PDA

View Full Version : Fender deville prob?



VOodoO JaZz
2 mei 2005, 13:01
test

VOodoO JaZz
2 mei 2005, 13:01
Hey,

allereerst: ben nieuw hier, maar volg het forum al een paar weken als gast, intressante boel hier!

Heb meteen al een vraagje ook:
gisteren optreden gehad, heb voor de eerste keer in 2 jaar tijd mijn backup amp moeten gebruiken. Ik speel al een 2tal jaar met een Fender deville 410,
nu hoorde ik gisteren na een halfuurtje dat mijn lage sol nogal krakerig en overstuurd door de monitors kwam, dacht eerst dat het aan de p.a. lag, maar nog een kwartier later klonken al mijn lage noten enorm overstuurd, de hoge noten niet. Had ook geen last van volumedrop ofzo. dan maar mijn backup erbij genomen. Toen ik thuiskwam heb'k em nog even aangesloten en het probleem was weg :???: Kan echter wel zijn dat het probleem terugkomt, heb nog geen tijd gehad om hem een uurtje uit te testen.

Iemand enig idee wat het prob zou kunnen zijn? kben een leek op gebied van electronica, maar denk wel dat ik speakers al mag uitsluiten? Buizen zitten er 2 jaar in maar mijn gitaartech verzekerde mij dat die gerust nog eens zolang meekunnen als m'n amp niet elke dag 6u openstaat.

Muzikale groeten
Jazz

ieme
2 mei 2005, 13:09
Hallo en welkom!

Toch maar ff met de amp langs de tech lijkt me...

ieme

dejohan
2 mei 2005, 14:01
Hey,

allereerst: ben nieuw hier, maar volg het forum al een paar weken als gast, intressante boel hier!

Heb meteen al een vraagje ook:
gisteren optreden gehad, heb voor de eerste keer in 2 jaar tijd mijn backup amp moeten gebruiken. Ik speel al een 2tal jaar met een Fender deville 410,