PDA

View Full Version : Super deal voor elementen!!!



Lacrymosa
13 augustus 2002, 22:55
Ik was vandaag in de Rock Palace en daar was ik een beetje aan et rondvragen naar elementen, toen bleek dat ie nog wat dimarzio's achter had liggen, nu heb ik dus voor nog geen 120 euro een dimarzio Evo neck en een Double whammy bridge.

alleen moek ze er nog ff inzetten, laat morgen wel weten hoe het allemaal klinkt

CheerS!!

belfrink
13 augustus 2002, 23:02
Gaaf, normaal betaal je voor een enkel element al rond de € 125,- dus dat is zeker een goede deal. Ik zat er ook aan te denken mijn Gibson elementen te vervangen door elementen die Slash ook gebruikt in zijn Gibsons "Seymour Duncan Alnico II Pro", weet jij misschien wat voor types hij genruikt in de neck en de bridge.

Lacrymosa
13 augustus 2002, 23:17
Ik snap je vraag nie helemaal?

CheerS!!

Lacrymosa
14 augustus 2002, 09:06
Ik heb ze gister om 12 uur voor et eerst ff gehoord, en ze klinken iig op laag volume super, lekker punchy maar toch heel duidelijk

Het mooie er aan vind ik dat ze zo lekker eerlijk zijn, je techniek komt echt goed naar voren en dat is voor mij denk ik een heel groot voordeel.

CheerS!!

FragDaddy
14 augustus 2002, 10:25
[quote]
Slash ook gebruikt in zijn Gibsons "Seymour Duncan Alnico II Pro", weet jij misschien wat voor types hij genruikt in de neck en de bridge.
[quote]

de alnico 2 pro is leverbaar als een neck pickup en als een bridge pickup. Slash gebruikt hem dus op beide plaatsen.

Dkong
14 augustus 2002, 11:19
Ik dacht dat Slash alleen z'n brug-element vervangt door een Alnico II Pro, zou je even op http://www.snakepit.org ofzo moeten kijken, ik dacht dat het daar staat.

Anders Destium
14 augustus 2002, 12:05
Hebben ze er nog meer of was dit echt een gelukkie...het is niet dat ik iets anders nuttigs te doen heb, ik moet binnenkort toch eens naar Peer Dellen, en dan ben ik er toch!
Het komt denk ik wel eens voor dat mensen een gitaar met bijvoorbeeld dimarzio's inruilen, en dat ze in de winkel er weer het oorspronkelijke type opzetten...

Lacrymosa
14 augustus 2002, 12:15
Ze hadden er nog meer ja, een Al DI meola neck, nog een vage neck humbucker, nog een double whammy en een stuk of 3 single coils

allemaar voor de euro prijs in guldens zeg maar (normaal 120 euro, nu 120 gulden, dus een euro of 60)

en de Single coils zijn wat goedkoper.

Moe je wel snel zijn, want vorige keer vroeg ik et aan sander (die kale) en die zei dat ie nix meer had, en hij is nu op vakantie, dus..............je moet er wel ff naar vrage (bij die lange blonde gozer)

CheerS!!

Anders Destium
14 augustus 2002, 13:06
Bedankt, eigenlijk gebruik ik alleen hums dus jij hebt gewoon de goeie blijkt wel :smile:
Ik denk dat ik binnenkort als ik me verveel (lees het nieuwe studiejaar begint) maar eens mijn RG ga customizen met paf pro's of evolutions en eens ga kijken voor een andere brug (er zit een lo-trs2 Ibanez nep floyd op).
De hals speelt namelijk als een tierelier, de rest is wat minder...

Lacrymosa
14 augustus 2002, 13:36
het zelfde had ik met mijn ESP/TLD, hij klonk onversterkt alleen wel lekker, dus heb ik maar besloten nieuwe pups er in te zetten, ik zit nu helaas nog op mn werk, dus ik heb ze nog steeds nie echt goed kunnen testen, maar et is et eerste wat ik ga doen als ik thuis ben.

Ik vin trouwens die EVO neck met een Double whammy op et eerste gehoor wel lekker klinken

(Double Whammy si trouwens een soort mix tussen een Tone Zone en een Breed, lekker eerlijk dus, alleen nie zo nep klinkend als een Tone Zone, hij gaat iets meer richting de breed)

CheerS!!

Bins
14 augustus 2002, 14:04
Ik zie die Double whammy nergens op dimarzio.com Ik ben er wel erg in geinteresseerd. Voor die prijs..
Heb je een link met soundclips ofzo? Kan je er wat meer over vertellen?

Lacrymosa
14 augustus 2002, 14:07
Double Whammy wordt geloof ik ook nie meer gemaakt omdat ie zoveel overeenkomt met de Tone zone en de breed.

Maar bij de FAQ staat hij wel, met de spcificaties (FAQ en dan: Do you still make)

Ik zal binnenkort ff wat muziek opnemen en posten.

Die houden jullie nog ff van me tegoed, maar volgende week lekker vrij, dan doe ik et ff

CheerS!!

Bins
14 augustus 2002, 14:52
Ja, maar als hij er nog 1 heeft, dan ga ik hem morgen halen. Ik ga je wel ff drillen in de chat :smile:

Bas
14 augustus 2002, 17:16
Op 2002-08-14 11:19, schreef Dkong:
Ik dacht dat Slash alleen z'n brug-element vervangt door een Alnico II Pro, zou je even op http://www.snakepit.org ofzo moeten kijken, ik dacht dat het daar staat.


Hij heeft zowel op brug als neck een Alnico II Pro. Heb die dingen van de week erin gesoldeerd bij mn Epi '56 LP. Klinkt wel vet.

Alleen het schema wat erbij zat is niet echt super.. zit 1 aarde draad in die je vast moet maken op 1 van je potmeters maar die staat niet op het schema van SD. Gevolg was dus "HUUUUUMMMMMMMMMMMMM" door mn amp :sad: