PDA

View Full Version : Waarde Gibson Les Paul Joe Perry?



Jeanken
1 mei 2005, 17:08
Ik heb een volledig originele Gibson Les Paul Joe Perry in vrij goede staat, ze is bespeeld maar niets ernstig, hooguit enkele krasjes en een beetje bucklerash.
Hij komt met originele Custom Shop koffer en toch lijk ik hem niet weg te krijgen. Persoonlijk vind ik het een zeer goed klinkende gitaar want ik had er zelf al eentje maar nu heb ik een tweede geruild en er blijkt weinig interesse.
Hoeveel is dat nu ongeveer waard?

Wietse.com
1 mei 2005, 17:12
Er zijn verschillende Joe Perry modellen, dat varieert van 2000, tot 3000 en 4500 euro...

Jeanken
1 mei 2005, 17:17
http://img.2dehands.be/f/normal/89821312.jpg
Dit is ze. Deze is van '97 denk ik, het is geen Boneyard.
Ik vroeg oorspronkelijk 1950EUR maar te bespreken, nu krijg ik met 1850EUR al bijna geen reactie..
Veelzijdige gitaar nochtans, een '57 aan de hals, beter dan een Standard.
Die push/pull control is ook wel leuk.
Jeanken

Stem mijn band, Ticket To Society, naar Rock Liedekerke ophttp://www.logicalchoice.be/wedstrijd/vote.php

Wietse.com
1 mei 2005, 17:46
Dat model gaat regelmatig over de toonbak voot €1699.-

Succes met de verkoop!

hoofd
1 mei 2005, 18:46
Damn Jeanken, als ik het geld had had ik 'm meteen gekocht...echt een van de mooiste LP's die er zijn, imho mooier dan de Boneyard.

Orpheo
1 mei 2005, 18:50
ben t helemaal met je eens hoofd. echt een van de LPs die nog op mn verlanglijstje staat (maar helaas....de gewone standard staat hoger)

Orpheo
1 mei 2005, 18:50
ben t helemaal met je eens hoofd. echt een van de LPs die nog op mn verlanglijstje staat (maar helaas....de gewone standard staat hoger)

Ic3gl0vE
1 mei 2005, 19:02
Dat is een hele mooie gitaar!!!!

Het is natuurlijk wel een dure gitaar. Een no-name gitaartje van 25 euro ben je zo kwijt omdat veel mensen wel 25 euro uit hun broekzak kunnen schudden. Als je echter richting 2000 euro gaat wordt het een stuk moeilijker en duurt het gewoon langer voor je iets verkocht hebt.

Joop M
1 mei 2005, 19:16
Ik volg dit model al een tijdje op Ebay ,als er boven de 1600 euro wordt gevraagd gaan ze niet weg.
Ik heb laast een bod gedaan en die was net voor mijn neus weg voor 1425 dollar dat was op dat moment 1140 euro ongeveer,maar dat was met pasen en ik was niet thuis.
Grz Joop

Wietse.com
1 mei 2005, 19:52
Inderdaad een hele mooie gitaar, het moet alleen wel je ding zijn, die hals is naar Les Paul begrippen nogal breed.

Maar inderdaad, ze hebben zeker hun waarde, alleen moet je net iemand vinden die er echt naar op zoek is. De prijs moet bijna beledigend laag zijn wil je er snel vanaf komen...

BLOK182
1 mei 2005, 22:16
Vind em wel mooi en iig zeker apart....ben nu mijn strat aan het verkopen, who knows... :)

john.3001
2 mei 2005, 11:37
haal de slagplaat er eens af en maak nieuwe foto's :wink:

Daniël_san
2 mei 2005, 12:05
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ZO LIJP!!!!! Echt een ubergeile kleur heeft die Les PAul zeg :o

Anders Destium
2 mei 2005, 12:44
Hij ziet er inderdaad erg mooi uit!

Succes met verkopen :)

Droffie
2 mei 2005, 14:40
haal de slagplaat er eens af en maak nieuwe foto's :wink:

+1 mooi toppie. Haal dat lelijke stukje plastic er af en schaf Virtuoso Cleaner aan en maak die nitro lak eens grondig schoon. Ding ziet er niet uit man. Zeker weten dat je 'm daar na nee eens meer wilt verkopen. :wink:

Orpheo
2 mei 2005, 14:43
t lijkt gewoon wit plastiek, maar tis eigenlijk wit pearloid stuff! ziet er in t echt vele malen mooier uit dan zo op n foto.

