PDA

View Full Version : Flying V kaduuk



screamindemon
3 mei 2005, 17:47
stuk

vulvasonic
3 mei 2005, 17:48
Niet te repareren?

screamindemon
3 mei 2005, 17:50
stuk dus, bij de body-nek verbinding zit aan beide kant een scheur. De stevigheid is er dan ook volledig uit wat kan ik nog met deze plank?

suggesties?

btw tis een epi

screamindemon
3 mei 2005, 17:52
Niet te repareren?

dat is snel nee lijkt me niet, mocht het al mogelijk zijn dan is ie t vast niet waard. misschien kan ik een richwood aanschaffen en daar de hardware in stoppen :D

fred dons
3 mei 2005, 17:52
foto's van de scheur ?

up-guitarman
3 mei 2005, 17:53
Bij een goeie gitaarbouwer valt dit mss nog wel te herstellen. Ik heb bij de gitaarbouwer waar ik al mijn reparaties laat doen ooit een oude SG zien staan met hetzelfde probleem (die nek was er zelfs al afgebroken) en na de reparatie zag je er bijna niets meer van en stond de nek terug perfect op de body ...
Moet je eens achter informeren (of als je meer info wil over de betreffende man moet je ma een PM sture ...)

ieme
3 mei 2005, 18:38
pix...

pol
3 mei 2005, 21:47
ik heb net hetzelfde bij mijn gibson V, zwakke plek bij die V's blijkbaar.

bert k
3 mei 2005, 22:27
Inderdaad goed te repareren. Wel door een vakman.

bat
3 mei 2005, 23:35
Wel even een prijsopgaaf vragen. Straks is het duurder dan de gitaar eigenlijk waard is...

telecastermaster
4 mei 2005, 12:44
(of als je meer info wil over de betreffende man moet je ma een PM sture ...)

Is dit zo'n groot geheim dat je het hier niet ff kunt posten? :???: Dan weet ik het tenmiste ook gelijk om wie het gaat. (Handig als ik ook eens een nek-probleem heb).

amon
4 mei 2005, 14:25
Niet te repareren?

dat is snel nee lijkt me niet, mocht het al mogelijk zijn dan is ie t vast niet waard. misschien kan ik een richwood aanschaffen en daar de hardware in stoppen :D


Welk merk/type dan?

screamindemon
4 mei 2005, 14:40
het is een epiphone flying V een model wat destijds volgens mij zo'n 800 gulden heeft gekost, ik heb m echter 2e hands. hij lijkt op deze:

http://www.vitamine.ch/epiphone.jpg

ik heb eigenlijk niet veel zin om hier nog geld in te stoppen, een geweldige gitaar is het nl. al niet.

hoofd
4 mei 2005, 15:10
Dan is het toch het prachtigste excuus om een nieuwe gitaar te kopen?

FNaRK
4 mei 2005, 15:20
laat ik nou net een prachtige bijna gloednieuwe gitaar over hebben !!

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/gitaar%20familie%203.jpg

je kunt kiezen tussen de Jackson Kelly KE3 of de blauw Maverick X-1

:D over de prijs worden we het wel eens !

Ic3gl0vE
4 mei 2005, 15:42
Waarom doe je die kelly weg? Je was er toch zo blij mee eerst? Of is 'ie vervangen door de Explorer

FNaRK
4 mei 2005, 15:48
ben ook zeer tevreden met mijn Kelly, maar mijn Explorer is nu idd mijn main gitaar, 1 goede backup erbij is genoeg (Kelly of de Maverick)

en ik heb weer spontane GAS aanvallen (en geen geld :cry: )

Randy
5 mei 2005, 15:54
ben ook zeer tevreden met mijn Kelly, maar mijn Explorer is nu idd mijn main gitaar, 1 goede backup erbij is genoeg (Kelly of de Maverick)

en ik heb weer spontane GAS aanvallen (en geen geld :cry: )

Is dat een stokoude westone helemaal links???? :o Hoe lang is het geleden dat je hem koch? 20 jaar ofzo? ..Waar zijn de flippo's...

Javaca
5 mei 2005, 16:00
Die Maverick wordt wel de hoer van gitaarnet zeg.

AART
5 mei 2005, 18:08
hoezo dat?

AART
5 mei 2005, 18:09
doe je je ibanez ook weg roadkill? :D

up-guitarman
5 mei 2005, 19:00
(of als je meer info wil over de betreffende man moet je ma een PM sture ...)

Is dit zo'n groot geheim dat je het hier niet ff kunt posten? :???: Dan weet ik het tenmiste ook gelijk om wie het gaat. (Handig als ik ook eens een nek-probleem heb).

Tuurlijk wel. De man in kwestie is Kristof Braekman, een gitaarbouwer uit Ekeren (Noord-Antwerpen). Toffe mens, niet duur, levert goed werk af, nog nooit klachten over gehad !!!
Moest je nog iets weten ???

ChrisMW
5 mei 2005, 19:14
http://www.ZwierGitaarbouw.nl

Goeie bouwer, er staan trouwens ook fotootjes v/e FlyingV reparatie op z'n website.

Jax
5 mei 2005, 20:31
Hee Screamindemon,

Als je hem weg wilt doen, stuur me dan even een pm'tje. Ik zou hem misschien wel van je over willen kopen voor een klein prijsje. :)