PDA

View Full Version : Intwine zoekt nieuwe gitarist



Bruce
27 april 2005, 15:38
Ik heb gehoord dat Kevin de band heeft/gaat verlaten.
Hij zou zich meer willen richten puur op rockmuziek, terwijl de
overige bandleden verschillende stylen willen blijven
combineren.
Hij schijnt er met Pinkpop al niet mee bij te zijn.

Helaas is het ook geen band voor mij
ook ik ben een echte rocker!

-- Rock on Kevin! --

Wicked Willy
27 april 2005, 16:13
Goede band......maar niks voor mij......lopen er op de rockacademie niet van genoeg goede gitaristen rond?

Bl44t44p
27 april 2005, 20:09
Heb je soms een bron? Want kan me dit eigenlijk niet voorstellen :o :???:

Maarja, als het dan toch zo is.. Rockacademie inderdaad, daar komen ook (bijna?) allen uit de band van :)

Bl44t44p
28 april 2005, 19:40
Oh, ja het klopt. Staat nu ook op Intwine.nl

Jammer.

Iron Maiden
28 april 2005, 21:28
Is het wel een "band" volgens mij is het gewoon een zanger plus een paar van die sessie lui!
Op zich wel goede nummers, maar ik vind het zo karakterloos :(

Set Wenker
29 april 2005, 08:48
Karakterloos is het, ja. Ik dacht dat ik Intiwine helemaal niets zou vinden, maar laatst zat ik er naar te kijken en toen had ik zoiets van: 'Toch best goede muzikanten'. Toch deed de muziek me niets. Mist een beetje de oprechtheid op de een of andere manier.

Daarbij vind ik die zanger zelf niet echt een goede frontman. Hij heeft wel een goede stem, maar ook die vind ik net iets te plastisch. Neigt een beetje naar de zang van creed. Het Rene Froger met een hete aardappel in de keel geluid.

ieme
7 mei 2005, 09:44
Ze hebben mij al gevraagd, maar ik heb bedankt...

















:razz:

almarvk
8 juni 2005, 15:30
Karakterloos is het, ja. Ik dacht dat ik Intiwine helemaal niets zou vinden, maar laatst zat ik er naar te kijken en toen had ik zoiets van: 'Toch best goede muzikanten'. Toch deed de muziek me niets. Mist een beetje de oprechtheid op de een of andere manier.

Daarbij vind ik die zanger zelf niet echt een goede frontman. Hij heeft wel een goede stem, maar ook die vind ik net iets te plastisch. Neigt een beetje naar de zang van creed. Het Rene Froger met een hete aardappel in de keel geluid.

Als ik naar Creed luister en dan vooral naar hun laatste cd moet ik ook zeggen dat het allemaal nep klinkt. Geen text is overtuigend of 'echt'. Dat heb ik met Intwine ook hoor. Roger heeft ook wel 's in een tv interview gezegt dat het hem niets uitmaakte wie er mee speelde met hem. Het ging om hem en niet om de band. Ik zou zo niet kunnen spelen iig...
Ik hoor trouwens nu op de radio Intwine. Toevallig :D

guitardude
2 augustus 2005, 15:55
En ze hebben nu een nieuwe gitarist gevonden.
Het is de frontman van de Leidse band Primal Rage. (www.primalrage.nl)
Hij heet Jon en is heel gemotiveerd.
:)

almarvk
3 augustus 2005, 12:03
Ja duh; je komt bij een bekende band en je zegt; ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in!

Zou ook een beetje vreemd over komen he!;)

Vampire
3 augustus 2005, 12:09
Karakterloos is het, ja. Ik dacht dat ik Intiwine helemaal niets zou vinden, maar laatst zat ik er naar te kijken en toen had ik zoiets van: 'Toch best goede muzikanten'. Toch deed de muziek me niets. Mist een beetje de oprechtheid op de een of andere manier.

Daarbij vind ik die zanger zelf niet echt een goede frontman. Hij heeft wel een goede stem, maar ook die vind ik net iets te plastisch. Neigt een beetje naar de zang van creed. Het Rene Froger met een hete aardappel in de keel geluid.

Hetzelfde geld voor Di-rect. Afschuwelijke kutmuziek vind ik het en echt totaal karakterloos, maar het zijn toch allemaal best goede muzikanten. Vooral die Jamie, die kan echt wel een potje goed drummen!

Satriani
3 augustus 2005, 14:56
Die gitarist van hun vind ik anders zwaar zuigen, en ik zou uit principe al niet luisteren naar bands die nummers zoals " webcamgirl" maakt en waar de fanbase voor bestaat uit meisjes ranging from 8>16

Sliver
3 augustus 2005, 15:36
Direct heeft een goede drummer??????????

sinds wanneer hebben ze een nieuwe dan? T is niet ehct ene Dave Grohl of wel soms? :razz:

Negative K3 fan
3 augustus 2005, 16:57
nee, dave grohl is de beste


:-D

Vampire
3 augustus 2005, 21:40
Ik ben zelf drummer geweest en weet wel waar ik het over heb :razz: Kheb Jamie een keer een solo zien geven, buiten Di-rect om, en dat was echt niet mis hoor :o Ik stond er zelf ook versteld van...

Bruce
4 augustus 2005, 12:21
webcamgirl sucks big time!