PDA

View Full Version : kustom



Rock n' sad
2 mei 2005, 07:15
test

Rock n' sad
2 mei 2005, 07:16
Ik was van plan om mijn marshall valvestate te verkopen en mijn vriend z'n kustom lead sc II te kopen ( jaren 80 versterker , geen buizen , zonder overdrive ) en daarop de EMMA , zou dit een goede combinatie zijn?

(heb kustom al gehoord met een gt6, klinkt wel redelijkgoed en de gt6 met dezelfde instellingen op een vortex stack , klinkt niet zo goed zegt hij )

De kustom is 200 watt , 2 x 100 , dus genoeg om op te treden ect?
en er is geen ohm output op vermeld , is het dan wel veilig om een cab aan te hangen

In september koop ik zowiezo een stack , na mijn vakantiejob . dus ik zou er eventueel nog enkele maanden mee moeten doen ,

is dit de moeite om te doen qua geluid , of beter nog een paar maandjes bij de marshall blijven?

En ik speel gothic rock , veel clean , niet ZO veel gain ( wel veel maar niet gans open )

imlikeajungle
2 mei 2005, 08:32
Als je na je vakantiejob een andere amp haalt, heeft het geen zin nu te kopen/verkopen. Tenzij je geld zou verdienen aan de deal natuurlijk :wink:

birt
2 mei 2005, 12:16
of het de moeite is van geluid dat moet je zelf horen. ik persoonlijk vind het wel een toffe amp en vond em juist beter zonder zijn gt-6 :D

Rock n' sad
2 mei 2005, 15:55
of het de moeite is van geluid dat moet je zelf horen. ik persoonlijk vind het wel een toffe amp en vond em juist beter zonder zijn gt-6 :D
nog niet gehoord zonder , hij heeft ook geen overdrive ...

iemand wil 275 geven voor m'n marshall , goede prijs?

Droffie
2 mei 2005, 17:27
Ik zou lekker op zoek gaan naar een JCM900 2 x 12 combootje als ik jou was. Die dingen zijn voor tussen de 400-500 euro te vinden en scheuren als de ziekte en klinken vele malen beter dan Kustom.
Mocht je een gig hebben waar al een vette 4 x 12 staat lekker inprikken en het pleister van de muur afblazen...