PDA

View Full Version : Samen gitaarspelen omgeving Apeldoorn - Zwolle



starter
12 augustus 2002, 21:09
Na vele jaren ben ik weer begonnen met gitaarspelen (elektrisch en akoestisch). Ik zie mezelf als een 'gevorderde beginner'. Het lijkt me wel aardig om met iemand uit de omgeving Apeldoorn - Zwolle (ik woon zelf in Epe) gitaarervaringen en -technieken uit te wisselen. Muziekstijl: pop - rock - sympfo rock

pimpelmees
14 oktober 2002, 14:22
Ik ben woonachtig in Vaassen en speel een aantal jaar accoustisch. Het lijkt me leuk om samen te spelen. Het is moeilijk om in je eentje de motivatie te houden om te blijven spelen en leren.
Ga van je horen.

alhambra
22 oktober 2002, 14:43
Alhambra wil ook wel samen spelen zolang het maar niet op africans is :grin: . Gaan we ff lekker de boeken van de plank af spelen YEAH.

FNaRK
22 oktober 2002, 19:53
Oh my God.........het zal toch niet waar zijn
De ambtenaar uit Deventer en de boekhandelaar uit Epe gaan hun krachten bundelen.......Frans bauer eat your heart out.
Dat zal me toch een super-resultaat gaan geven WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GET REAL MANNEN.........hou je gewoon bij het geneuzel op het forum, daar kwets je nog de minste mensen mee.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: roadkill op 2002-10-22 19:53 ]</font>

alhambra
22 oktober 2002, 22:04
Eigenlijk willen we een soort Iron Maiden coverbandje beginnen, wij zijn niet goed genoeg om een eigen geluid te krijgen. Probleem is dan wel dat je dan al snel als gedateerd wordt bestempelt. Verder is het een probleem dat we geen langhaar hebben en da's toch wel belangrijk tis echt geen gezich met kort haar of erger nog ZONDER haar, ach je kan natuurlijk een zakdoek om je hoofd doen maar da's eerder zielig dan stoer.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: alhambra op 2002-10-22 22:04 ]</font>

Bins
22 oktober 2002, 22:18
Jullie zijn net een getrouwd stelletje. Of die 2 dudes van de muppet show (Waldorf &amp; Steddler??) :grin:

starter
31 oktober 2002, 17:47
Ik denk dat Alhambra en ik maar een Nu metal groepje moeten gaan oprichten. Da's in ieder geval moderner dan de Toen-metal muziek van Roadkill. :grin:

Maar ehhh... we doen niet lullig. Roadkill mag in het voorprogramma!