PDA

View Full Version : 1 jaar zonder band!



Heintje
2 mei 2005, 00:02
Is het dan echt onmogelijk een verrassende band te vinden met een klein beetje muzikaal niveau? Ik speel gitaar, al lang en voldoende oke voor een hobbyband. Sinds 1 jaar zit ik zonder band en dat is triest! Dus mail jullie setlist en/of bandinfo en misschien ben ik wel de gitarist die jullie band compleet kan maken.

sannestouwdam
16 maart 2006, 13:18
dat lijkt er wel op he!
ik ben zangeres en ook echt al lang opzoek naar een beetje goede band. in de provincie utrecht dan. zullen we anders samen zoeken, of heb je al wat gevonden?

groetjes

sanne

arjanb01
16 maart 2006, 13:39
Is het dan echt onmogelijk een verrassende band te vinden met een klein beetje muzikaal niveau? Ik speel gitaar, al lang en voldoende oke voor een hobbyband. Sinds 1 jaar zit ik zonder band en dat is triest! Dus mail jullie setlist en/of bandinfo en misschien ben ik wel de gitarist die jullie band compleet kan maken.

We (band Edition) zoeken een 2e gitarist voor onze band. Repeteren elke donderdagavond in Hengelo. Repertoire, Anouk, Krezip, Di-rect maar ook ouder werk als Bryan Adams, Rory Block etc etc.... Dus laat maar horen dan !
O ja, we staan op Marktplaats onder muziek en instrumenten, subcategorie muziek/overig ! met spoed gezocht !!!