PDA

View Full Version : DFH 2



Bloodline
1 mei 2005, 21:01
hoe krijg ik nou een goed geluid ( metal ) uit drumkit from hell 2 ?
ik ben echt dagen bezig met vst equalizer enzow om die base kick en snair goed te laten klinken. alleen het lukt echt niet. help me

Raffel
2 mei 2005, 15:04
ik wil je thread niet hijacken maar ik krijg hem niet eens fatsoenlijk aan de praat.

Ik krijg wel geluid, maar na de eerste maat houdt hij er bij mij mee op.

Ik gebruik de laatste Cakewalk Sonar met DFH2 als VST plugin. Ik laad een midi drum track in Sonar als enige midi track en laat daar een voor geprogrammeerde DFH preset op los. De eerste maat klinkt dus alles op z'n DFH's. Daarna krijg ik geen geluid meer. Terwijl als ik DFH niet koppel aan dat midi kanaal, ik wel de het hele midi bestand te horen krijg.

Rara... :???:

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 17:04
in DFH2 zitten toch die samples van Tomas Haake van Meshuggah? Die zouden meteen goed moeten klinken als je ze gebruikt

Hebben jullie het spul wel origineel jongens?

Azrael
2 mei 2005, 18:33
tuurlijk niet......waarom dacht je anders dat ze zo weinig samples hadden :-D

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 19:09
Dat is dus al wat ik dacht ja..

Bij Raffel kan het trouwens zijn dat z'n midi timing van z'n geluidskaart kut is waardoor midi en audio out-of-sync gaan lopen en je geen geluid meer krijgt. Of z'n computer is niet krachtig genoeg, want zonder DFH krijgt 'ie wel geluid...

Dan zou het eerder dat laatste zijn.

Maar kom op, DFH is 100 euro ofzo, dat is toch nog wel een keer te overzien?

ShaQ
2 mei 2005, 19:52
Ik gebruike DFH 1 icm Cubase SX die had prima samples 8-) maaarrr nu gebruik iets veel beters die kickt welke DFH dan ook naar de Hell :D

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 20:34
wat gebruik je nu dan, LSD? :-D

ShaQ
2 mei 2005, 20:50
wat gebruik je nu dan, LSD? :-D


Een echte drummer :-D :D :D :D :-D :-D :-D :-D :-D :D :D :-D :-D :D

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 21:38
Op de nieuwe cd van Meshuggah wordt DFH gebruikt in plaats van dat het echt ingedrumd is door mr. Haake en je hoort het verschil niet hoor :P

ShaQ
2 mei 2005, 21:43
Op de nieuwe cd van Meshuggah wordt DFH gebruikt in plaats van dat het echt ingedrumd is door mr. Haake en je hoort het verschil niet hoor :P

Ja I know, vertelde men drummer. Vind het wel vaag dat een drummer dat doet, schijnt dat ie dan live ''probeert'' die studioshit te ''benaderen.''

Ic3gl0vE
2 mei 2005, 22:09
Ik snap het ook niet, maar Haake kan die dingen die 'ie dan programmeert toch wel spelen. Hij ging met vorige Meshuggah dingen ook al diep in het onmogelijke :D

ShaQ
2 mei 2005, 23:02
Ik snap het ook niet, maar Haake kan die dingen die 'ie dan programmeert toch wel spelen. Hij ging met vorige Meshuggah dingen ook al diep in het onmogelijke :D

ah beter dan :D

Bloodline
3 mei 2005, 12:54
hoe krijg ik nou een goed geluid ( metal ) uit drumkit from hell 2 ?
ik ben echt dagen bezig met vst equalizer enzow om die base kick en snair goed te laten klinken. alleen het lukt echt niet. help me

:)

ShaQ
3 mei 2005, 13:17
in DFH2 zitten toch die samples van Tomas Haake van Meshuggah? Die zouden meteen goed moeten klinken als je ze gebruikt

Hebben jullie het spul wel origineel jongens?

Bloodline
3 mei 2005, 22:00
in DFH2 zitten toch die samples van Tomas Haake van Meshuggah? Die zouden meteen goed moeten klinken als je ze gebruikt

Hebben jullie het spul wel origineel jongens?

sorry ik heb um niet officieel.

:)

Azrael
3 mei 2005, 22:21
in DFH2 zitten toch die samples van Tomas Haake van Meshuggah? Die zouden meteen goed moeten klinken als je ze gebruikt

Hebben jullie het spul wel origineel jongens?

sorry ik heb um niet officieel.

:)

Pech hebben :-D

Ic3gl0vE
3 mei 2005, 22:35
Ik denk niet dat het toegestaan is om over Warez te praten op dit forum... Gitaarnet kan daarmee in de problemen komen.

Als je geen goede geluiden kan vinden heb je DFH waarschijnlijk niet compleet, hij is 4,3gb ofzo.

Raffel
4 mei 2005, 18:43
ik heb hem wel compleet en natuurlijk legaal :D

Mijn pc specs:

Pentium 4 3,4 Ghz
2048 mb DDR Ram
2 120gb Western Digital HD's
Audigy 2 ZS geluidskaart.

Ik zou toch zeggen dat ik hiermee wel DFH2 moet kunnen draaien, anders kan niemand het. Alleen heb ik weliswaar geen zeer krachtige geluidskaart. Ik kan wel gewoon bijv. mijn guitarport + Sonar te gelijk draaien.

volgende keer dat ik een poging doe, maak ik van de channels e.d. wel een schermschot.

Raffel
4 mei 2005, 18:56
ik heb hem wel compleet en natuurlijk legaal :D

Mijn pc specs:

Pentium 4 3,4 Ghz
2048 mb DDR Ram
2 120gb Western Digital HD's
Audigy 2 ZS geluidskaart.

Ik zou toch zeggen dat ik hiermee wel DFH2 moet kunnen draaien, anders kan niemand het. Alleen heb ik weliswaar geen zeer krachtige geluidskaart. Ik kan wel gewoon bijv. mijn guitarport + Sonar te gelijk draaien.

volgende keer dat ik een poging doe, maak ik van de channels e.d. wel een schermschot.

Ic3gl0vE
4 mei 2005, 20:46
Wat voor sampler gebruik je Raffel? en is die sampler wel legaal?
Je zou eens een andere sampler kunnen proberen (er staan vast wel een paar gratis samplers op de site van KVR-audio) om te kijken of dat wel werkt.

Raffel
6 mei 2005, 09:28
sampler? Waar heb ik een sampler voor nodig? Ik heb alles legaal :)

Maiden Michiel
12 april 2006, 20:15
Ik heb dat probleem ook, dat hij na de tweede maat alleen witte drumsticks geeft i.p.v. rode.
Iemand die weet wat het probleem is?

Maiden Michiel
12 april 2006, 20:22
Superior btw.

Maiden Michiel
12 april 2006, 20:30
Ik ben er al uit :)

JoostBaksteen
12 april 2006, 21:33
Wat was de oplossing? Aangezien meerdere mensen het probleem gehad hebben is het wel handig om de oplossing te posten, dan kunnen andere mensen het probleem ook oplossen.

pol
15 april 2006, 14:09
de midi verder doortrekken. In cubase zie je het balkje staan.