PDA

View Full Version : Hughes&Kettner Attax Tour Reverb



Ferrero
13 augustus 2002, 15:52
Ik zit er over te denken om een Hughes&Kettner Attax Tour Reverb aan te gaan schaffen. Ik heb hem geprobeerd en in combinatie met mijn boss ht-5 klinkt hij beter dan ik had gedacht! Heeft iemand ervaring met deze versterker en is hij aan te bevelen??

Ferrero
13 augustus 2002, 15:52
moet dus boss gt-5 zijn

Dude
13 augustus 2002, 16:11
ik heb met mijn band in waterfront geoefend in rotterdam, en daar stond er een, in combinatie met een effect pedaal ZUIGT die...

hij gaat wel hard....

MAY
13 augustus 2002, 17:14
Over het algemeen valt me op dat er vrij weinig mensen op de pagina veel positieve dingen over de attax serie van Hugehs & Kettner te zeggen hebben. Over smaak valt niet te twisten maar toch verbaast me dat een klein beetje. Ik vind persoonlijk deze versterker beter dan welke transisitor versterker ook. De distortion is erg vet en ook de cleane is prima. Kijk het is ook geen fatsoenlijke buizenbak maar voor een transistor versterker vind ik die echt zwaar goed!

Outshine
13 augustus 2002, 18:43
K kom ook in waterfront en gebruik em dan icm een Ibanez JS100 en een GT3 in de effectloop. Klinkt absoluut niet verkeerd!! Is denk k wel een van de betere transistoramps. Mn marshall VS232 klinkt toch wel minder.

Thomasvv
13 augustus 2002, 20:00
hey Ferrero, ik heb mn H&K Tourreverb te koop staan, mail me ff over info enzo als je geintereseerd bent...

Thomasvv
13 augustus 2002, 20:01
Op 2002-08-13 17:14, schreef MAY:
Over het algemeen valt me op dat er vrij weinig mensen op de pagina veel positieve dingen over de attax serie van Hugehs & Kettner te zeggen hebben. Over smaak valt niet te twisten maar toch verbaast me dat een klein beetje. Ik vind persoonlijk deze versterker beter dan welke transisitor versterker ook. De distortion is erg vet en ook de cleane is prima. Kijk het is ook geen fatsoenlijke buizenbak maar voor een transistor versterker vind ik die echt zwaar goed!


En dat vind ik nou ook.... Toch heb ik m te koop staan... niet omdat ie slecht is ofzo, maar omdat ik wat anders wil (zo gaat dat met gitaristen)

BS
13 augustus 2002, 20:12
Toen onze band nog in Leiden oefende kon je in de oefenruimte aldaar H&K's huren mocht je geen versterker hebben of wat dan ook.
Heb er toen voor 2 weken eentje gehuurd i.v.m. onderhoud eigen versterker. En behalve dat ik de eerste die ik meekreeg al binnen 2 nummers had opgeblazen vond ik het geluid idd ook best meevallen.

Ferrero
13 augustus 2002, 20:52
Dus hij kan best goed klinken dus?? wat zouden jullie nemen als je moest kiezen tussen de h&k van 100 watt of een seymour Duncan buizen amp van 40 watt? Ik wil hem voornamelijk voor optredens gebruiken..

BS
13 augustus 2002, 21:07
Bij die keuze absoluut voor buizen gaan ! Er is no substitute :wink:
En 40 watt buizen is voldoende voor optredens

MetalliCat
14 augustus 2002, 10:27
Heeft iemand meer info/sites over die SD amp..? Ik = ook op zoek naar een nieuwe amp.

MAY
14 augustus 2002, 11:29
Toen ik nog die Hugehs & Kettner bezat, had ik ook een tubescreamer er tussen staan. Ja mischien een beetje raar om die bij een transistorversterker te gebruiken maar het klonk echt ongelooflijk goed. Ik gebruik hem nu zelfs nog bij mijn ENGL versterker.