PDA

View Full Version : Mijn nieuw basje is er... eindelijk!!!! :-)))



Globetrotter
2 mei 2005, 01:55
test

Globetrotter
2 mei 2005, 01:55
Hoi!

ik heb hem dus eindelijk aangekregen hé, mijn Epi T-bird Reversed bass. Man, man, wat een zalig instrument! Super fijne sound (toch best funky terwijl men me eerder al zei dat dit niet zo typerend was voor deze bas) en enorm fijn bespeelbaar. Ik heb wat foto 's op mijn webshots gezet! Enjoy!!!

Cheers,

Bart

http://community.webshots.com/user/waterpijp

AntY
2 mei 2005, 09:37
GEFELICITEERD!

ik ben zo blij dat fender gibson aanklaagde in die tijd :D

Globetrotter
2 mei 2005, 11:21
GEFELICITEERD!

ik ben zo blij dat fender gibson aanklaagde in die tijd :D
Hoe bedoel je? Kan precies niet echt volgen...
Cheers,

Bart

Anavrin
2 mei 2005, 11:59
de body van deze bas was eigenlijk andersom ontworpen door Gibson, maar Fender vond het ontwerp wel heel veel op de Jaguar lijken, dus moesten ze het ontwerp bij Gibson veranderen. Resultaat is dus deze bas.

Globetrotter
2 mei 2005, 12:11
Haha, super, dat wist ik dus nog niet. Allee, de jaguar ligt ook wat in mijn voorkeuren zene, dus dat zit wel snor met deze bas! Ik vind vooral de headstock prachtig, precies een 'bijl'... geeft de benaming 'main axe' weeral wat meer cachet!
Cheers,

Bart

AntY
2 mei 2005, 13:40
http://homepage3.nifty.com/JACK-BASS/TB-IV%2069.jpg

jorrit
4 mei 2005, 16:19
en die is lelijk... snap niet dat ze hm niet meteen reversed hebben uitgebracht...

Globetrotter
4 mei 2005, 21:52
inderdaad nogal jag alike hé... vind ik wel mooi hoor... hoewel de reversed wel mooier is...
Cheers,

Bart

basswasp
4 mei 2005, 22:15
Hmm... waarom is Fender niet blijven aanklagen? Er zijn veel merken die veel Fenderigere gitaren en bassen uitbrengen dan deze Gibson...

Anavrin
5 mei 2005, 19:46
gibson had toen natuurlijk ook al de naam van kwalitatief goede instrumenten te maken, en als mensen dan moeten gaan kiezen, dan kon dat wel eens verkeerd uitvallen voor Fender (waarom zou iemand een cheap-ass Precision-kopie kopen als ze het geld hebben voor een Fender/ Gibson? Die redelijk onbekende crap-merken zijn geen concurrentie voor Fender (vooral niet nadat Squier het levenslicht zag).