PDA

View Full Version : heeft die lul m'n idee gejat!!!



Sicky61
2 mei 2005, 17:24
Mischien zinnig om james aan te klagen?$$$$$$$
http://www.espguitars.com/images/guitars/james_esp_truckster.jpg
http://www.noizgate.nl/images/foto/Sick/sicky6

ToTaL FaKe
2 mei 2005, 17:25
wat was jou idee dan :???:

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 17:28
Wie is James en wat hebben die 2 plaatjes met elkaar te maken?

Reel Big Fish
2 mei 2005, 17:32
Wie is James en wat hebben die 2 plaatjes met elkaar te maken?

+1 :???:

Bins
2 mei 2005, 17:36
Het gaat denk om die "beschadigingen" erop

MoserCustomShopDotCom
2 mei 2005, 17:39
Die bovenste gitaar is de nieuwe James Hetfield Signature van ESP als ik het goed heb.. Dus DIE James neem ik aan :P

Alleen de link met het onderste plaatje is me onduidelijk :???:

Sicky61
2 mei 2005, 17:44
juist....EN matgrijs ook nog. :evil:
enige verschil is dat bij mij de verf er vanzelf afgesleten is en hij een her gelikte plank heeft.
...en het gaat idd om james hetfield..........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.
http://www.espguitars.com/images/secondary/header_james.jpg

AutoStatic
2 mei 2005, 17:45
Nou het onderste plaatje is Sicky61 en als je goed naar zijn gitaar kijkt zie je versleten plekken waar ze ongeveer ook op die überlelijke ESP zitten. Ik zou ESP zeker aanklagen, alleen om die reden al.

deedee
2 mei 2005, 17:52
bedoel je dat jullie allebei het idee hadden om een gitaar lelijk te maken??? :razz: :-D

bert k
2 mei 2005, 17:56
Poepoe... en dat allemaal om een paar slijtplekken... :-?

MoserCustomShopDotCom
2 mei 2005, 17:56
bedoel je dat jullie allebei het idee hadden om een gitaar lelijk te maken??? :razz: :-D

http://images.fok.nl/s/schater.gif

Nu zie ik pas dat de lak eraf is op de onderste foto.. dacht dat het een schaduw was :o

Sicky61
2 mei 2005, 18:01
Poepoe... en dat allemaal om een paar slijtplekken... :-?
tonnen bert k....tonnen heb ik het over 8-)
wel grappig dat je me serieus neemt

Sicky61
2 mei 2005, 18:02
en wat vinden we van de ESP?

vulvasonic
2 mei 2005, 18:04
Wat een misselijkmakend figuur is dat toch, die James. Om zo overduidelijk te jaten van de enige echte Sicky61. Wat een stuk stront. Wat een onmens.

Je bedoelt toch niet James Burton he?


Niet?

Okee....


WAT EEN ZIELIGE ZAK HOOI DIE HETFIELD, WAT EEN SCHIMMELZIEKTE!!!!


Je heb t helemaal gelijk hoor Sicky61








:D

RS-Rik
2 mei 2005, 18:09
De reden van de slijtplek boven het elementen schakelaartje is me volkomen onduidelijk..


Hoeveel moet je wel niet op een gitaar spelen wil de lak los komen? echt een hele hoop volges mij... ik speel nu een jaar op een knalrode metallic dinky en op wat plectrumkrasjes na is de lak nog helemal in tact

Sicky61
2 mei 2005, 18:18
De reden van de slijtplek boven het elementen schakelaartje is me volkomen onduidelijk..


Hoeveel moet je wel niet op een gitaar spelen wil de lak los komen? echt een hele hoop volges mij... ik speel nu een jaar op een knalrode metallic dinky en op wat plectrumkrasjes na is de lak nog helemal in tact
nou als ik een gitaar spuit haal ik de snaren eraf en de elementen en pots plak ik af....ff ontvetten en hoppa.....spuiten en klaar.....vandaar dat het er vrij snel weer af slijt.
(al weer een gouden tip om je gitaar le re likken)
armbanden met gespen dragen wil ook nog wel es een positieve bijdrage leveren.

Anders Destium
2 mei 2005, 18:18
Je begrijpt er niets van Rik, als je net zo true bent als James heb je lange nagels en dan krijg je snel krassen :wink:

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 18:20
Misschien besteden ze bij Jackson wel aandacht aan de lak :)

Mitch
2 mei 2005, 19:32
..........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.


