PDA

View Full Version : Eigen Plectrums



idono
12 augustus 2002, 11:21
Hey,

Weet iemand waar je je eigen plectrum kan laten maken, met je eigen ontwerp erop.

Greetz Henk

Fluffy
12 augustus 2002, 12:14
Promote your band or business! Imprint your picks with anything that will fit on a pick. Your name, store name, signature, logo, or message. Use your imagination.

Minimum Order - 800 picks. You can mix colors/gauges in quantities of 200 picks. For best results, please limit your message to 3 lines, 10 spaces per line. For custom logos, you must provide camera-ready black & white artwork or digital files as 300dpi JPG, TIFF or native Adobe Illustrator or Photoshop files, ideally in Illustrator. If you know what font you used, please list the name of that font in your ordering information. Because digital files bring the best results we prefer to receive logos, signatures or artwork in digital file format which can be sent to us at: customer service@jimdunlop.com, along with your ordering information. Do NOT send credit card information via email because it is not secure.

You can fax us at 707-745-2658 or call us with any questions regarding custom imprint or any Dunlop product at 707-745-2722. We are open Monday through Friday 8:00 am to 5:00 pm Pacific Standard Time. Art charges apply to custom art and signature first-orders only. Second side printing is also available. Allow 3 - 4 weeks to process order.

van http://www.jimdunlop.com

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 12:23
kewl, als je een beetje een goed lopend bandje weet op te zetten... heb je nooit plectrums te weinig en hoef je niet zuinig te zijn... kun je na optredens lekker met plectra in het rond gooien :grin:... en het is natuurlijk zeer cool als je plectrums met je eigen logo erop hebt :B

Erik
12 augustus 2002, 12:54
kijk eens naar deze topic!!!!
------> Muzikanten » » Diversen » » opdruk plectrums

:grin:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Erik op 2002-08-12 12:55 ]</font>

basswasp
12 augustus 2002, 17:13
Volgens mij ging 't hier ook al ergens over in een topic als 'M'n plectrum is gestolen!'...:smile:

BLOK182
12 augustus 2002, 17:21
Lijkt me idd zeer vet, een eigen plectrum, maja, hoeveel gaan 800 plectrums wel niet kosten? Of zouden ze er een zacht prijsje van kunnen maken omdat je er zoveel koopt?

FNaRK
14 augustus 2002, 10:46
wij hebben net onze eigen plectrums laten maken, ben ff kwijt wat ze kostten,
kijk in ieder geval op http://www.jimy.com/indexie.html

snelle levering, kwaliteit is wel o.k.
Let wel goed op hoe je het logo o.i.d. wilt laten afdrukken en hoe je het bestandje aanlevert.

mario

Dutch guitarpickcollector
21 augustus 2002, 01:19
Heb je vragen over plectrums?
Vraag het aan de eerste nederlandse plectrumverzamelaar!
stuur me ff een mailtje en ik probeer je uit de brand te helpen...
Kijk ook even naar mijn oproep
*wanted* plectrums.

thanks,

Raffel
30 augustus 2002, 13:39
dit forum blijft niet echt verstoken van reclame heb ik het idee...