PDA

View Full Version : waar hammond-trafo's kopen?



qwerty
27 april 2005, 17:54
hoi, ik ga een 3x 12ax7 1x 6L6 versterkertje bouwen en heb daarvoor 2 hammond-trafo's nodig, te weten 125ESE en 270DX (of iets anders met 275 secundair en minimaal 2 ampere gloeistroom) Waar kan ik die (in nederland?) krijgen?

Negative K3 fan
27 april 2005, 21:11
waarom in nederland? gewoon bij tube town bestellen, geen probleem. daar hebben ze mij alleen wel een 125e gegeven ipv een 125ese.

Franc
27 april 2005, 22:33
Lees je PM

Negative K3 fan
29 april 2005, 12:05
waarom meot dit nou weer via pm potjandorie, anderen hebben er misschien ook wat aan.

Franc
29 april 2005, 12:13
Tsja, ik wil niet teveel reclame maken om praatjes te voorkomen, sorry :oops:

Je ontmoet hem zondag ;)
(of heb ik nou alweer teveel gezegd...)

Franc.

Negative K3 fan
29 april 2005, 13:00
wat of wie ontmoet ik zondag?

Negative K3 fan
29 april 2005, 13:01
en wat nou reclame? hij vraagt waar je hammond kunt kopen en jij geeft een adres, dat mag best openbaar, en dan kunnen die praatjes ook openbaar worden uitgesproken.

bert k
29 april 2005, 13:04
Nee, hij heeft een Hammond te koop, en we spammen niet op het forum. Dus gewoon netjes.

Franc
29 april 2005, 13:12
Neenee, ik heb niets te koop! :o

Nou okee dan, ik heb mijn Hammonds bij CMWAmps gekocht.

Zo, het is er uit :-D

Franc
29 april 2005, 13:13
wat of wie ontmoet ik zondag?

Je komt toch ook naar Sittard?

Negative K3 fan
29 april 2005, 13:28
ja, zeker weten, ook met een hammond trafo btw :D

bert k
29 april 2005, 14:04
Ik heb nog een Hammond orgel, mss zit daar een trafo in :D

Frits van Mourik
30 april 2005, 00:46
Ha, die B4 zeker... :P

bert k
30 april 2005, 14:12
Digitale trafo... :-D

Frits van Mourik
30 april 2005, 16:30
...met virtuele kern en 24-bits windingen? :razz:

PeeVee
2 mei 2005, 12:18
Tsja, ik wil niet teveel reclame maken om praatjes te voorkomen, sorry. Je ontmoet hem zondag (of heb ik nou alweer teveel gezegd...)

Franc bedoelt denk ik dat ze te koop zijn bij:

Chris Winsemius / CMW Amps
Meenkselaan 14
3972 JR Driebergen
info@CMWamps.com
tel : 0(31)650 68 57 68
fax : 0(31)848 34 84 68

Zo dat scheelt weer een hoop crypto, pffff... :-?

Hammond trafo's zijn ook online te bestellen bij http://www.tube-town.de en die hebben prima verzendservice naar NL. Zijn ook goedkoop bij www.tubesandmore.com. Houdt er wel rekening mee dat grotere pakketjes langs de douane komen en je 19% BTW moet betalen over de bestelling én over de verzendkosten! Even googelen en je vindt vast nog meer leveranciers.

Negative K3 fan
2 mei 2005, 12:52
tube town zei ik ook al

qwerty
2 mei 2005, 13:24
dank voor alle reacties.

Ik ga eens even rondkijken en houd jullie op de hoogte van de bouw.

PeeVee
2 mei 2005, 14:11
Nog even ter verduidelijking. Als iemand een vraag stelt "waar is dit en dat te koop?" dan heb ik er echt geen probleem mee als er een bedrijf (en liever nog "bedrijven") wordt /worden genoemd. CMW verkoopt Hammond trafootjes dus geen probleem als dat genoemd wordt.

Franc
2 mei 2005, 14:14
Duidelijk :)

Ik ben gewoon extra op mijn hoede tegenwoordig ;)

nicoverduin
2 mei 2005, 14:30
Dus nu mag ik ook voortaan reageren? :???: :???: :-D :-D :-D :-D :-D

PeeVee
2 mei 2005, 14:41
Zucht... Ik geef het op... :cry:

:-D

Verkopen "ze" bij de firma Verelec tegenwoordig ook al Hammond trafo's dan? Je gelooft het vast niet maar ik had even op je site gekeken maar zag ze zo gauw niet staan.

nicoverduin
2 mei 2005, 16:31
Nee,

Hammond nog niet. Maar daar gaat het niet om. Regelmatig wordt de vraag gesteld of iemand onderdeel x, y of z verkoopt. Ik mag niet reageren (als ik het goed begrijp) want voor je het weet wordt ik van spam beticht.