James Taylor ? :)

Marcel2
2 mei 2005, 19:34
..........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.


James Taylor ? :)

Elmore James?

Bluesbreaker
2 mei 2005, 19:36
ik speel nu een jaar op een knalrode metallic dinky en op wat plectrumkrasjes na is de lak nog helemal in tact

No shit, je speelt er al een jaar op en nog steeds is de lak er niet afgesleten? Waar kun je die dingen krijgen? Gat in de markt lijkt mij!

RUIS
2 mei 2005, 19:44
........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.

James Marshall (aka Jimi Hendrix)
James Dean Bradfield -Manic Street Preachers
en zo zijn er nog wel een paar...

Ritch
2 mei 2005, 19:50
Mischien zinnig om james aan te klagen?$$$$$$$








Uh.... Nee.

Sicky61
2 mei 2005, 19:55
........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.

James Marshall (aka Jimi Hendrix)
James Dean Bradfield -Manic Street Preachers
en zo zijn er nog wel een paar...
nooit van gehoord :???:
james last wel....maar die speelt drums :wink:

gloria
2 mei 2005, 20:02
droog die traantjes nu maar...

bert k
2 mei 2005, 20:06
James Brown? James Dean? Speelden ook geen gitaar. :-D

AutoStatic
2 mei 2005, 20:21
James Iha?

hoofd
2 mei 2005, 20:24
James Bond? Das al helemaal geen muzikant!!!

vulvasonic
2 mei 2005, 21:00
En de zoon van James dan? Heeft helemaal niks met muziek te maken, maar ik mag er graag een glas of wat van nuttigen.....













denk eraan he?!!!!

Casey
2 mei 2005, 22:02
Als jij je een Hetfield signature sik aanmeet kan je er op wachten dat ie gozer je een keer terug pakt , eigen schuld :evil:

Sicky61
2 mei 2005, 23:41
Als jij je een Hetfield signature sik aanmeet kan je er op wachten dat ie gozer je een keer terug pakt , eigen schuld :evil:
...heeft 'ie dus ook van mij gejat!!!
ik ga m'n gitaar over spuiten :evil:
...en een snor dan maar :roll:

1959SLP
3 mei 2005, 06:06
en natuurlijk James Patrick Page alias Jimmy Page.

Thijssie
3 mei 2005, 09:57
..........ik ken maar 1 james die gitaar speelt trouwens.


James Taylor ? :)

Elmore James?

James Marshall Hendrix !!!

JvD.
3 mei 2005, 10:11
idee gejat? wat en kut idee =P

m^rton
3 mei 2005, 17:22
Gaat James ook met kapotte snaren spelen?

RS-Rik
3 mei 2005, 19:20
ik speel nu een jaar op een knalrode metallic dinky en op wat plectrumkrasjes na is de lak nog helemal in tact

No shit, je speelt er al een jaar op en nog steeds is de lak er niet afgesleten? Waar kun je die dingen krijgen? Gat in de markt lijkt mij!

Hoe waren de bijdehandjes vanmorgen.. lekker?

nu heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag hoe die slijtplek boven het elementenschakelaartje komt.. je zet je vinger toch niet bovenop het schakelaartje? en dan pal op de body? lijkt me onhandig.

NeeraDJ
3 mei 2005, 19:31
Nou het onderste plaatje is Sicky61 en als je goed naar zijn gitaar kijkt zie je versleten plekken waar ze ongeveer ook op die überlelijke ESP zitten. Ik zou ESP zeker aanklagen, alleen om die reden al.
Dude nam jij hem nou serieus? :o :seriousf:

AutoStatic
4 mei 2005, 11:25
Ik neem iedereen serieus, heb ook met veel plezier rondgekeken op de site van Noisegate.

gloria
4 mei 2005, 13:04
ocharmekes

Sicky61
4 mei 2005, 13:31
Gaat James ook met kapotte snaren spelen?
kijk es in de collectie van hans anders.....heb je d'r gelijk 2

Sicky61
4 mei 2005, 13:37
De reden van de slijtplek boven het elementen schakelaartje is me volkomen onduidelijk..
mij ook, want ik zie daar alleen een schakelaar....of zo :???:


Hoeveel moet je wel niet op een gitaar spelen wil de lak los komen? echt een hele hoop volges mij... ik speel nu een jaar op een knalrode metallic dinky en op wat plectrumkrasjes na is de lak nog helemal in tact

dejohan
4 mei 2005, 13:39
Beter dat een lul je idee jat dan dat je lul gejat wordt.

