PDA

View Full Version : Pickup vraagje



Sangria
3 mei 2005, 20:33
Ik heb 2 Gibson P94 pups in m'n Les Paul gezet en ze doen t lekker, maar m'n brug pickup geeft een zwakker signaal af dan die aan de hals. Enig idee waar dit door kan komen?? Ik heb precies gedaan wat er in de beschrijving stond.

Cubensis
3 mei 2005, 20:58
stopnd dit topic er al niet?

Sangria
4 mei 2005, 01:43
Klopt jah, maar volgens mij is er iets mis gegaan met die vorige. Maar goed.. t probleem in die vorige is opgelost. Nu heb ik dus een ander probleem en ik weet niet wat ik ermee moet. In de beschrijving staat dat als je de 2 elementen tegelijk gebruikt en hij geeft een 'dun' geluid af, dat je 2 draadjes moet omwisselen, maar die draadjes zitten goed en hij geeft alleen een zwakker signaal af in de brug-stand.. Neck en midden gaat wel goed.

Sangria
4 mei 2005, 01:44
Klopt jah, maar volgens mij is er iets mis gegaan met die vorige. Maar goed.. t probleem in die vorige is opgelost. Nu heb ik dus een ander probleem en ik weet niet wat ik ermee moet. In de beschrijving staat dat als je de 2 elementen tegelijk gebruikt en hij geeft een 'dun' geluid af, dat je 2 draadjes moet omwisselen, maar die draadjes zitten goed en hij geeft alleen een zwakker signaal af in de brug-stand.. Neck en midden gaat wel goed.

Sangria
4 mei 2005, 01:44
oops foutje..