Dus ik mag wel reageren dus?
Nico

Negative K3 fan
2 mei 2005, 17:54
iedereen mag naar kmijn mening zeggen wat ie wil, zakelijke belangen of niet.

bert k
2 mei 2005, 18:00
Dat moet je een beetje met gezond verstand doen. Als Nico in iedere post met hoofdletters KOOP BIJ MIJ!! KOOP BIJ MIJ!! roept is het wel spammen lijkt me. Maar op een vraag kan je gewoon antwoord geven, eventueel kan je de deal per PM afmaken.
Het is alleen niet de bedoeling dat hier advertenties komen.

Negative K3 fan
2 mei 2005, 18:01
precies

nicoverduin
2 mei 2005, 18:20
kan ik mee leven :-D :-D :-D :-D :-D

ChrisMW
7 mei 2005, 23:56
Tsja, ik wil niet teveel reclame maken om praatjes te voorkomen, sorry. Je ontmoet hem zondag (of heb ik nou alweer teveel gezegd...)

Franc bedoelt denk ik dat ze te koop zijn bij:

Chris Winsemius / CMW Amps


Zo dat scheelt weer een hoop crypto, pffff... :-?

Hammond trafo's zijn ook online te bestellen bij http://www.tube-town.de en die hebben prima verzendservice naar NL. Zijn ook goedkoop bij www.tubesandmore.com. Houdt er wel rekening mee dat grotere pakketjes langs de douane komen en je 19% BTW moet betalen over de bestelling én over de verzendkosten! Even googelen en je vindt vast nog meer leveranciers.

Hoi Pleun,

bedankt voor de spam :D (grapje!)
Ik gebruik en lever zeer veel verschillende onderdelen/trafo's (no spam!!!), zelf gebruik ik af en toe 'n Hammond PTje om wat te testen, m'n favoriet is en blijft natuurlijk MercuryMagnetics maar da's niet goedkoop.

Toffe site van jou trouwens! Tweed ampjes voor 'n beperkt budget was mijn indruk. Succes met je bizz!

Al
15 mei 2005, 16:15
Franc bedoelt denk ik dat ze te koop zijn bij:

Chris Winsemius / CMW Amps
Meenkselaan 14
3972 JR Driebergen
info@CMWamps.com
tel : 0(31)650 68 57 68
fax : 0(31)848 34 84 68

Zo dat scheelt weer een hoop crypto, pffff... :-?



Ja, daar gaan we weer met dat gezeik.

Mensen met commerciele belangen die nikszeggende berichtjes posten om hun handtekening van zichzelf/bedijf dan in de thread te hebben staan. Ja dat gebeurt. Klantjes hengelen. Ik denk dat iedere helder denkende volwassene wel weet waar het op de fora wel en niet over moet gaan. Ik zal het weer wat beter in de gaten houden want het roept ergernis op en dat leidt tot reacties. We hebben al het nodige gezien wat ook recentelijk weer tot de nodige achter de achterbakse "rug om bullshit" heeft geleid. Ik hoop dat mensen daar mee op willen houden en zich aub volwassen gedragen.

Al

Negative K3 fan
15 mei 2005, 16:20
ik dacht de kous al af was, krijgen we dit gezeur weer.

als iemand vraagt waar ie hammond trafo's kan kopen en chris zegt: bij mij, dan heb ik schijt aan commerciele belangen, want het is gewoon zo (een feit oid). Net zoals jij mag zeggen dat je ze verkoopt, mocht je dat doen.

Al
15 mei 2005, 16:44
ik dacht de kous al af was, krijgen we dit gezeur weer.

als iemand vraagt waar ie hammond trafo's kan kopen en chris zegt: bij mij, dan heb ik schijt aan commerciele belangen

--> dat is dus NIET toegestaan. Het forum is geen plek waar leveranciers zich onder de aandacht mogen brengen. Daar kunnen ze bij gitaarnet op een andere plek voor terecht. Was het wel zo dan zou het forum een aantrekkelijke plek zijn voor leveranciers om zich onder de aandacht te brengen met als gevolg dat er hier allerlei troep verschijnt. Denk zelf effe na.

Al

Negative K3 fan
15 mei 2005, 20:47
jij maatk ervan dat het niet is toegestaan...

ik vind het best kunnen en anders ga ik wel vertellen dat chris ze verkoopt...

chris is absoluut geen spammer (en komt ook neit zo over) en maakt al zeker geen misbruik van dit forum in commercieel opzicht en als jij dat vindt, moet je zn postgeschiedenis nog eens bekijken. ook vind ik het vervelend dat er in vintage versterkers een 'sfeertje' hangt wat je op geen enkel ander gitaarnetforum gedeelte tegenkomt.

Negative K3 fan
15 mei 2005, 20:49
Was het wel zo dan zou het forum een aantrekkelijke plek zijn voor leveranciers om zich onder de aandacht te brengen met als gevolg dat er hier allerlei troep verschijnt.

was het wel zo, dan was dit forum een handige plek om leveranciers te vinden... en tot op heden heb ik, op vettavilenl na (en dat is geeneens een leverancier) geen last van "troep" gehad. CMW, verelec en jullie bedrijven zijn allemaal prima 'leveranciers'.