AutoStatic
4 mei 2005, 13:40
ocharmekes

Bij jullie valt er niet zo veel te zien. Heb wel een foto opgestuurd!

m^rton
4 mei 2005, 15:38
Gaat James ook met kapotte snaren spelen?
kijk es in de collectie van hans anders.....heb je d'r gelijk 2

Huh :???:

Nocki
4 mei 2005, 18:25
ik dacht dat James Taylor alleen akoestisch speelde. wat zeen zak zeg gelijk jou nadoen en ook elektrisch spelen. aan de schade van zn gitaar te zien kan die niet echt wennen. die James Taylor toch... die heeft geen friend meer denk ik.

Nocki

Nocki
4 mei 2005, 18:27
ik dacht dat James Taylor alleen akoestisch speelde. wat zeen zak zeg gelijk jou nadoen en ook elektrisch spelen. aan de schade van zn gitaar te zien kan die niet echt wennen. die James Taylor toch... die heeft geen friend meer denk ik.

Nocki

Cubensis
4 mei 2005, 18:31
die nieuwe hetfield signature is zo gay, en fucking duur trouwens, 4,000 of 5,000 dollar ofzo volgens mij en de 'goedkope' LTD versie is (precies dezelfde specs, zie t vershcil niet afgezien van de slijtage plekken die ietsje anders zijn) 'maar' 3,000 dollar

NeeraDJ
4 mei 2005, 19:42
Sinis, das nou precies een geval van "don't judge a guitar before you play it". Het verschil tussen een ESP en LTD wordt vaak zelfs een even groot als een verschil tussen twee merken genoemd. Test jij er maar eens twee naast elkaar en je zult het zelf ervaren.

duckman
4 mei 2005, 20:37
die nieuwe hetfield signature is zo gay, en fucking duur trouwens, 4,000 of 5,000 dollar ofzo volgens mij en de 'goedkope' LTD versie is (precies dezelfde specs, zie t vershcil niet afgezien van de slijtage plekken die ietsje anders zijn) 'maar' 3,000 dollar

euh, op de site van esp is de MSRP 2499 (ESP) en 1399 (LTD)
Waar heb jij die info vandaan???? :???:

http://www.espguitars.com/guitars_james.htm

mazzel,
Arjan

Sicky61
5 mei 2005, 11:27
die nieuwe hetfield signature is zo gay, en fucking duur trouwens, 4,000 of 5,000 dollar ofzo volgens mij en de 'goedkope' LTD versie is (precies dezelfde specs, zie t vershcil niet afgezien van de slijtage plekken die ietsje anders zijn) 'maar' 3,000 dollar

euh, op de site van esp is de MSRP 2499 (ESP) en 1399 (LTD)
Waar heb jij die info vandaan???? :???:

http://www.espguitars.com/guitars_james.htm

mazzel,
Arjan
of nog wat minder:
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/sid/!08071695/artnr/100019593

Rubenios
5 mei 2005, 23:17
achjah patty lult wel vaker uit zijn nek... :roll:

Snuiter
5 mei 2005, 23:19
Mensen moeten meer drinken, dan zeurt men minder.

Man
9 mei 2005, 22:53
james satriani

Speeddemon
10 mei 2005, 01:41
James Murphy!

en idd, Sicky doet wel erg z'n best om eruit te zien als het bastaard-kind van James Hetfield en Russel Crowe, dus geen wonder dat Hetfield even laat zien wie pappa is.
Als Noisegate nou nog een nummer opneemt dat Gladiator of Master & Commander heet, zijn de spreekwoordelijke rapen helemaaal gaar.

En persoonlijk snap ik die wannabe Les Pauls van ESP niet. Het zijn van die 'net niet' gitaren. Als je een hotrodded Les Paul wilt, koop je toch lekker een echte Gibbie, slamt er een stel EMG's in (zeg maar dag tegen je vintage tone en mojo), speedjob voor de frets, etc etc. en je hebt een race-gitaar met meer ballen dan die lame-O ESP's.

Kim Wilson
25 mei 2005, 13:20
Volgens mij zijn dat geen slijtplekken, maar is die gitaar hoogglans chroom.

SantaSCSI
25 mei 2005, 14:06
Lol, voor een slijtplek. Wat zinloos zeg. Ben ik btw de enige die die ESP mooi vind? T zal wel aan mij liggen zeker?