PDA

View Full Version : Blues in majeur



Jeroenvanhulsteijn
4 mei 2005, 11:57
:)

Jeroenvanhulsteijn
4 mei 2005, 12:02
Een blues in majeur. De backing is gedownload met Shareaza (www.shareaza.com).

Gitaar->Digitech->Computer

Ik zou graag reacties horen m.b.t. sound/mix/techniek. Ik was op zoek naar een vuil clean met een wat houtige klank.

Afkraken mag.

Blues in majeur (http://home.student.utwente.nl/j.s.vanhulsteijn/MyMusic/Blues%20in%20majeur.mp3)



:)

Bouke
4 mei 2005, 12:20
Hey Jeroen.

Goed gespeeld!! Je wisselt erg lekkere licks en loopjes af met wat twijfelachtige 'uitloopnoten' hier en daar. Verder vind ik je geluid wat dun, maar dat zal denk ik door de digitech komen. Het klinkt wel lekker maar mag iets vetter, brutaler zeg maar.

Als je deze stijl leuk vind om te spelen, moet je o.a. Duke Robbilard en Ronnie Earl even checken, zeker de moeite waard!

Kortom, cool gedaan, iets vetter maken en steviger eindigen in je eindnoten.

Groets,

Bouke

Disclaimer: Uitspraken gedaan door Bouke op fora berusten op persoonlijke smaak en waarneming! Waarvan acte.

Axl Rose
4 mei 2005, 12:36
Een blues in majeur. De backing is gedownload met Shareaza (www.shareaza.com).

Gitaar->Digitech->Computer

Ik zou graag reacties horen m.b.t. sound/mix/techniek. Ik was op zoek naar een vuil clean met een wat houtige klank.

Afkraken mag.

Blues in majeur (http://home.student.utwente.nl/j.s.vanhulsteijn/MyMusic/Blues%20in%20majeur.mp3)



:)

Kheb de balle verstand van mixen en alles dus daar kan ik geen commentaar op geven. Maar kweet wel dat het lekker gespeeld is! paar nootjes twijfelachtig maar het was niet echt storend. Goed gedaan.

Luca P
4 mei 2005, 14:28
Afkraken mag.

:)

Haha...okee dan.....

Je gitaar is een fractie te laag gestemd. :D
En in verhouding zit je gitaar er niet echt lekker "middenin". Hij klinkt even te hard.
Maar voor de rest zit het wel goed.
Op je spel is niks aan te merken.
Goed gedaan!

pietvanbuiten
19 mei 2005, 15:36
jeroen, vandaag kraken we helemaal niks af:
want 't was gewoon een lekker stukkie blues punt. :D