PDA

View Full Version : check dit...



john.3001
28 april 2005, 14:03
&^*%^%!^@&%#$@!@#!#@^#$!@$!&@

john.3001
28 april 2005, 14:03
Vind ik op marktplaats...

"WAAAAAAAUW wat een fantastiche GIBSONLESPAULKLOON en ABSOLUUT de beste GIBSONLESPAULCUSTOMKLOON van dit moment. Hélemááááááááál te gek deze Gibsonkloon. HOEZO DURE EURO laat je nu toch niet in de maling nemen en kijk naar deze prijs. Deze schitterende GIBSONLESPAULKLOON is uitgevoerd in zwartglans met 2 Humbucker elementen, gesloten zelfsmerende oliebadmechanieken, kaarsrechte hals met verstelbare pen, palisander toets, 22 frets, Tube-O-Matic brug, 3 standen schakelaar, en 1 x volume en 1 x toonregelaar.
Door Johan de Gitaarbouwer perfect professioneel licht spelend en zuiver klinkend afgesteld en door zijn Humbucker elementen het echte GIBSON LES PAUL soundje.

De beste keus-koop-prijs en kwaliteitsgarantie en 1 jaar fabrieksgarantie + 10 dagen recht van retour. Nu als extraatje een digitale gitaartuner, dus geen gewoon stemfluitje maar een echte digitale guitartuner + gitaarschouderband + extra set GIBSON snaren + 3 GIBSON plectra voor slechts 5 euro erbij. Hèèèèèèèèèèèè hoe kan dit nu???, is dit wel echt waar?. JAZEKER, ECHT WAANZINNIG WAAR.

Uitgetest, goedgekeurd en aanbevolen door muziekschool+privé gitaardocenten. Zie foto of vraag om de grotere foto. (over)Bieden heeft geen zin, dit is een vaste prijs en voor 110 euro ruim voorradig. NU de NIEUWSTE GIBSONLESPAULCUSTOMelectricguitarkloon met een ingelijmde hals, dus een excacte kopie van de "GIBSON LES PAUL CUSTOM", je ziet het verschil niet meer tussen "de echte" en deze SUPERCUSTOMkloon en dat voor 145 euro in zwartglans en/of 155 euro in de verschillende kleuren en met dubbele volume en toonregelaars, zie foto's. WAAAAAAAAAUW wat een super gitaar. Dit is ONGELOFELIJK en WAANZINNIG maar echt waar.
Johan de Gitaarbouwer maakt deel uit van Witte's Muziekcentrum Hilversum = een vertrouwd adres voor muziekinstrumenten en accessoires en VANDAAG BESTELD = MORGEN IN HUIS."

Wat een pipo :roll:

TMKXL
28 april 2005, 14:13
Ik heb me rot gelachen toen ik dat las! :lol:

Jax
28 april 2005, 14:38
Ook de versie fenderstratkloonindoosjimihendixschitterendepooier gitaar gezien? Staat er ook weleens op....

krizz
28 april 2005, 14:42
Die retorische vragen ook de hele tijd: "Is dit een mooi ding?? JAZZEEEKER"... :-? :-?

Wat een debiel

AART
28 april 2005, 14:48
opsluitenb, oplichters....

IndiepoprockJesse
28 april 2005, 14:58
als je hier serieus op ingaat dan verdien je het geript te worden..

robzilla
28 april 2005, 15:12
:roll:

deedee
28 april 2005, 16:51
kaarsrechte hals met verstelbare pen
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

prachtig

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

john.3001
28 april 2005, 16:54
vooral die zelfsmerende oliebadmechanieken en de tube-o-matic brug deden mijn mond openvallen van verbazing :o :lol:

BassAgent
28 april 2005, 16:57
vooral die zelfsmerende oliebadmechanieken en de tube-o-matic brug deden mijn mond openvallen van verbazing :o :lol:
Ook het feit dat ongeveer het hele stuk in totaal uit 5 zinnen bestaat.

dejohan
28 april 2005, 17:42
LOL!!!

