PDA

View Full Version : Wel of geen slagplaat?



BassAgent
2 mei 2005, 21:13
Hak.

BassAgent
2 mei 2005, 21:13
Zal ik de slagplaat van mijn Fender halen? Vind ik wel mooi, maar je zit ook weer met de schroefgaten in de body. Mijn body is wine red, en de slagplaat is wit. Zie mn photobucket.

Ritch
2 mei 2005, 21:29
Zit je dan niet met de electronica? Of wil je dan gewoon op de body plakken :lol:

emielow
2 mei 2005, 21:47
hoezo dr zti geen elektronica onder de slagplaat van een jazzbass

kheb de mijne er ook een tijdje afgehad, maar vin hem met slagplaat toch mooier, de lijnen in de bas zegmaar, tenzij je een ubergeile houten body hebt :roll:

BassAgent
3 mei 2005, 13:41
Betere foto van de body:
http://img.photobucket.com/albums/v311/BassAgent/Pict0001.jpg

The Mule
3 mei 2005, 14:33
:-? Ehm, waarom probeer je het niet gewoon, zie je zelf wat je ervan vindt in plaats van anderen te vragen wat zij ervan vinden. Effe schroeven, schroefjes netjes in een boterhamzakje en klaar is klara... 8-)

Ritch
3 mei 2005, 17:17
hoezo dr zti geen elektronica onder de slagplaat van een jazzbass
kheb de mijne er ook een tijdje afgehad, maar vin hem met slagplaat toch mooier, de lijnen in de bas zegmaar, tenzij je een ubergeile houten body hebt :roll:

Ghehe, ik moet me maar meer in het elektrische gitaren gedeelte bezighouden... :wink:

big_Les_Claypool_fan
3 mei 2005, 18:33
ik heb precies dezelfde bass maar zelf vind ik het mooier met slagplaat

BassAgent
7 mei 2005, 12:11
Oke, ik doe het niet. Niet vanwege de adviezen hier, maar omdat ik gister mijn slagplaat eraf heb gehaald en er zat een ENORM gat rond de neck-pu, en je zag de bedrading lopen enz. Dus ik heb hem er maar snel weer op gelegd

Misschien dat ik nog een tortoise, pearloid of zwarte slagplaat ga kopen.

Aron Maiden
19 mei 2005, 22:59
Hehe :)

Jaco Pastorius speelt ook op een jazzbas zonder slagplaat dacht ik 8-) ...

Groetjes Aron.

Emeth
20 mei 2005, 12:18
ja, maar volgensmij heeft hij de schroeven terug gedraaid
op de plekken waar de schoefgaten zaten van z'n slagplaat. :)

BassAgent
20 mei 2005, 15:47
En volgens mij had fender toen ook nog geen geldbesparing zodat er geen gaten in zaten zoals bij de mijne:
http://img.photobucket.com/albums/v311/BassAgent/Pict0005.jpg

Fowakka
25 mei 2005, 09:59
Ik vind het zonder slagplaat wel mooier (behalve dat je de electronica ziet). Maar je zou dan niet gelijk zeggen dat 't een Fender is, ook weer jammer.