PDA

View Full Version : VOX brian may



rocker_71
4 mei 2005, 12:47
Heeft iemand hier op het forum ervaring mnet de VOX brian may (10W).
Check: http://www.voxamps.co.uk/products/brianMay.htm

Ik zoek nl een oefenversterkertje voor thuis, die ook 's nachts op een laag volume kan. Mijn oog viel op dit ampje, die slecht 90 euro kost.

ieme
4 mei 2005, 12:52
90 euro? waar? in nl zijn ze meestal 180
Is leuk ampje trouwens!

ieme

Les Paul
4 mei 2005, 15:15
Er is inderdaad een (tijdelijke) actie voor 90 euro. Voor dat geld is het helemaal geen slecht versterkertje. Verwacht alleen geen veelzijdigheid, want het is allemaal op het Brian May geluid gericht. Zelfs mijn Les Paul klinkt nog als Queen op deze amp.

Bijkomend voordeel van deze amp is dat je hem ook als treble booster voor een andere versterker kan gebruiken. Normaal kost zo'n pedaatlje al snel meer dan deze amp.

vulvasonic
4 mei 2005, 19:30
WAAR?

rocker_71
4 mei 2005, 20:15
He gasten, niet alles voor mijn neus wegkopen!!!!!!
Ik moet ook nog gewoon op mijn vakantiegeld wachten.
Maar goed, we moeten elkaar helpen. Ik had idd vandaag een muziekhandel die 199 euro vroeg voor de VOX BM.

Nou daar komt ie dan:





























http://www.dirkwitte.nl/nl/default.aspx

:razz:

rocker_71
4 mei 2005, 20:23
Om precies te zijn (plaatje mist alleen):

http://www.dirkwitte.nl/nl/productdetails.aspx?Code=VOXVBM1

ieme
8 mei 2005, 18:23
even contact gehad met dirk witte, ze zijn uitverkocht!

vulvasonic
8 mei 2005, 22:03
even contact gehad met dirk witte, ze zijn uitverkocht!

O, dan hoef ik ook geen ruzie meer met mijn vrouw te maken. Dat scheelt. :D

rocker_71
9 mei 2005, 09:58
even contact gehad met dirk witte, ze zijn uitverkocht!

O, dan hoef ik ook geen ruzie meer met mijn vrouw te maken. Dat scheelt. :D

Dus ik ben niet de enige die daar ersdt thuis ruzie om hoeft te maken!?!?!
Gelukkig. Ik voel me al weer een stuk beter.. :-D

Over dirk witte, ze hadden mij verteld dat ze er nog een of twee hadden staan.
Ze zijn iig wel bestelbaar! Dus gasten: geef de moed niet op! :razz:

ieme
9 mei 2005, 10:02
[quote=ieme]even contact gehad met dirk witte, ze zijn uitverkocht!

Over dirk witte, ze hadden mij verteld dat ze er nog een of twee hadden staan.
Ze zijn iig wel bestelbaar! Dus gasten: geef de moed niet op! :razz:

hadden idd, maar ik heb er 1 besteld!

bloodboiler
9 mei 2005, 11:12
De vox Brian May klinkt het beste als treble booster voor een andere amp, op zich zelf vind ik het niet veel.
Ik zou dan eerder gaan voor een vox pathfinder, is veelzijdiger en heeft ook nog eens een tremolo en reverb aan boord

Ritch
9 mei 2005, 15:18
De vox Brian May klinkt het beste als treble booster voor een andere amp, op zich zelf vind ik het niet veel.
Ik zou dan eerder gaan voor een vox pathfinder, is veelzijdiger en heeft ook nog eens een tremolo en reverb aan boord

Die heb ik ook, maar hoe kan ik die dan op m'n (toekomstige) Multitone gebruiken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Ik verkoop mijn padvindertje iig niet, daar is-ie mij te trouw voor geweest ^_^

rocker_71
9 mei 2005, 15:50
Ik zou dan eerder gaan voor een vox pathfinder, is veelzijdiger en heeft ook nog eens een tremolo en reverb aan boord

Goeie tip, ik was zelf ook al tot zo'n conclusie gekomen.
Ben nl niet zo'n Brian May fan.
Heb inmiddels al een 2e hands pathfinder opgespoord.... :razz:

Ritch
9 mei 2005, 15:56
De vox Brian May klinkt het beste als treble booster voor een andere amp, op zich zelf vind ik het niet veel.
Ik zou dan eerder gaan voor een vox pathfinder, is veelzijdiger en heeft ook nog eens een tremolo en reverb aan boord

Na een tweede keer doorlezen, er zit geen reverb op, alleen maar tremolo. Je was denk ik in de war met de twee draaiknoppen, één is voor de snelheid van de tremolo, en de ander voor de "breedte" of""diepte" van de tremolo 8-) Leuk Elvissoundje of surfsound :)

bloodboiler
9 mei 2005, 19:06
Na een tweede keer doorlezen, er zit geen reverb op, alleen maar tremolo. Je was denk ik in de war met de twee draaiknoppen, één is voor de snelheid van de tremolo, en de ander voor de "breedte" of""diepte" van de tremolo 8-) Leuk Elvissoundje of surfsound :)

Op de pathfinder 15 R zit wel een reverb op, jij hebt dan de pathfinder 15 zonder R

Ritch
9 mei 2005, 19:35
Na een tweede keer doorlezen, er zit geen reverb op, alleen maar tremolo. Je was denk ik in de war met de twee draaiknoppen, één is voor de snelheid van de tremolo, en de ander voor de "breedte" of""diepte" van de tremolo 8-) Leuk Elvissoundje of surfsound :)

Op de pathfinder 15 R zit wel een reverb op, jij hebt dan de pathfinder 15 zonder R

Aah verhelderend :) Weet jij misschien hoe ik dan de Pathfinder als treblebooster op een andere versterker kan aansluiten?

bloodboiler
9 mei 2005, 20:36
Ik zou het niet weten :( , persoonlijk gebruik ik een tube screamer of een EQ als treble booster

Ritch
9 mei 2005, 21:49
Ik zou het niet weten :( , persoonlijk gebruik ik een tube screamer of een EQ als treble booster

Iemand anders dan?