RUIS
28 april 2005, 18:11
Toch is Witte's een leuke zaak. Het staat er vol ongedefinieerde zooi en je kan er leuk handelen. Voorbeeld: Ik wil dat keyboard wel, maar ik vind hem wat duur, kunnen we wat regelen, ik heb nog een ouwe badkuip en een fleischman trein, deal?--Wat voor badkuip? --.....-- Oh, OK!

Waar vind je nog zo'n zaak?

Je moet er natuurlijk niet zijn voor een GIBSONLESPAULKLOON! :wink:

amon
28 april 2005, 19:03
Ook de versie fenderstratkloonindoosjimihendixschitterendepooier gitaar gezien? Staat er ook weleens op....

:D Heel die lay-out van marktplaats naar de knoppen...

Cubensis
28 april 2005, 19:12
ik heb mn digitale piano daar gekocht :D, had ook zo'n ad

net ff gekeken, staat er nog steeds :D http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/pianos/29467.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dprivia

maar wel aardige vent verder, beetje weird, maar echt zo'n klein zaakje, geen oplichter iig

Ic3gl0vE
28 april 2005, 19:20
geweldig

WAAAAAAAAAAUW wat een prachtig pianogeluid heeft deze piano, klinkt en speelt net als een gewone piano en nu tot in de late uurtjes heerlijk en ongestoord pianospelen of studeren op de koptelefoon en met het echte en sublieme pianoaanslaggevoel. ONGELOFELIJK maar ECHT waar. WAAAAAAAAAAUW, maar dit kan toch HELEMAAAAAAAAAL niet voor die prijs. Tja, en toch is het echt waar.



Nee hoor :)
zéker niks mis met een piano voor zo weinig geld, maar wat 'ie hier zegt is echt niet waar :P

VanKatoen
28 april 2005, 19:41
WAAAAAAAAAAUW wat een prachtig pianogeluid heeft deze piano :D :D

Dat mag je er ook wel van verwachten dan _O-

wietse
28 april 2005, 20:24
volgens mij kijkt die vent teveel naar die tell-sell shit, als ik zo'n ad zie werkt dat averechts op mij, ga daar dan juist niet kopen vanwege die advertentie.

Jax
28 april 2005, 21:04
volgens mij kijkt die vent teveel naar die tell-sell shit, als ik zo'n ad zie werkt dat averechts op mij, ga daar dan juist niet kopen vanwege die advertentie.

Idd het zegt in mijn ogen niet veel goeds over het product, als de verkoper in zijn (wel erg lange) advertentie zo duidelijk moet benadrukken hoe goed en cool en fantastisch zijn product is. Met name de woorden "wauw" en "ongelofelijk" doen het hem net niet.... :)

Snuiter
28 april 2005, 21:44
Wel, de beste man is, in tegenstelling tot een groot deel van de samenleving, in ieder geval niet depressief.

RS-Rik
28 april 2005, 22:54
Ja ik zag het ook toen ik vandaag toevallig op marktplaats.nl kwam..

Er komen steeds meer van die automatische advertenties van winkels etc.. heel irritant. Soort spambots ofzo.

groovyB3
29 april 2005, 00:35
Geniaal :D

AutoStatic
29 april 2005, 13:57
Kan er wel om lachen. Hij heeft een hele zooi van dat soort advertenties staan:

http://tinyurl.com/974az

bobby
29 april 2005, 17:22
Lijkt mij een beste kerel.. heel vrolijk en zo..

maar als iemand hem er op kan wijzen zijn advertenties niet neer te zetten zoals iemand die "speciaal" onderwijs heeft gevolgd dat zou doen, dan verkoopt hij denk ik meer dan nu.. want met iemand die zo zijn advertenties schrijft, ga ik liever niet mee in zee.. beetje apart..

Nrrrk
4 mei 2005, 02:23
Pffffff, vermoeind lijkt me zo'n advertenties blijven maken.


WAAAAAAAAAUW, echte rommel voor 145 euro!