Jeanken
2 mei 2005, 17:46
Ik zou hem niet verkopen moest het mijn enigste zijn, ik heb er namelijk
nog eentje. Een jaar of twee geleden per ongeluk tegengekomen en op
slag verliefd geworden. Die doe ik waarschijnlijk nooit meer weg. Een
poosje geleden heb ik geruild voor deze tweede en nu probeer ik hem te
verkopen..
Ik vind dat ze de Standard makkelijk voorbijsteekt en qua looks is ze
zeker de top. Ik denk dat het de lage Dollarkoers is die me parten speelt.
Het is inderdaad wit pearloid, op deze foto zie je het misschien beter.

Jeanken

Stem mijn band(Ticket To Society)naar Rock Liedekerke op http://www.logicalchoice.be/wedstrijd/vote.php

http://img.2dehands.be/f/normal/89821314.jpg

rjong999
2 mei 2005, 18:32
Wat is Vituoso Cleaner ?

Jeanken
2 mei 2005, 19:07
Ik heb zo'n licht vermoeden dat het om gitaarpollisher gaat..
Als iemand een leuk ruilvoorstel heeft, ook steeds welkom.
Jeanken

Stem mijn band(Ticket To Society)naar Rock Liedekerke op http://www.logicalchoice.be/wedstrijd/vote.php

Droffie
3 mei 2005, 10:15
Wat is Vituoso Cleaner ?

Het uber spul om je nitro finish te cleanen. Mat geworden sweetplekken o.a. worden moeiteloos gereinigd. Echt wonder spul.
Het is geen Polish. Die heeft Virtuoso ook maar dat is een apart flesje.

Anders Destium
3 mei 2005, 11:04
Ik heb je een privébericht gestuurd Jeanken :)

Josdevos
3 mei 2005, 11:19
Ik heb je een privébericht gestuurd Jeanken :)

:lol:

Anders Destium
3 mei 2005, 12:06
Geld moet rollen :wink:

Droffie
3 mei 2005, 12:23
Hey Erik...je gaat toch niet eh??... :o

hoofd
3 mei 2005, 13:50
Ik heb je een privébericht gestuurd Jeanken :)

Ahahahhahahahahahha, volgens mij was dit topic gewoon goed verhulde SPAM!!! :lol:

Anders Destium
3 mei 2005, 14:20
Dit is toch dé manier om te spammen: Ik weet niet precies wat mijn gitaar waard is, maar kijk eens wat een mooi beestje :wink:

Kijken wat hij van mijn ruilvoorstel vindt.

hoofd
3 mei 2005, 15:09
Als 't je lukt is dat de gitaar die je meesleept naar de meeting, ik moet 'm gewoon even in het echt zien :) (en misschien er zelfs even op pingelen? :amp: )

Droffie
3 mei 2005, 15:13
wanneer en waar is de volgende meeting?

en Anders ik zou 't wel wel een mijlpaal vinden, je eerst Gibbie!

Anders Destium
3 mei 2005, 15:20
Ik heb al een Gibbie gehad hoor, een Explorer :)

vulvasonic
3 mei 2005, 16:58
Dit is toch dé manier om te spammen: Ik weet niet precies wat mijn gitaar waard is, maar kijk eens wat een mooi beestje :wink:

Kijken wat hij van mijn ruilvoorstel vindt.

Hehe, doe je eindelijk die lelijke PRS singlecut weg? :D

Jeanken
3 mei 2005, 17:50
Ik heb je bericht voor dat ruilvoorstel ontvangen maar voor ik het heb kunnen lezen was het weg, ik ben vrij nieuw met die dingen dus waarschijnlijk ligt het weer aan mij.
Kan je nogmaals proberen?
Jeanken

Anders Destium
4 mei 2005, 09:12
>jeanken

Bovenaan staat naast inloggen/uitloggen Inbox. Als het goed is staat daar het bericht!