PDA

View Full Version : Onderdelen zoeken



Fumi SG
27 april 2005, 19:43
eeh..

Ik zat gisteren ff een beetje te zoeken op internet, want ik wil (heel) misschien zelf een gitaar bouwen.... al is het maar om te proberen hoor. :wink: Nou vroeg ik me af waar jullie je onderdelen vandaan halen. Ik heb gisteren al wel spul gevonden, en dan komt het EXCL. hout op €170,-..... dan heb ik alles behalve de pups nieuw. Die pups zijn dan tweedehands Epi elementen die samen €50,- kosten.

Dan heb ik voor de rest alles nieuw, maar dat is dan wel goedkoop spul, Collins van Musik-Produktiv. Heeft iemand hier misschien ervaring mee??

Nou vind ik €170,- nog wel veel, want ik wil ook nog een andere amp kopen, en dan wordt het voor een 15-jarige zonder baantje toch een beetje krap.

Weet iemand misschien hoe ik goedkoop aan hardware kan komen, dat toch van redelijke kwaliteit is.... natuurlijk 2ehands sites maar zijn er nog andere mogelijkheden??


owjah... EXCL. hout is alleen de body, de hals wil ik al kant en klaar hebben.

Ik hoor het graag..... :)

nickbongers
27 april 2005, 20:15
www.backandforth.nl

hebben goedkope onderdelen, ik weet alleen niet of het wat is.

m^rton
5 mei 2005, 12:47
of zoek een baantje!

Diedo
5 mei 2005, 15:18
ik heb nog een epi brughumbucker liggen, die mag je voor 15,- hebben als je wilt...

chennie
5 mei 2005, 16:01
ik heb ook nog een hele set epi les paul hardware, mag je ook hebben voor een goede prijs =)

Fumi SG
6 mei 2005, 00:36
ik heb ook nog een hele set epi les paul hardware, mag je ook hebben voor een goede prijs =)

aha..... wat houd een hele set zoal in dan?? Zou mooi zijn als ik alle hardware in een keer bij elkaar had. Het word m'n eerste gitaar dus topkwaliteit hoeft het ook niet te zijn, en Epi is nou ook weer niet zo ruk :wink: I'm interested :)