gdvr de gdvr zo simpel. Als je ergens serieus in geïnteresseerd bent, en je kunt en wil het betalen, bieden. Anders gewoon niet doen.

Via eBay nog weinig verkocht, maar 1x aan een newbie. In eerste instantie werd er niet betaald. Na paar mailtjes, oeps, sorry, vergeten. Toen (tot mijn verbazing) toch geld. Maar geen mailtje om te laten weten of e.e.a. was aangekomen, geen feedback, niks. Sorry, maar dit soort gevallen, ook zoals waar het hier over gaat, maken het steeds begrijpelijker dat mensen niet aan eBayers met minder dan vijf of tien maal feedback willen verkopen.

Geen gezeik, als je de winnende bieder bent, gewoon betalen. Desnoods via je familie, een vriend, etc. etc.

pol
7 mei 2005, 10:41
idd ja, als je winnende bieder bent, gewoon betalen, en niet met flauwe excuses afkomen, als je niet geintresseert bent had je maar niet moeten bieden.
En dat je geen internationale overschrijvingen kan doen is onzin, vraag het IBAN nummer en de BIC code van de verkoper gewoon, en stort het geld dan over, dit is normaalgezien gratis bij alle banken.

Speeddemon
16 mei 2005, 15:58
hoe is 't nu afgelopen met deze Ebay deal?

JesseBeau
16 mei 2005, 16:07
Niets zo irritant als niet betalende kopers.

Inderdaad, maar daardoor heb nu wel mijn Ibanezje nog die ik eigenlijk toch liever had bewaard :razz:

Lucky
16 mei 2005, 16:36
wat een houding zeg!

Rock n' sad
16 mei 2005, 20:23
hoe is 't nu afgelopen met deze Ebay deal?

Vanaf dat ik zei dat de bank tegenstribbelde , heb ik nog mij proberen aanmelden bij paypal maar op een jongerenkaart staat geen mastercard nummer op . Dit heb ik allemaal gezegt aan de verkoper en hij heeft er geen probleem van gemaakt ...

Mitch
16 mei 2005, 20:29
Voor er nog harder geoordeeld wordt: laten we het erop houden dat je je voortaan wel beter moet inlezen vóór je aan PayPal of eBay begint.

Robbert
16 mei 2005, 20:52
Voor er nog harder geoordeeld wordt: laten we het erop houden dat je je voortaan wel beter moet inlezen vóór je aan PayPal of eBay begint.

:D


Prima conclusie en einde van dit topic ;)


.

dejohan
17 mei 2005, 18:56
Idd, wat een onzin.

Bij welke bank zit je?
Ik zit bij de Postbank en ik hoef alleen maar naar de Klantenservice te bellen om een setje VAN 4 internationale overschrijvingskaarten te krijgen, die
a) gratis zijn
b) in Europa met betalingen in euro's ook gratis zijn.

En als je echt een vent bent en geen zin hebt om het via Paypal of je bank te doen, dan doe je 't via Western Union Money Transfer. Kost je wel 12 euro. Jij geeft dan geld aan een bank, tekent die Western Union (heb je adres etc. van verkoper nodig), binnen 1 minuut staat het geld klaar voor hem bij een dichtbijzijnd Western Union verkooppunt.

Maar ik hoop dat je in ziet dat je bij Ebay niet zomaar onder een koop uitkan (zoals laffe mensen op marktplaats wel eens plegen te doen). Je bod is juridisch bindend, en als die Duitser 't hard wil spelen kan ie een incassobureau sturen o.i.d.

Banken MOETEN je binnen Europe gratis kunnen laten overschrijven, dat is vastgelegd in het Schengen akkoord.